farurile au suruburi de reglaj (cu cap inbus) - cate 2 pe fiecare far. Cel vizibil in spatele farului intre faza lunga si faza scurta regleaza pe inaltime raza de lumina. Surubul de reglaj din capatul farului (inspre semnalizator) regleaza directia razei de lumina stanga-dreapta.
Cel mai bine mergi la un service care au aparat de reglat directia razei de lumina a farurilor, altfel ai nevoie de o procedura un pic mai complicata si arhaica in care intra un perete curat langa un spatiu drept, intuneric, o ruleta si niste dimensiuni pe care nu le detin la ora asta (trebuie sa tii masina la distanta x de perete, sa masori inaltimea de la sol pana la un anumit punct de pe far, apoi sa reglezi faza lunga sa bata la aceeasi inaltime (parca.. sau mai jos cu y cm) pe peretele aflat la distanta x. Faza scurta va fi reglata corect daca reglezi faza lunga asa.
Dar mai bine mergi la un service
LE: daca scoti capacul din spatele unui bec si incerci sa misti cu mana ansamblul oglinzi/suport de bec, acesta nu trebuie sa se miste liber. Daca se misca liber pe vreuna din directii (sus/jos sau stanga/dreapta), inseamna ca sunt rupti in far unul din suportii de reglaj sau de prindere fixa. Si atunci desfaci farul ca sa schimbi acei suporti. E drept, mai exista posibilitatea ca unul din suporti sa nu fie rupt, ci pur si simplu sa fi invartit cineva de reglaj pana a iesit piulita de pe surubul de reglaj, si farul joaca liber. Atunci trebuie doar sa prinzi la loc sistemul de reglaj, fara sa schimbi ceva