TiL
Jan 31 2006, 01:56 PM
Vand rotile de pe masina din poza. Sunt modelul clasic pentru E12/E28, in 5 prezoane, incaltate dupa cum urmeaza:
- 2 cauciucuri 205/60 R14 Pneus all-season resapate, rulate 2000 km, comportament bun pe zapada, garantie inca un an si 10 luni.
- 2 cauciucuri 185/70 R14, cred ca Sava, unul in stare foarte buna, celalalt uzat pe o parte.
http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190002.jpg
Jantele sunt strambe, dar dupa echilibrare n-am mai avut trepidatii, avand cauciucuri cu balon mare.
Pret: 2,5 mil (putin mai mult decat au costat cele doua cauciucuri resapate)
0721.275.147 sau lucit2000 (@yahoo.com)
Daca nu e nimeni interesat de jante (lucru f probabil) macar cauciucurile nu le vrea nimeni?
florin83
Feb 1 2006, 12:09 PM
sunt ca ale mele si ca ale tale defapt
zici tu ca-s de iarna da pe ele arata si ploaie
florin83
Feb 1 2006, 12:58 PM
pai asa scrie si pe alea mele.. sunt all season
ca sunt varza la franare asta e alta chestie..
eu le am pe masina din octombrie 2004 pana acum..
merg la fel ca in prima zi

si inca au carne calumea. alea pe fata sunt parca o idee mai tocite..
Nu sunt ca ale voastre, au un profil obisnuit, all-season, luate de la Autosoft. De ce te miri, din cate am vazut Pneus sunt doar all-season sau de iarna. Nu cred ca au de vara...
florin83
Feb 1 2006, 01:06 PM
da, sunt 2 tipuri ..
edit: N-am poza... uitati-va pe versiunea flash www.auto-soft.ro la Produse.
Voi aveti BPA sau BP M+S 100 (primul, ca vad doua cu aceeasi denumire). Cred ca eu am BP+S330 dar nu-s sigur. Altul care sa semene mai bine nu vad.
esti sigur ca te-ai uitat la pneus?
Adica voi nu aveti unul din urmatoarele profile:
florin83
Feb 1 2006, 01:50 PM
parca primu..
da parca nu e asa ascutit profilul.. :drool:
Din cate stiu il aveti pe al doilea, primul nu aparuse, cel putin atunci cand si le-a cumparat jaffar.
Sa revenim totusi la cauciucurile mele, care seamana cu asta:
florin83
Feb 1 2006, 02:00 PM
eu sigur nu-l am pe al doilea si jaffar are ca mine
M-am uitat acum la cauciucuri si scrie BPV pe ele. N-am vazut profilul ca e intuneric, dar ar trebui sa semene cu cel din poza. Nu e extraordinar dar am reusit sa urc pe derdelush, chiar am depasit o Dacie care patina de zor, impinsa de doi oameni...
316i
Feb 1 2006, 09:39 PM
Sunt bune, nu lanseaza rachete cu semnale luminoase dar la cat costa isi fac treaba.
Ia te uita, si-au facut site: www.bppneus.ro
Si asa arata profilul, de fapt:
Nu le vrea nimeni? Daca vreti doar cauciucuri, negociem. Vreau sa le dau ca-mi iau roti de 15"
TiL
Feb 14 2006, 02:39 PM
Aseara am dat jos rotile de pe masina, mi-am pus unele pe 15"
Nu le vrea nimeni?
INTERCEPTOR
Feb 22 2006, 05:13 PM
deci M+S NU ARE NICI O LEGATURA CU ALLSEASON.
M ESTE =MUD ADICA NOROI
S ESTE -SNOW ADICA ZAPADA.ati incercat sa il aburiti pe jaffar si el va crezut
INTERCEPTOR
Feb 22 2006, 05:21 PM
mai mult ca sigur.am crezut ca au vrut sa te ameteasca. am citit pe sarite.si intelesesem ca ti au zis ca m+s este allseason.ceea ce nu e adevarat:P
TiL
Mar 20 2006, 11:50 PM
Up!
sixx
Mar 21 2006, 12:26 AM
Nu vinzi o singura janta + cauciuc ?
Vreau sa-mi iau roata de rezerva.
TiL
Mar 21 2006, 03:45 PM
Ba da... Mi-ai dat o idee, sa pastrez si eu una pentru rezerva in locul jantei de tabla pe 15" care-i mult mai grea decat una din astea de aliaj. Dar nu desperechez resapatele, iti dau una cu Sava.
600.000 cea cu cauciuc uzat pe interior, 700.000 cea intreaga. Daca pretul ti se pare nesimtit mai las 100.000, dar sa stii ca au carne destula. Sau pot sa-ti dau rezerva mea 195/65 R15, janta de tabla (cam ruginita), caciuc mai uzat, cam la acelasi pret.
sixx
Mar 21 2006, 09:43 PM
Las colegii de forum sa comenteze pretul.
Poate e stupida intrebarea, dar, pot strica ceva daca merg mai mult cu 3 * 235/45 R17 + 1 * 185/70 R14 ?
Ma gandesc ca poate fac vreo pana afara din Bucuresti (happend before) si tre sa merg asa pana la prima vulcanizare.
TiL
Mar 22 2006, 11:09 AM
Nu strici nimic, doar ca daca-l pui pe fata e posibil sa-ti traga intr-o parte. Eu am mers cu cauciucuri de dimensiuni diferite pe fata si n-am avut probleme, nici cu ursuletul (~350 km cu 175/70R14 vs 195/60R15), nici cu E28-ul (~1000 km and counting, 195/65R15vs 205/65R15) E adevarat ca diferentele nu sunt atat de izbitoare cum ar fi la tine.
Cel mai probabil e sa-ti traga intr-o parte pe franare, pentru ca diferenta de diametru intre cele doua roti ar fi de 4,5%. Daca iei 195/65R15 diferenta e doar de 1,4%.
Bineinteles ai avea probleme cu stabilitatea pe viraje

indiferent daca l-ai monta pe fata sau spate.
Daca ai LSD, nu ai voie sa-l montezi pe spate (ti-ar trebui roata cu diametru identic cu perechea ei). Daca n-ai LSD, no problem.
Darren
Mar 22 2006, 11:23 AM
Daca preturile includ jante de aliaj indreptate (eu asa am inteles) parerea mea e ca e ok.
Ref la diferentele dintre roti:
@TIL:
175/70R14 = 600.6mm diametru
195/60R15 = 615 mm
diferenta: 14.4mm (in procente, depinde la care din dimensiuni de refer)i: 2.39% sau 2.34%
195/65R15 = 634.5mm
205/65R15 = 647.5mm
diferenta: 13 mm , adik: 2.05% sau 2.01%
@sixx:
235/45R17 = 643.3mm
185/70R14 = 614.6mm
diferenta: 28.7 mm, adik: 4.46% sau 4.67%.
La o diferenta de 2.87 cm diametru, masina va merge perfect drept. Distanta de franare si in general handling-ul fiind ireprosabil. Poate nici nu vei sezisa ca masina ar sta intr-o parte, si probabil nici masina nu are de unde sa stie asta

. De fapt e mult mai fun sa mergi cu roti de dimensiuni diferite, sau cu roti pe aceeasi punte care au o diferenta de latime de 5cm. Cam indiferent pe ce punte ai pune acea roata, la prima frana pe o suparafata cu aderenta mai scazuta decat astfalt perfect drept si uscat, masina va descrie un arc de cerc in jurul unui punct imaginar aflat in dreptul rotii pereche rezervei.
LE: da, calculasem cu un singur talon + diametrul jantei. La 185/70R15 doar am scris gresit R15, calculul era cu R14.
TiL
Mar 22 2006, 11:40 AM
Jantele nu-s indreptate. Pai indreptatul m-ar costa 400.000 bucata + deplasare... mai bine le dau gratis asa cum sunt

=> mai bine le pastrez pentru mine.
Nu le-am indreptat pentru ca dupa echilibrare n-am avut trepidatii. Am fugarit-o chiar si cu 160km/h.
QUOTE
@sixx:
235/45R17 = 537.55mm
185/70R15 = 485.1mm
diferenta: 52.45 mm :eek: , adik: 9.75% sau 10.81%.
Vezi ca jantele sunt de 14", nu 15 si ai facut o greseala de calcul, cu siguranta.
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
TiL
Mar 22 2006, 02:53 PM
Incepand de maine rulajul cauciucurilor resapate o sa creasca, pentru ca le montez pe masina. Vreau sa schimb gumele de iarna de pe spate si alte optiuni nu am deocamdata.
Sava nu-stiu-cum 185/70 R14 raman in garaj pana vine cineva sa le ia. Daca e cineva interesat, dau si rezerva 195/65 R15 janta tabla, cauciuc Michelin cam uzat.
TiL
Mar 29 2006, 11:32 AM
up!
Up! Preturi negociabile. O sa dau bonus si vreo doua jante de tabla de 15".
UP!
Am dat jos de pe masina si rotile cu 205/60 R14. Cele doua jante au fost indreptate, atat cat s-a putut.
Celelalte doua roti cu caucioace Sava nu au mai mers din primavara, e posibil sa nu necesite indreptare pentru ca au mers pe spate.
Jantele sunt 6,5J 14 ET22.
2 mil ultimul pret, altfel imi fac rezerve din ele

.
QUOTE (TiL @ Jan 31 2006, 02:56 PM)

Vand rotile de pe masina din poza. Sunt modelul clasic pentru E12/E28, in 5 prezoane, incaltate dupa cum urmeaza:
- 2 cauciucuri 205/60 R14 Pneus all-season resapate, rulate 2000 km, comportament bun pe zapada, garantie inca un an si 10 luni.
- 2 cauciucuri 185/70 R14, cred ca Sava, unul in stare foarte buna, celalalt uzat pe o parte.
http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190002.jpgJantele sunt strambe, dar dupa echilibrare n-am mai avut trepidatii, avand cauciucuri cu balon mare.
Pret: 2,5 mil (putin mai mult decat au costat cele doua cauciucuri resapate)
0721.275.147 sau lucit2000 (@yahoo.com)
TiL
Jan 26 2007, 04:28 PM
UP!
Am fost in garaj si-am vazut ca-i plin de roti si cauciucuri de care ar trebui sa scap.
Asa ca donez:
- un cauciuc de iarna 195/65 R15 Vredestein Snowstar, are carne destula, nu stiu cat de vechi e, dar sigur isi face treaba in zapada.
- o janta de tabla de 15" destul de ruginita. Are si un 205/60R15 de vara pe el, dar e cam dus.
Ar mai fi un Kleber 205/60R15 de vara, bunicel, la care nu-s hotarat sa renunt.
Si mai sunt jantele de 14", aliaj, cu cauciucuri, intocmai ca in descrierea topicului. Dar astea nu-s gratis.
Poza
alex230ro
Jan 26 2007, 04:38 PM
turbocharger??nu le iei?TiL te rog sa ai faci un pret bun
TiL
Jan 26 2007, 04:45 PM
Pret bun e cel de la inceput, avand in vedere ca numai cele doua cauciucuri resapate au costat atat.
shtef
Jan 26 2007, 06:55 PM
TiL vreau eu janta pe 15" - nu ma intereseaza cauciucul de pe ea.
TiL
Jan 26 2007, 11:12 PM
Deci a mai ramas cauciucul de iarna gratis plus rotile pe 14 cu tot cu cauciucuri la 2,5 mil.
TiL
Jan 30 2007, 05:26 PM
Shtef, in seara asta trec prin Regie. Vrei sa ne vedem sa-ti dau roata? Da-mi un tel, ca sa stiu s-o iau de acasa.
TiL
Apr 17 2007, 03:27 PM
UP!
TiL
May 22 2007, 09:24 AM
up!
TiL
Jun 11 2007, 11:54 AM
Nu le mai dau.
Am fost nevoit sa montez pe spate o pereche (cea cu cauciucuri resapate) si-mi place al dracu cum merge masina in comparatie cu felul in care tragea cu 195/65R15. Avand roti mai mici trage mult mai frumos (dar cred ca papa mai multa motorina la drum lung - asta poate fi si din cauza ca merg putin mai tare decat inainte).
Asa ca o sa le pastrez in continuare pentru situatii neprevazute.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.