Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme pornire
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
coloratu2001
salut!sunt nou pe forum si va rog mult daca ma puteti ajuta si pe mine intr-o problema: am un bmw ursuletz, 316i, din '88, invarte dar nu vrea sa porneasca! un mecanic care mai e si electrician mi-a zis ca nu stie ce are, a spus ca ar putea fi de vina debitmetru de aer dar nu stiu ce sa zic si nu vreau sa cumpar piese asa degea! sad.gif
TiL
pfff, e greu de spus asa. Miroase a benzina pe esapament cand dai la cheie?
Pompa da benzina?
scanteie este?
regulatorul de presiune benzina de pe rampa e bun?

Sondele de temperatura sunt ok?
Aprinderea... nu stiu cum e la M40.
Calculatorul? Debitmetrul?
Silviu
QUOTE
, a spus ca ar putea fi de vina debitmetru de aer


Am observat ca foarte multi mecanici dau vina pe debitmetru, indiferent de problema . laugh.gif
TiL
Pai dau vina pe ce le e frica sa atinga si costa o gramada de bani. "Ei si-au facut treaba"
coloratu2001
QUOTE (coloratu2001 @ Feb 19 2009, 05:40 PM) *
salut!sunt nou pe forum si va rog mult daca ma puteti ajuta si pe mine intr-o problema: am un bmw ursuletz, 316i, din '88, invarte dar nu vrea sa porneasca! un mecanic care mai e si electrician mi-a zis ca nu stie ce are, a spus ca ar putea fi de vina debitmetru de aer dar nu stiu ce sa zic si nu vreau sa cumpar piese asa degea! sad.gif

mai spunea ceva de scanteie, ca nu vine scanteie! eu nu ma prea pricep la mecanica,si benzina nu miroase deloc!
TiL
daca nu miroase benzina deloc... n-as da vina pe scanteie. S-ar putea sa nu-ti dea benzina.
0. verifica scanteia. nu stiu cum sa faci la M40
1. ai benzina in rezervor? ( laugh.gif )
2. ajunge benzina in fata la rampa? (Scoti furtunul de retur, il bagi intr-o sticla si dai la cheie... vezi daca vine benzina pe retur) Daca nu, pompa are ceva. Sau releul ei. Sau firele care duc la ea.
3. daca ai benzina in fata, trebuie sa vezi daca are presiune suficienta in rampa. Sugruma furtunul de retur si vezi daca porneste. Daca asa porneste, regulatorul de pe rampa e dus.

Daca trece testele de mai sus... poti sa incepi sa dai vina pe debitmetru, calculator, sonde etc.

Cam asta pot sa zic asa, de la distanta, la fata locului problema poate sa se prezinte mai clar...
coloratu2001
am verificat si benzina si scanteie si totu er a ok! si am schimbat bujiile care erau ude si a pornit.merge frumos la relanti si am mers cu ea 300m si cand m-am uitat in spate am vazut un nor mare de fum! si nici la relanti nu statea!consuma ulei mult ca am gasit o pata si in filtru de aer! aveti idee ce are de scoate fumul asta alb?
Adrian Pintea
si mie imi scoea fum mare cand aveam debitmetrul dereglat si umblat de alti mesteri, si oricat reglam de rotita nu am reusit sa il fac sa mearga ok, am gasit altu sigilat si s-a rezolvat problema...dar ar putea fii si alte cauze, daca iti uda bujiile
coloratu2001
am dus-o la mecanic si a gasit in baia de ulei vreo 4 litri de benzina si vreo 4 de ulei!aveti idee de ce sus benzina in baia de ulei>? imi trebuie alt motor? si daca da s-ar potrivi cel de 1.6 de pe pisicuta?
TiL
Ai aprinderea varza? Dardaia la ralanti si pana in 2000rpm?

Presupun ca e vorba de urs. Cred ca-i acelasi motor ca pe pisica.
b86dtm
QUOTE (coloratu2001 @ Mar 10 2009, 04:14 PM) *
am dus-o la mecanic si a gasit in baia de ulei vreo 4 litri de benzina si vreo 4 de ulei!aveti idee de ce sus benzina in baia de ulei>? imi trebuie alt motor? si daca da s-ar potrivi cel de 1.6 de pe pisicuta?

daca ai benzina in baia de ulei este mai mult ca sigur defect regulatorul de presiune la benzina,ala trebuie sa-ti mentina in rampa o presiune constanta de benzina,daca este defect ai presiune prea mare in injectoare la relanti si in turatii mici si baga multa benzina in cilindri
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.