ccc
Oct 22 2005, 11:48 AM
Aici gasiti date tehnice pentru (aproape) toate modelele BMW.
E un site frantuzesc destul de bun.
florin83
Oct 22 2005, 07:44 PM
interesant, dar pacat ca nu stiu franceza.. (am facut si vreo 8 ani :retard: )
totusi ce-am inteles la a mea:
FreinsAv Disques ventilés
FreinsAr Disques ventilés - chiar exista cu discuri ventilate pe spate?
m-am uitat la mai multe E30-uri si n-au ventilate pe spate. Nici macar 320is n-are. :paranoid:
Poids 1290kg - :crybaby: :crybaby:
macar nu-i cel mai greu E30.. 325 Cabrio are 1310kg
Sur route 8.8
Sur autoroute 10.5
En ville 12.0
Conduite Sportive -
muhahah.. aproape la fel ca loganu :unibrow:
ccc
Oct 22 2005, 08:22 PM
Vad ca te descurci cu franceza totusi...
cristic
Oct 27 2005, 07:38 AM
mie nu-mi merge link-ul :crybaby:
florin83
Oct 27 2005, 08:40 AM
mie imi merge :unibrow:
ccc
Oct 27 2005, 10:03 AM
Am verificat si merge. Cine are probleme, sa ia numai prima parte a linkului (
http://www.autoweb-france.com/ ) si sa caute apoi BMW.
cristic
Oct 27 2005, 02:37 PM
pt 318i (1982-1988) nu da nici un detaliu :crybaby:
ce inseamna "Puissance fiscale 7 chevaux "??
nu-mi zice consumul si altele ..... :crybaby:
Zom
Oct 27 2005, 02:57 PM
QUOTE (cristic)
pt 318i (1982-1988) nu da nici un detaliu :crybaby:
ce inseamna "Puissance fiscale 7 chevaux "??
nu-mi zice consumul si altele ..... :crybaby:
putere fiscala 7 cai ?!!! :retard:
COObra
Oct 27 2005, 09:03 PM
la mine zice....Alésage & Course 86.0 x 66.0 mm
nu are motoru meu de 2000 alezaju de 86mm nici in cele mai frumoase vise ale mele....are 80. :dis:
la 520i zice ca are 4 pistoneti......io stiam ca's vro 6.
316i
Oct 27 2005, 10:06 PM
eh, francezi. ce pot sa faca ei cum trebuie? :puke:
cristic
Oct 28 2005, 07:14 AM
cred ca s-au cam bagat in ceata francezii astia
INTERCEPTOR
Oct 28 2005, 06:59 PM
nope.nici vb motorul de 2000 in 4 cilindri are 86 pana la 89.deci nu e nimic gresit.si chestia cu caluti e cum a zis barriton un fel de cod fiscal cu cat mai multi cu atat mai scump.si intr adevar exista motor de 2000 in 4 cilindri.SE NUMESTE M 10.istorie baieti se vede treaba ca nu stiti prea multa istorie la bmw:PP.la ursuleti normal ca exista discuri fata spate .la 325 si la m3 .sunt asa.nici macar 320 is nu are pe spate.sau asa stiu eu.
florin83
Oct 28 2005, 07:03 PM
eu ziceam de discuri ventilate..
INTERCEPTOR
Oct 28 2005, 07:05 PM
M3 are.325 are doar discuri fata spate.si nici nu aveai cum sa vezi ca noi nu avem decat 1 sau 2 m3 e 30
florin83
Oct 28 2005, 07:09 PM
pai asta ziceam si eu.. ca scrie gresit acolo..
la 325ix zice ca are discuri ventilate fata/spate, dar in realitate are doar pe fata.
TiL
Oct 31 2005, 07:10 PM
Interceptor, a existat 520i in patru cilindri ?!?
Interesant site-ul dar eu tot www.carfolio.com/specifications prefer.
MAD520
Dec 15 2005, 01:02 PM
La e12 520 6cil '77-'81, zice ca, carburatorul este dublu corp. Eu am cu 4 corpuri. Nu cred ca exista cu 2.
PS: :retard:
TiL
Dec 15 2005, 02:46 PM
mertan
Dec 17 2005, 12:27 AM
COObra
Dec 17 2005, 07:05 AM
QUOTE (MAD520)
La e12 520 6cil '77-'81, zice ca, carburatorul este dublu corp. Eu am cu 4 corpuri. Nu cred ca exista cu 2.
PS: :retard:
ai 4 camere...dar el este dublucorp....sau mai bine zis quadrajet progresiv ......era mai bine sincron :unibrow:
PS cat iti ia e12?
MAD520
Dec 18 2005, 01:31 PM
10 - 11% la cel mai economic mers in oras
13 - 14% la mers mai sprinten in oras
~17 - 18% cu schimbari dese la 7mii
afara(80km/h) + oras - 8 - 9 %
PS: inca am 4 trepte
mertan
Dec 18 2005, 03:24 PM
cam asha ia si al meu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.