Peter Pan
Dec 29 2008, 02:58 PM
Salutti, de cand a venit frigul am observat o ciudatenie la relantiul masinii mele.Inainte de frig statea undeva pe 6-700 ture iar acum in jur de 8-900.Pornesc masina, intra socul electronic sta un pic apoi in loc sa scada cum era inainte scade doar pana la 8-900.Este stabil si masina merge la fel de bine.Oare trage aer fals pe undeva sau din cauza frigului are vreo chestie electronica?
PH63AAD
Jan 2 2009, 09:40 PM
cat urca cu socul?
batz
Jan 4 2009, 05:09 PM
miu,e normal sa faca asa mai ales la frig.socu e sensibil conditiilor meteo
)
Nu cred ca e normal. Ralanti-ul e fix, indiferent de conditiile meteo.
Cel putin la a mea...
alex230ro
Jan 4 2009, 08:19 PM
nope posibil sa fie normal la mine sta pe la 8=900 pana se incalzeste mai binisor
bartro
Jan 4 2009, 08:26 PM
QUOTE (BBo @ Jan 4 2009, 07:55 PM)
Nu cred ca e normal. Ralanti-ul e fix, indiferent de conditiile meteo.
Cel putin la a mea...
Si la a mea, chiar acuma dupa pornire dimineata o tine acolo unde e si cu motor cald vara.
Acum am vazut ca am omis ceva in exprimare: ralanti-ul cand motorul a ajuns la temperatura optima de functionare e acelasi indiferent de anotimp. Bineinteles ca pana se incalzeste, turatia coboara incet de la 900-1000.
Daca lui Peter Pan dupa ce motorul a ajuns in parametri ii sta mai sus decat de obicei, ceva poate fi in neregula.
io'sŪ
Jan 6 2009, 03:02 AM
si a mea face la fel, dar am observat ca dupa ce merg mai mult si se incalzeste ft bine revine acolo unde sta si vara ~700rpm
alex230ro
Jan 6 2009, 08:03 AM
asta zic si eu la rece sta undeva 8-900 ture si in functie de cat de frig e afara coboara catre 700 ture.cum zice si Ema trebuie sa se incalzeasca bine motorul.
Peter Pan
Jan 6 2009, 10:44 AM
la mine atunci cand sta pe la 8,900 daca opresc caldura scade acolo unde sta si vara, dar intradevar dupa ceva mers atunci cand motorul se incalzeste cum trebuie relantiul sta ok chiar daca caldura este pornita
io'sŪ
Jan 7 2009, 08:19 PM
azi am observat ca abia dupa ce parcurg 5-6 km ralantiul se stabilizeaza la ~700 rpm
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.