WLF
Sep 15 2008, 03:49 AM
330xi, 231cp, cutie manuala 6 viteze.
Import USA iulie 2008.
23.700 mile reale, trecute pe titlul de proprietate american si in Carfax History.
Vama + TVA achitate
Fara taxa de inmatriculare.
Dotarile se vad, n-are rost sa le mai enumerez pe toate. Masina are Premium Package.
Doar niste highlights: sistem Harman Kardon, scaune electrice cu 3 memorii si perna lombara, faruri automate, volan M imbracat in alcantara, cotiera cu suport de pahare si de monede, trapa de sticla, senzor de ploaie etc.
Farurile, semnalizarile, stopurile, bara fata, jantele, volanul si eleronul sunt puse de mine, standard avea faruri simple, semnale galbene, volan in 4 spite si jante cu spite radiale.
Pret 14.000 Euro + TVA (se elibereaza factura pe intreaga suma)
Variante.
calin@ccselect.ro
0742028429
alex230ro
Sep 15 2008, 07:11 AM
frumoasa,e inmatriculata sau mai trebuie si taxa de prima inmatriculare?
Roby_325
Sep 15 2008, 09:08 AM
zice ca mai trebuie si taxa
WLF
Sep 15 2008, 03:32 PM
Da, fara taxa. E la pret de Germania, si de acolo nu o iei chiar asa de dotata, plus drumul etc, nu iesi in banii astia. Am mai vazut mai ieftine inmatriculate in tara, dar totusi nu se compara, masina e chiar ca noua, se vede, se simte, si miroase a noua.
INTERCEPTOR
Sep 15 2008, 04:04 PM
arata super.spor la vanzare. poate cade taxa.
batz
Sep 15 2008, 07:20 PM
volanul nu il dai separat? scuze dar nu ma puteam abtine.
ft tare masina bafta la vanzare!
sixx
Sep 15 2008, 10:06 PM
Foarte frumoasa masina. Cam cat e taxa la ea ?
Curiozitate: cum de are un singur buton pentru proiectoare/stopuri ceata (niciodata nu stiu care e care) ?
Spor la vanzare !
WLF
Sep 16 2008, 04:36 AM
Sunt unele chestii diferite la modelele americane. Nu au stopuri de ceata, doar proiectoare. Pozitiile sunt in semnalizari si nu am putut sa fac modificari, totul vine din computerul de lumini. Cand am pus farurile cu angels-eyes, le-am legat pe pozitie, si cand semnalizam, semnalizau si angels-eyes-urile, asa ca am fost nevoit sa leg angels-eyes-urile impreuna cu faza scurta. Deci pe pozitie se aprind numai semnalizarile, si pe faza scurta sunt aprinse si angels-urile.
Poate totul se rezolva la reprezentanta din soft. O sa trebuiasca sa ajung si pe acolo, trebuie sa schimb milele in km, am zis deocamdata sa nu umblu ca sa se vada ca milele din bord corespund cu documentele. E cam aiurea sa mergi de la Cluj la Valcea si sa faci 160 de mile sa zicem, si sa ai consum mediu 28mpg, tre sa stai cu calculatorul dupa tine sa convertesti.
Inca o chestie funny, cred ca numai americanii erau in stare sa monteze asa ceva. Daca bagi pe cineva in portbagaj, are un maner FOSFORESCENT de care sa traga sa poata deschide portbagajul din interior. Nu era suficient sa puna un maner, trebuie sa il si vada in intuneric.
Taxa la Euro 4 este 41 de milioane.
Rares
Sep 16 2008, 10:10 AM
[quote name='WLF' date='Sep 16 2008, 05:36 AM' post='78632']
Inca o chestie funny, cred ca numai americanii erau in stare sa monteze asa ceva. Daca bagi pe cineva in portbagaj, are un maner FOSFORESCENT de care sa traga sa poata deschide portbagajul din interior. Nu era suficient sa puna un maner, trebuie sa il si vada in intuneric.
[quote]
Si la e39 este faza cu manerul sa nu poti fi inchis in portbagaj.

Si nu e o chestie doar in america
Sportivu
Sep 16 2008, 10:12 AM
astea`s reminiscente de la Italian MOB

le e frica, au fobii....
CRM112
Sep 16 2008, 11:24 AM
m-as băga la aşa ceva...frumoasă de tot şi bine echipată
baftă la vânzare!
WLF
Sep 16 2008, 02:00 PM
QUOTE (Rares @ Sep 16 2008, 11:10 AM)

Si la e39 este faza cu manerul sa nu poti fi inchis in portbagaj.

Si nu e o chestie doar in america
Am vazut multe BMW-uri pana acum, asta e chiar primu care are asa ceva.
Nu confuzi oare cu chestia aia de deschis clapeta la rezervor din interiorul portbagajului? Toate au asa ceva.
WLF
Sep 18 2008, 10:43 PM
Un mic update la situatie.
Minunatul nostru RAR a scos masina ca fiind Euro 3, definitiv si irevocabil. Si mai frumos este ca in Romania nu exista stand de test dinamic pentru 4x4, deci nici sa contest nu mai pot. Asta desi toata lumea stie, inclusiv RAR-ul, ca masina e de fapt Euro 4.
Asa ca, in conditiile actuale, taxa de inmatriculare este 105 milioane, o nimica toata.
Diferenta dintre test rar + taxa euro 4, si noua taxa de Euro 3, o suport eu, si scad diferenta din pretul masinii, altfel nu o mai cumpara nici dracu.
Deci din 14.000 Euro + TVA scad 10500 RON - (2300+4100) RON = 4100 RON
io's®
Sep 18 2008, 11:06 PM
frumoasă maşina, baftă la vânzare!
păcat ca românii noştrii nu apreciază aşa ceva, cauta sa cumpere 316 sau 320d cu n'şpe mii de km decât asa......
după părerea mea şi preţul e ok
WLF
Sep 30 2008, 12:14 AM
Up...
Variante.
batz
Oct 9 2008, 03:16 AM
vrei la schimb un volan normal cu trim aceasi culoare ca bordu tau (lemn) plus diferenta din partea mea?
Volanul asta l-am adus din State ca pentru sufletul meu. Nici nu stii tu cat am periat Alcantara aia sa arate bine. Cred ca atunci cand o sa vand masina, o sa il dau jos sa mi-l pastrez. Imi place ca nu iti aluneca mainile pe el si e foarte soft la atingere. Numai ca necesita multa grija, in service cand am fost l-am imbracat in folie, daca pui mana murdara de ulei, e gata. Acum ar trebui sa il mai "barbieresc", de la periat a facut ceva scame, daca nu il cureti saptamanal, nu mai arata bine.
Peter Pan
Oct 11 2008, 12:20 AM
QUOTE (WLF @ Oct 10 2008, 12:53 AM)

Volanul asta l-am adus din State ca pentru sufletul meu. Nici nu stii tu cat am periat Alcantara aia sa arate bine. Cred ca atunci cand o sa vand masina, o sa il dau jos sa mi-l pastrez. Imi place ca nu iti aluneca mainile pe el si e foarte soft la atingere. Numai ca necesita multa grija, in service cand am fost l-am imbracat in folie, daca pui mana murdara de ulei, e gata. Acum ar trebui sa il mai "barbieresc", de la periat a facut ceva scame, daca nu il cureti saptamanal, nu mai arata bine.
pai nu ne aduci si noua din state doua volane la fel?

:D:D bineinteles contracost
WLF
Oct 18 2008, 03:09 PM
alex230ro
Oct 18 2008, 03:41 PM
iei 100 in a 2-a?ce variante te intereseaza?
WLF
Oct 18 2008, 04:03 PM
Trece de 100 in a doua. De cand am dat jos valva CDV de la ambreiaj, parca se tureaza mai mult, pana in 6500, in mod normal cred ca la 6200 taia gazul.
Fara valva e sublima, parca as avea cutie automata, nu mai simti cand schimb vitezele. Inainte cand schimbam vitezele, parca sarea ca o broasca masina.
Imi trebuie o masina mica de oras, de femeie, preferabil automata.
alex230ro
Oct 18 2008, 04:31 PM
ooo bun CDVul trebuie sa il arunc si eu,1-a si a 2-a ma inebunesc mai ales in aglomeratie.
WLF
Oct 20 2008, 09:32 PM
Poze recente:
io's®
Oct 20 2008, 11:56 PM
CITAT(batz @ Oct 9 2008, 04:16 AM)

vrei la schimb un volan normal cu trim aceasi culoare ca bordu tau (lemn) plus diferenta din partea mea?

CITAT(WLF @ Oct 10 2008, 12:53 AM)

Volanul asta l-am adus din State ca pentru sufletul meu. Nici nu stii tu cat am periat Alcantara aia sa arate bine. Cred ca atunci cand o sa vand masina, o sa il dau jos sa mi-l pastrez. Imi place ca nu iti aluneca mainile pe el si e foarte soft la atingere. Numai ca necesita multa grija, in service cand am fost l-am imbracat in folie, daca pui mana murdara de ulei, e gata. Acum ar trebui sa il mai "barbieresc", de la periat a facut ceva scame, daca nu il cureti saptamanal, nu mai arata bine.
pana la urma nu i-ai dat nici un raspuns concret
WLF
Oct 21 2008, 01:02 AM
Am zis ca poate il dau jos de pe masina si il pastrez pentru alta, dar de dat nu il dau.
Nu ca ar fi cine stie ce, alcantara aia totusi nu mai e ca noua, dar in afara de 330i ZHP si M3 modele americane, nu se gasesc originale, e cam rar.
io's®
Oct 21 2008, 07:00 AM
auzi... da' sunt frumoase farurile !
da-mi si mie detalii despre ele pe PM ( de unde/cum/un link ceva )
Alexxx
Oct 21 2008, 10:54 AM
Ce-i cu valva asta CDV? Cum adica sa o dai jos? Ce face? Cum de urca mai mult in ture? I wanna know more!
Jantele parca nu sunt replica sunt chiar cele orig M Evo, nu? Sunt pe 18"?
WLF
Oct 21 2008, 11:29 AM
Jantele sunt replica pe 17, le-am luat de la Calin din Arad. M3 Dream, sunt cele de pe M3 E92.
Povestea cu valva este asta:
http://www.zeckhausen.com/CDV.htm#Figure%202 Fara valva, mergi ca pe ata, nu simti cand schimbi vitezele, nu mai sunt socuri daca nu iei bine piciorul de pe ambreiaj, nu mai zic cand ii dai forja, parca schimbi cu SMG. Si culmea, aia in articol zic ca ambreiajul va tine mai mult, desi valva asta avea rolul de protectie.
WLF
Oct 25 2008, 09:29 PM
up ....
batz
Oct 27 2008, 04:00 PM
m-a facut alex230 mega curios cu treaba asta cu cdv-ul.cred ca il voi scoate si eu p "individ"
WLF
Jan 18 2009, 12:53 AM
13500 Euro + taxa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.