Mihai_AMD
Jun 10 2008, 08:35 PM
am auzit si vazut multe cazuri in care dupa accident acum kilometrajului a ramas blocat la o anumita viteza,90 120 sau...de ce nu 230

..............de ce se intampla asta,adica ce face ca el sa se blocheze?mentionez ca de vazut am vazut la o dacie ramasese la 100 dar am si auzit la tv odata la un accident era o masina straina noua oricum ca acum vitezometrului a ramas blocat la...
TiL
Jun 10 2008, 08:52 PM
Si eu sunt curios. Mit sau realitate? Tind sa cred ca e adevarat, dar nu stiu cum functioneaza exact.
Edi_
Jun 10 2008, 09:44 PM
Eu cred ca se opreste acul, mai bine zis datorita decelerarii subite se opreste undeva haotic, probabil nu foarte departe de viteza din momentul impactului. Totul depinde de fortele din momentul critic.
io'sŪ
Jun 10 2008, 11:29 PM
eu cred asa:
acul se blocheaza datorita socului din accident
in cazul in care acul se blocheaza la viteze astronomice (gen 170-200-230 etc) nu trebuie neaparat ca masina sa fi avut acea viteza, am auzit de accidente unde pasager(ul)(ii) au scapat nevatamati insa acul la km-traj s-a oprit la peste 200km/h sau pe aproape, si stim toti ca daca s-ar produce un accident la asemenea viteza GARANTAT nu ar mai ramane nici macar c@c@t de analize din ocupantii autovehicolului, deci eu am tras urmatoarea concluzie:
masina ruleaza cu o viteza (oarecare 60-70 km/h) in treapta 5a de viteza (sau a4a), moment in care se produce acidentul, din soc masina pierde aderenta si soferul din inertie apasa acceleratia fapt pt care masina se accelereaza si viteza creste (neavand aderenta)..... deci??
TiL
Jun 10 2008, 11:30 PM
Eu ma gandesc ca in spatele acului, care-i destul de firav, e bobina cu tole, semnificativ mai gre. Poate ca la impact bobina trage acul cumva si-l blocheaza. Dar ce te faci cu vitezometrul de Dacie, sau de E12 care-s pe cablu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.