Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Drive test cu Seat
BMWZone > DIVERSE > Auto diverse
georgem
Am facut azi impreuna cu mai multi colegi un drive test cu masinile din titlu.
Tuturor ne-au placut masinile, si evident tuturor ne-a placut cel mai mult FR-ul de 170 CP.

Eu speram sa fie FR pe benzina, 2 litri turbo de 200 CP, de aceea m-am inscris la drive test. Insa am fost destul de incantat si de diesel. M-a surprins placut la accelerarile puternice, in treptele 1 si 2, din mers, patineaza rotile din fata pe la 3000-4000 RPM si ajunge imediat la 5000 RPM. Dupa prima patinare am dezactivat ESP-ul si am mers numai fara ESP. Masina are nevoie neaparata de un diferential autoblocant daca vrei sa nu pierzi aiurea tractiunea. Am inteles ca varianta pe benzina nu rupe aderenta din mers asa cum face varianta TDI. Frana e foarte sensibila, cum o atingi si franeaza, prea brusc pentru cum m-am obisnuit eu la masina mea.

Altea era 4x4 si tot cu motor TDI de 170 CP. Masina e mult mai greoaie decat Leon-ul si se simtea la accelerari. Nu pierde deloc aderenta, nici cu esp-ul dezactivat. De franat franeaza mai greu si pedala trebuie apasata mai mult, nu mai e aceeasi senzatie ca la Leon FT ca te da de parbriz imediat ce o atingi. Am fost singurul din vreo 8 persoane care nu am oprit motorul niciodata la Altea, ceilalti l-au oprit de 1 sau 2 ori, in general la plecarea de pe loc.

Leon-ul 1.9 tdi de 105 CP e si el o masina ok, mai putin motorizarea. Sta foarte bine pe sosea, dar motorul nu-l ajuta foarte mult la accelerari. Poate si din cauza ca avea doar 30 km la bord, cel putin cei de la Porsche sustineau ca dupa rodaj o sa traga mai bine. Dar m-am obisnuit repede cu masina si daca nu ai pretentii sa fuga bine e chiar ok. Numai ca la interior e diferenta mare intre celelalte 2 masini si asta, care eram cam fara optiuni. Poate ca mi-a placut si pentru faptul ca deja eram la al 3-lea Seat si ma obisnuisem deja cu pozitia la volan si dimensiunile masinii.

As fi interesat sa vad cum e un Leon FR pe benzina cu cutie DSG, si de ce nu un Leon Cupra (240 CP) cu cutie DSG...

Oricum nu se compara cu tractiunea spate, i-am spus celui de la Porsche care era cu FR-ul ca i-ar trebui tractiune spate si diferential autoblocant.
ionusunt
QUOTE (georgem @ Jun 5 2008, 05:49 PM) *
Oricum nu se compara cu tractiunea spate, i-am spus celui de la Porsche care era cu FR-ul ca i-ar trebui tractiune spate si diferential autoblocant.

cam asta e si problema mea cu noile hot hatch uri . din cate stiu eu la sf anilor 70 inceputul anilor 80 era un vauxhall kadett cu motor de 2.3 sau cva de genul si tractriune spate.hatch .....
ce a zis cel de la porsche ? biggrin.gif
georgem
QUOTE (ionusunt @ Jun 5 2008, 06:54 PM) *
cam asta e si problema mea cu noile hot hatch uri . din cate stiu eu la sf anilor 70 inceputul anilor 80 era un vauxhall kadett cu motor de 2.3 sau cva de genul si tractriune spate.hatch .....
ce a zis cel de la porsche ? biggrin.gif

Unul dintre ei a ras, cel care-si nota observatiile noastre. Cred ca era de acord smile.gif
Tytus
QUOTE (georgem @ Jun 5 2008, 05:49 PM) *
Eu speram sa fie FR pe benzina, 2 litri turbo de 200 CP, de aceea m-am inscris la drive test. Insa am fost destul de incantat si de diesel. M-a surprins placut la accelerarile puternice, in treptele 1 si 2, din mers, patineaza rotile din fata pe la 3000-4000 RPM si ajunge imediat la 5000 RPM. Dupa prima patinare am dezactivat ESP-ul si am mers numai fara ESP. Masina are nevoie neaparata de un diferential autoblocant daca vrei sa nu pierzi aiurea tractiunea.


LSD la FWD? blink.gif
Ionut
dap...exista masini de serie cu blocant pe fata...una dintre ele este Renault Clio Sport, care are blocant 15%... smile.gif
Sorin
si Ford Focus St are blocant in raport asemanator de mare iar pe a 2- cu acceleratia culcata brusc nu o poti tine drept de fata,
Sorin
off topic

Astazi am pornit ( ca de mai mult nu am avut tupeul)un Mustang din 60 CU carburatoare Edelbrock si axe cu came tot Edelbrock...
Masina a fost reconditionata in America si singura modificare a fost Aerul conditionat
A zbarlit pielea de pe mine sunetul si felul in care porneste un carburator ca sa nu mai spun de motor cum se putea auzi usor accelerat.... of ce vremuri
Am ramas marcat ... se uita lumea la mine de ce oare aveam un zambet asa de copil tamp
georgem
Sigur exista autoblocant la FWD, stiu un user de pe vwforum care si-a pus pe Leon Cupra 1 autoblocant pe FWD si era super incantat de schimbare.
Pe mine m-a surprins mai mult ce mi-a spus un cunoscut despre masina lui, Subaru Legacy 3.0 aspirat cutie automata, ca are autoblocant central si pe spate, si ca varianta de 3 litri cu cutie manuala are si pe fata, nu nu mai pe spate si central, autoblocant. Ma intreba daca merita sa-si puna si pe fata autoblocant si i-am spus ca mi se pare suficient pe spate si central, ca nu cred ca o sa aiba probleme cu patinatul rotilor din fata. N-am verificat informatia de la el, dar m-a surprins. Oricum, masina tragea bine pe modul "Sport Sharp" si suna foarte frumos lintre 5000 si 7000 RPM smile.gif

io'sŪ
CITAT(Tytus @ Jun 5 2008, 10:23 PM) *
LSD la FWD? blink.gif

da, cum sa nu, am merg eu acum multi ani (10) cu un vw passat VR6 care avea smile.gif


CITAT(Sorin @ Jun 5 2008, 10:43 PM) *
off topic

Astazi am pornit ( ca de mai mult nu am avut tupeul)un Mustang din 60 CU carburatoare Edelbrock si axe cu came tot Edelbrock...
Masina a fost reconditionata in America si singura modificare a fost Aerul conditionat
A zbarlit pielea de pe mine sunetul si felul in care porneste un carburator ca sa nu mai spun de motor cum se putea auzi usor accelerat.... of ce vremuri
Am ramas marcat ... se uita lumea la mine de ce oare aveam un zambet asa de copil tamp

waaaaaa.... ce tare!
de ce nu ai pus o poza si cu zambetul???
eu am facut asa ohmy.gif numai cand am citit postul tau wink.gif

CITAT(georgem @ Jun 5 2008, 05:49 PM) *
................
Frana e foarte sensibila, cum o atingi si franeaza, prea brusc pentru cum m-am obisnuit eu la masina mea.
................

am observat treaba asta la mai toate masinile derivate din VW, pe mine ma enerveaza la culme, daca merg cu cineva e imposibil sa nu-i dau cu capul de bord/tetiere etc, nu simt pedala sub picior , nu opune niciun pic de rezistenta, parca e electronica frana sad.gif
alex230ro
Civic Type R mai are autoblocant(ma rog modelele de Japonia) la FWD e destul de util ,Megane Sport mai are asa ceva din cate stiu.Seatul Leon asta nou nu prea imi place, mai mult imi placea modelul vechi.Oricum masinile sunt destul de ieftine,la banii care ai dai pe un Cupra R sau un Gti edition 30 abia iei un 120 sleep.gif
Sorin

waaaaaa.... ce tare!
de ce nu ai pus o poza si cu zambetul???
eu am facut asa ohmy.gif numai cand am citit postul tau wink.gif


mai zambetul a fost " one time only" sa spunem asa

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.