Edi_
Apr 15 2008, 03:03 AM
M-am hotarat sa fac si eu un post cu masina pe care mi-am dorit-o de mult timp si mai am putin pana cand visul se va transforma in realitate odata cu micsorarea taxei de poluare desi am cumparat-o in decembrie 2006, de atunci nu am apucat sa o conduc decat 2 luni. Dupa lungi cautari pe autoscout si mobile.de am gasit cel mai frumos IX de vanzare de atunci la pretul de 5900 E, negociat la 5500. Am plecat in Germania fara sa ma gandesc ca actuala taxa de 5366 E se va mentine atata timp...si ca am o sa am parte de atata agonie: sa ai o masina superba si sa nu o poti conduce timp de aproximativ 2 ani. Momentan masina sta intr-o curte si o mai pornesc si spal din cand in cand. Mi-am dorit un ix pentru ca ma duc destul de des la munte, chiar si iarna la ski(imi place muntele la nebunie), altfel nu as fi cumparat 4x4.
Revenind la masina...525ix motor M50B25, 193 CP cu vanos fabricat in decembrie 1995, cutie manuala, prima inmatriculare in 1996, 183000km
DOTARI: dublu climatronic, 2 airbaguri, ABS, controlul tractiunii, proiectoare de ceata, scaune de piele si incalzite pe fata, trapa dubla panoramica, oglinzi exterioare electrice, oglinda retrovizoare heliomata, jenti ALPINA de 17 inci intacte, computer de bord mare(OBC IV cred).
Ix-ul este destul de rar, s-au fabricat doar 9400 525ix Touring in total intre 1992 si 1996. Tractiunea integrala are dezavantajele ei pentru ca majoritatea pieselor sunt specifice la ix si nu se potrivesc cu cele de pe 525i, cum ar fi telescoapele, capetele de bara, franele, toba, pana si baia de ulei difera desi motorul este identic, deci piese nu pot sa cumpar decat originale si sunt mega scumpe. O alta curiozitate si nesansa este faptul ca desi impart acelasi motor 525ix si 525i, la ix norma de poluare este Euro 1 fata de 525i, care este Euro2, iar motorul are alt cod (tip X 5/H). Subiectul este larg dezbatut pe forum pe www.e34.de si se pare ca se poate monta un catalizator pentru a trece la Euro 2, insa oricum in Romania RAR-ul nu-l va recunoaste pt ca nu este trecut din fabrica. Asa ca m-am dus frumos si cu pile si l-am facut Euro 2. Singura diferenta la noxe fiind la pornirea la rece, Ix-ul inregistrand valori crescute fata de 525i.
Ix-ul este mega fun pe zapada si gheata, iar in coditii bune are comportament asemanator tractiunii spate. M-am decis sa pastrez masina si sa o pun la punct, schimband amortizoarele si discurile de frana (aprox 1000 E) si sa platesc taxa in iulie, pretul final al masinii ridicandu-se la aprox. 10000 E -nebunie curata daca te gandesti ca e un e34, dar sanatate curata si un zambet imens cand te gandesti la ce masini coreene sunt la pretul asta, chiar si fata de un e39 la acelasi pret as alege tot ix-ul pt starea in care este!
Edi_
Apr 15 2008, 03:23 AM
Si asa suna anuntul in germana:
BMW 525ix Touring Edition ALPINA ALLRAD Kategorie: Kombi
EUR 5.900
Daten:
Gebrauchtfahrzeug, 178.500 km
141 kW (192 PS), Benzin, Schaltgetriebe,
Erstzulassung: 01/96, HU: 01/07, AU: 01/07
Klimaautomatik, Blau-metallic, 4/5 Türen
Besonderheiten:
ABS, Allradantrieb, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Sitzheizung, Schiebedach, el. Fensterheber , Garantie
Beschreibung:
Klimaautomatik , Leder schwarz , Sportsitze , Doppel Schiebedach elektrisch , 17 Zoll Alpina Alufelgen , Sportfahrwerk , 2 x Sitzheizung , 2 x Airbag , Edelholz , elektrische Fensterheber , geteilt umklappbare Rückbank , 5 - Gang , Innenspiegel automatisch abblendend , Bordcomputer , Radio & Cassette , Laderaumabdeckung , Gepäckraumtrennetz , Nebelscheinwerfer , Servolenkung , Zentralverriegelung , ABS , Scheckheftgepflegt , Colorverglasung , HIFI Lautsprechersystem , Lederlenkrad , Dachreling , ALLRAD / QUATTRO , 2. Hand , Scheckheftgepflegt
Händler:
Katomobile24 GmbH
Eisleberstrasse 13-15
D-69469 Weinheim
xox
Apr 15 2008, 03:30 AM
Exista pictograma d'aia :jaw dropping:? Florine!!! Baga una d'aia ca tocmai mi-a picat falca.
Foarte bine ca ai preferat sa o pastrezi, e o masina de nota zece. Ce mai conteaza banii daca te simti bine in ea? Si un + mare pentru jante
PS: Intotdeauna mi-au placut Touring-urile, iar asta arata efectiv ca un urs pe steroizi pentru mine
haristeas51
Apr 15 2008, 08:34 AM
Felicitari pentru bijuterie !!
Imi place ca iti speli masina singur, eu fac exact acelasi lucru mi-se pare cel mai placut mod de a te relaxa cand iti speli masina singur
florin83
Apr 15 2008, 09:36 AM
superba!
Mihai_AMD
Apr 15 2008, 10:05 AM
sper ca nu o iei ca o jignire daca iti zic ca e SUPERBA ,deja mi-au picat ochii in gura
doamne,daca aveam masina aia in curte,nu e vb ca dormeam in ea,dar o bagam in casa lg mine
pot spune ca din '92 cand aveam 7 ani si am vazut primu e34 tanjesc dupa asa ceva,si sper sa ajnug si eu intr-o buna zi la teutoni sa gasesc unul
s-o stapanesti sanatos si numai si numai

pt domnul nostru prim ministru
io's®
Apr 15 2008, 11:46 AM
nu mai are rost sa spun si eu cuvinte de lauda
haifisch
Apr 15 2008, 03:49 PM
jantele alea sunt de vis
ionusunt
Apr 15 2008, 03:53 PM
daca o dai si pe asta facem brigada venim la targu mures si iese revolutie

) superba ! iar jantele sunt....chiar sunt 8 fatza 9 spate cu 17 " ?
evildeath
Apr 15 2008, 04:57 PM
e absolut superba ffff ffff frumoasa
Edi_
Apr 15 2008, 07:06 PM
QUOTE (ionusunt @ Apr 15 2008, 04:53 PM)

daca o dai si pe asta facem brigada venim la targu mures si iese revolutie

) superba ! iar jantele sunt....chiar sunt 8 fatza 9 spate cu 17 " ?


asta nu o dau si nici td-ul nu l-as da, insa trebuie sa-l dau ca sa inmatriculez ix-ul...
Jantele sunt 8Jx17H2, ET 46 si am 3 seturi de anvelope: 8 bucati de vara (4 Michelin de 245/45/17, 4 Continental 235/45/17) si 4 de iarna Nokian 225/45/17. Michelin-urile le scot la vanzare...
ledocteur
Apr 15 2008, 07:49 PM
mi-au picat ochii atunci cand am vazut masina. zici ca e noua

frumoasa rau! si e28-u la fel. ti le-as fura pe amandoua
io's®
Apr 15 2008, 10:41 PM
CITAT(Edi_ @ Apr 15 2008, 08:06 PM)

Jantele sunt 8Jx17H2, ET 46
mamaaa .... ce merg pe e46 ...ca focu' !

nu ai vrut sa le dai cand imi cautam jante
Edi_
Apr 16 2008, 12:09 AM
QUOTE (ledocteur @ Apr 15 2008, 08:49 PM)

mi-au picat ochii atunci cand am vazut masina. zici ca e noua

frumoasa rau! si e28-u la fel. ti le-as fura pe amandoua

multumesc pt comment-urile pozitive de la toata lumea, le tin bine deci nu mi le fura nimeni
QUOTE (io`s @ Apr 15 2008, 11:41 PM)

mamaaa .... ce merg pe e46 ...ca focu' !

nu ai vrut sa le dai cand imi cautam jante

Am vazut niste jante identice pe forumul www.e34.de si erau la 1250 E si cred ca aveau si anvelope. Da, merg si pe e36...asa scrie in cartea ce am primit-o (Alpina) si am si garantia ...din 1996
Rares
Apr 16 2008, 10:13 AM
xox
Apr 16 2008, 12:18 PM
Da, initial au fost toate 3 la vanzare, asta si cei doi rechini. Si bine ca s-a decis s-o pastreze
Edi_
May 11 2008, 03:31 PM
A plecat si ix-ul inapoi in Germania, noul proprietar este Jean Gruner din Eissenach, Creutzfeld, acum 1 h am dat masina. M-am hotarat sa o dau pt ca reparatiile la puntea fata s-ar fi ridicat la 2000 E. Acum am 5000 euroi in buzunar
.gif)
dar in acelasi timp...
georgem
May 11 2008, 09:01 PM
QUOTE (Edi_ @ May 11 2008, 04:31 PM)

M-am hotarat sa o dau pt ca reparatiile la puntea fata s-ar fi ridicat la 2000 E.
Ce reparatii?
reactor_share
May 12 2008, 02:31 PM
Pai probabil ca nu era tocmai in starea ei cea mai buna, sau poate s-a intamplat ceva de care noi nu stim!
Oricum acum 2 sapamani cand am fost eu pe la Edi, E34-ul nu era atins sau ceva de genul asta.
Oricum niste lamuriri ar fi binevenite.
ionusunt
May 12 2008, 02:43 PM
pai sa va zic numai ce stiu eu despre ixuri ...cel putin la urs,amortizoarele fata sunt dublu la pret fata de cele normale ,la fel si flansele...astea insumand undeva pe la 350 euro....daca mai pui bascule bucsi ...poate la e34 sunt si mai scumpe ...a si planetare(plus ca nu gasesti peste tot ix la desfacut) ...
Edi_
May 12 2008, 05:50 PM
Da, deci amortizorul dreapta fata e kaputt, deci trebuie schimbate amandoua si costa cam 1000 E cu flansa. Am fost la mecanic si a zis ca trebuie sa schimb asa: amortizoare, cam toate bucsile care nu vin separat, burduf planetara care nu se poate comanda separat, placute de frana fata-spate, discuri spate. Nu e foarte urgent, dar dupa ce am adunat tot a iesit 2000 E plus manopera. De cate ori sa mai spun in topicul asta ca totul e specific la ix si toate difera (toata fata, franele, toba, baia, si multe altele) si piese nu se gasesc decat originale si au un pret nu dublu ci cvadruplu fata de e34 normal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.