Masina mea E34 motor M50B25 6S1, an fabricatie 1991, dotari geamuri electrice fata, trapa electrica, aer conditionat, oglinzi electrice incalzite si heliomate, volan M e39, computer de bord (cel cu multe butonase), spalator faruri, angel eyes, faruri cu geamuri clare, proiectoare cu geamuri clare. Piese si consumabile schimbate in 2008 sonda lambda (noua originala Bosch), senzor ax came (nou marca Febi), racordul dintre debitmetru si galeria de admisie (nou original), racordul dintre valva de relanti si galeria de admisie (cu tot cu conectorul de plastic, nou original), ulei motor (mobil 1), ulei servodirectie (original bmw), ulei cutie viteze (original bmw), ulei grup (original bmw), filtru aer (MAN), filtru benzina (MAN), filtru ulei (MAN), bujii (NGK IRIDIUM IX 700ron bucata), bascule stanga fata, bielete bara stabilizatoare fata, bucsi bara stabilizatoare fata, kit ambreiaj (nou sachs), placute de frana(fata, spate), lichid de frana (inlocuit complet cu lichid original bmw).si multe alte nimicuri cum ar fi cleme, furtunase, etc.
In momentul de fata m-am apucat de interior, plafonul si stalpii sunt la tapitat (cumparatorul va avea plafon si stalpi noi), saptamana viitoare se vor schimba amortizoarele fata spate si vor aparea si jante originale de E34 (fagure pe 16"), se vor schimba si electrovalvele de la clima. Sunet : Mp3 sony xplode, subwoofer sony xplode, 4 boxe JBL + cele 2 din bord originale.
Defecte : bascule dreapta trebuiesc schimbate (au putin joc), butonul de AC a fost tras separat de fostul proprietar (probabil ca o sa-l repar), rulment spate dreapta face zgomot in mers, tobele zornaie in zona catalizatoarelor din cauza ca am scos ceramica din ele dar nu mi-a trecut prin cap sa inlocuiesc "oalele" alea cu teava simpla, nu are interior de piele, fata de usa spate stanga este dezlipita putin in partea de jos (s-a umflat), usa sofer nu mai are sistemul de deschidere in trepte (probabil stiti din ce cauza), pragul stanga este lovit (nimic grav un stalp de parcare), usa dreapta fata atinsa de acelasi stalp se rezolva simplu dand fata de usa jos, flansa cardan face pe nebuna si trebuie schimbata, o bucsa de la timonerie trebuie schimbata(doar daca viitorul proprietar e perfectionist), si poate or mai fi dar nimic grav, totusi e o masina SH.
ofer o caruta de piese (in functie de pretul obtinut /masina oferita la schimb), practic un motor de rezerva fara chiuloasa (blocul motor, 2 seturi axe cu came si tacheti, alternator, electromotor, injectoare, calculator, etc; piese noi : rulment cardan si ce se mai gaseste.
Ca variante accept E34 525 TDS (NU 24TD), si seria 3 E36 de la 318IS in sus (diferenta + sau - se discuta la fata locului)
Pret 4500 Euro