TiL
Feb 22 2008, 03:43 PM
Vand esapamentul de pe troaca, pentru ca e foarte probabil sa nu mearga la E34.
Asadar:
- prima toba, originala, nereparata, nu sufla, are urme de lovituri pe burta.
- toba finala, originala, peticita sanatos asta vara, nu sufla pe unde nu trebuie.
Imbinate impreuna, numai bune de pus pe masina.
Pret 1,5 mil.
0721.275.147 - Lucian
Nu dau "saxofonul", cred ca asta merge la E34.
TiL
Feb 23 2008, 11:42 PM
Azi le-am dat jos. De marti pretul sare la 2 mil.
Rares
Feb 24 2008, 12:18 AM
QUOTE (TiL @ Feb 23 2008, 11:42 PM)

Azi le-am dat jos. De marti pretul sare la 2 mil.
Ii fain sa lucrezi sub masina la bordura?
Pe frigul asta, ar trebui sa le dai mai scump. Sa iti acoperi si banii de paracetamol...
MeHigh
Feb 24 2008, 01:47 AM
confirm ca tobele sunt bune, si Made in Germany
TiL
Feb 24 2008, 10:39 AM
Multumesc Mihai. Se vede si in poza, made in W Germany, in 1986

. Finala are capac de tabla dublat, cu sudura zdravana.
Rares, eram pe paracetamol inca dinainte sa ma apuc de treaba, acu ma doare capu dar nu stiu daca-i de la oboseala sau raceala. Nu cer in plus pentru ca oricum le dadeam jos
Aici a venit primavara, dar preferam sa lucrez pe ger, n-ar mai fi batut vantul si n-as mai fi transpirat->raceala.
TiL
Feb 26 2008, 11:26 PM
UP! E deja marti.
lucian
Feb 27 2008, 08:32 AM
QUOTE (TiL @ Feb 26 2008, 11:26 PM)

UP! E deja marti.
pe a mea merge?
as avea si eu nevoie...
apropos, am aerisit franele luni si am observat cu stupoare ca amortizorul de pe stanga a curs.
sa-l fi stricat perechea lui? cel de dreapta nu era tocmai ok. gresala de montaj, nu prea ar fi..
ma tem mai mult pt. cele noi.
TiL
Feb 27 2008, 10:58 AM
Pune aparatori de noroi (protection kit) pentru amortizoare in stare foarte buna, ca altfel plangi dupa ele in cateva luni. Un kit Monroe e vreo 80 ron.
Ti-a curs din doua motive: era muci oricum, sau nu ai avut protectiile de noroi/praf bune si ti s-a mucificat tija/simeringul. Optez pentru prima varianta, nu cred ca se duce tija in cateva saptamani, chiar si fara protectie.
Referitor la toba, nu merge decat cu adaptari, sudura, multa bataie de cap. Mai degraba adaptezi esapamentul de 2.5 pe care-l am, dar e ruginit in fata iar finala e carpita rau. Doar intermediara merita. Din ce am vazut pe realoem, 520i si 525i au aceleasi tobe, dar in realitate eu vazusem altceva...
lucian
Feb 27 2008, 02:04 PM
QUOTE (TiL @ Feb 27 2008, 10:58 AM)

Pune aparatori de noroi (protection kit) pentru amortizoare in stare foarte buna, ca altfel plangi dupa ele in cateva luni. Un kit Monroe e vreo 80 ron.
Ti-a curs din doua motive: era muci oricum, sau nu ai avut protectiile de noroi/praf bune si ti s-a mucificat tija/simeringul. Optez pentru prima varianta, nu cred ca se duce tija in cateva saptamani, chiar si fara protectie.
Referitor la toba, nu merge decat cu adaptari, sudura, multa bataie de cap. Mai degraba adaptezi esapamentul de 2.5 pe care-l am, dar e ruginit in fata iar finala e carpita rau. Doar intermediara merita. Din ce am vazut pe realoem, 520i si 525i au aceleasi tobe, dar in realitate eu vazusem altceva...
aparatorile de plastic le am montate, daca la ele te referi. Sunt in stre buna, nerupte. Nu stiu daca sunt suficient de lungi, dar asa le-am luat.
TiL
Feb 27 2008, 02:57 PM
OK, deci amortizoarele erau muci, nu-i de mirare la unele atat de vechi. Pastreaza-le totusi, poate vrei sa le incarci sau poate le vrea alcineva pentru incarcare. Sunt Bilstein sport, nu?
lucian
Feb 28 2008, 08:29 AM
QUOTE (TiL @ Feb 27 2008, 02:57 PM)

OK, deci amortizoarele erau muci, nu-i de mirare la unele atat de vechi. Pastreaza-le totusi, poate vrei sa le incarci sau poate le vrea alcineva pentru incarcare. Sunt Bilstein sport, nu?
nu stiu daca-s sport...sunt galbene.
nu mai pot fi puse decat tot pe e 12 si nu cred ca mai merita efortul de a le reincarca.
TiL
Feb 28 2008, 12:03 PM
ok...
Sus cu tobele pentru E28 TD.
TiL
Mar 10 2008, 05:38 PM
Up!
TiL
Mar 17 2008, 01:24 PM
Up!
TiL
Mar 19 2008, 01:34 PM
SuS!
TiL
Mar 25 2008, 09:12 PM
Tot de vanzare.
TiL
Jul 25 2008, 09:44 PM
up!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.