Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Solex 4a1
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E12
matei
Salut, are careva idee daca aceste doua valve electrice se pot schimba intre ele? Problema este ca am schimbat carburatorul de pe masina cu unul care are valve cu un singur papuc (dreapta) si pe cel vechi aveam cu doi papuci (stanga). Filetul este identic, cuiul care iese in varf are acelasi diametru, singura diferenta este felul in care se termina, cea cu un papuc avand un mic con.
Rares
QUOTE (matei @ Feb 21 2008, 06:55 PM) *
Salut, are careva idee daca aceste doua valve electrice se pot schimba intre ele? Problema este ca am schimbat carburatorul de pe masina cu unul care are valve cu un singur papuc (dreapta) si pe cel vechi aveam cu doi papuci (stanga). Filetul este identic, cuiul care iese in varf are acelasi diametru, singura diferenta este felul in care se termina, cea cu un papuc avand un mic con.


Am avut odata o problema cu un jigler de relanti infundat si mergea relanti doar in 3 cilindri. Dupa ce am rezolvat problema, am scos electrovalvele si le-am si inversat sa vad daca e vreo diferenta. Nu am vazut nici o schimbare. Cele 2 electrovalve sunt legate "in serie", ca sa zic asa. Unu are 2 papuci ca un fel de "in"si "out". Pe un papuc vine alimentarea de curent si pe celalalt iese alimentarea spre a doua electrovalva, cea cu un singur papuc.

Pe bmwfans.info zice in felul urmator:
13

Electr.idle valve 2 pcs. from 1976/08 0,052 169,66 € 13 11 1 260 218


Arata doar o singura electrovalva si la cantitate spune 2 buc. per masina.
matei
ok, mersi mult wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.