in conditiile in care schimb la 2000 RPM, undeva la 16%, in Bucuresti, mers la ore de varf ( 7 dimineata si 5 seara), dar nu in aglomeratie, nu stat cate 4-5 schimburi la semafor. Am drumul de acasa pana la servici in jur de 11-12 km, motorul se incalzeste la temperatura optima dupa cca 4-5 km.
Diametrul rotilor intentionez sa-l modific in mai mic, eroarea de la kilometraj nu ma deranjeaza, oricum ies din Bucuresti destul de rar cu masina.
Rotile 225/60/16 nu intra pe fata, ating de flansa de jos a amortizorului....Pe spate nu ating, si alternative nu aveam atunci.
Mentionez ca ma folosesc de masina strict in scop de deplasare de la/la servici, nu sa fac tumbe cu ea prin oras...daca aveam ganduri asa "negre" nu ma mai uitam la consum atat.
Nu consider 16% a fi ceva exagerat de mult, dar daca se poate mai bine, cu aceasi masina, in acelasi stil de mers...de ce nu?