TiL
Nov 24 2007, 09:37 PM
Am doua cardane:
- unul de E28 524td manual 5 trepte
- unul de E28 525i automat, trei trepte
Am sanse sa potrivesc vre-unul din ele la viitorul meu 525i manual 5 trepte?
brown.shark
Nov 24 2007, 09:54 PM
QUOTE (TiL @ Nov 24 2007, 09:37 PM)

Am doua cardane:
- unul de E28 524td manual 5 trepte
- unul de E28 525i automat, trei trepte
Am sanse sa potrivesc vre-unul din ele la viitorul meu 525i manual 5 trepte?
din cite-mi amintesc parca nu...sorry . cred ca stii ca nu trb sa il descentrezi ...
TiL
Nov 24 2007, 09:59 PM
OK, deci trebuie sa caut unul de 525i manual. Am vazut pe realoem, o diferenta de 3-4 centimetri lungime intre cel de td si cel de 525i.
Modificarea celor pe care le am nu intra in discutie.
brown.shark
Nov 24 2007, 10:26 PM
QUOTE (TiL @ Nov 24 2007, 09:59 PM)

OK, deci trebuie sa caut unul de 525i manual. Am vazut pe realoem, o diferenta de 3-4 centimetri lungime intre cel de td si cel de 525i.
Modificarea celor pe care le am nu intra in discutie.
de nevoie poti sa mergi si cu cel de td . dar sa pui un manson acolo unde ramine culisanta descoperita . spala bine si fa semne BUNE cu vopsea unde a fost montat rulm intermediar. altfel strici centrajul...
TiL
Nov 24 2007, 10:48 PM
Nu prea inteleg. Conteaza pozitia intermediarului pe cardan? Sau e posibil sa-i schimb pozitia?
butcky
Nov 24 2007, 11:04 PM
Am un cardan de M5 e34 cu flansa noua. Te intereseaza? E bun pentru tine?
brown.shark
Nov 24 2007, 11:19 PM
QUOTE (TiL @ Nov 24 2007, 10:48 PM)

Nu prea inteleg. Conteaza pozitia intermediarului pe cardan? Sau e posibil sa-i schimb pozitia?
ma refeream in principal la pozitia de pe cele 2 gauri lungi de pe caroserie !!! e posibil sa-i schimbi pozitia dar nu e cazul tau , nu poti sa o faci chiar pe bordura...n-am vrut sa crezi ca fac misto dar trb ceva scule , tehnica . tu ai zis ca nu prea ai conditii la bloc .
TiL
Nov 25 2007, 08:25 PM
A, pai schimbarea pozitiei pe caroserie nu-i problema, gaurile sunt deja date si inca nefolosite
io'sŪ
Nov 26 2007, 01:32 AM
vezi ca poti folosi jumatatea din spate a celui de 525i automata, iti trebuie doar jumatatea din fata de la un e28 manual cu M30
sper ca ai inteles ce am vrut sa spun
TiL
Nov 26 2007, 09:08 AM
Am inteles, multumesc! Stiu ca-i o piulita mare acolo la mijloc care trebuie slabita si le desfac, nu?
Rulmentul intermediar e greu de montat? (in caz ca trebuie sa-l mut pe al meu pe "noul cardan").
Deocamdata stau pe loc ca nu am cutie de viteze

Merg sa mai bibilesc 2.5-ul.
bartro
Nov 26 2007, 10:31 AM
QUOTE (io`s @ Nov 26 2007, 01:32 AM)

vezi ca poti folosi jumatatea din spate a celui de 525i automata, iti trebuie doar jumatatea din fata de la un e28 manual cu M30
sper ca ai inteles ce am vrut sa spun

Vezi ca trebuie calibrata/echilibrata daca o faci din 2 bucati.
TiL
Nov 26 2007, 09:36 PM
damn, sigur?
brown.shark
Nov 26 2007, 09:53 PM
QUOTE (TiL @ Nov 26 2007, 09:36 PM)

damn, sigur?
foarte sigur !!! si te rog sa te uiti atent la cum sint asezate crucile pe cardan . sa nu scoti culisanta si sa gresesti pozitia la montaj ...
TiL
Nov 26 2007, 10:56 PM
Sunt putin depasit aici... culisanta ce-i? imbinarea dintre cele doua bucati de cardan?
brown.shark
Nov 27 2007, 08:25 AM
QUOTE (TiL @ Nov 26 2007, 10:56 PM)

Sunt putin depasit aici... culisanta ce-i? imbinarea dintre cele doua bucati de cardan?
culisanta e piesa cu canale longitudinale .
Deci din experientele voastre un cardan din doua bucati de la cardane separate trebuie echilibrat? Exista voci care spun ca nu conteaza, ca bucatile de cardan sunt oricum echilibrate separat. Pe cine sa cred?
Cat despre optiunile mele, azi am dat jos cardanul meu (524td) si cardanul de 528i, care cred ca-i identic cu cel de 525i.
Per total au aceeasi lungime dar cel de benzina are flansa de prindere spre cutie de diametru mai mare. Cred ca o sa pastrez cardanul meu si schimb urechea de pe cutia benzinarului, o pun pe cea mica de la diesel.
Asta pentru ca nu-mi place cardanul de benzinar pe care l-am gasit, are putin joc la crucea din spate, dinspre diferential.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.