Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problema pampa vacuum la M21
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E28
TiL
Cand motorul e rece pompa de vacuum nu mai face treaba. Abia cand ajunge apa aproape de jumatate (deci s-a incalzit tot motorul) incepe sa faca ceva depresiune, dar tot trebuie turat motorul ca sa tina frana cum trebuie.

Se poate repara pompa de vacuum sau trebuie schimbata?
E vorba de piesa 7:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

Edit: am verificat si sunt aproape sigur ca problema vine de aici, nu-i cauzata de furtune sau de membrana din tulumba de servo.
MeHigh
Daca pompa de vacuum are lamele retractabile si e invartita de motor, posibil sa ai probleme cu presiunea la ulei. Verifica-ti nivelul la ulei, nu stiu la bimmer cum e, dar la ce am avut inainte (Golf2) lamele pompei de vacuum erau baltite in ulei (la o functionare corecta) pentru etanseitate cu peretii pompei. Am patit sa consume ceva ulei la o forja indelungata, si sa nu mai am frane la intrarea in oras, imediat dupa forja. Am aflat asta de la un mecanic, s-a rezolvat prin completarea a 1l ulei la motor.
Dupa cum am spus, nu stiu pe ce principiu e pompa la bimmere, dar e o posibilitate de solutionare a problemei tale.
Succes.
TiL
Multumesc! (pana spatmana viitoare sper sa schimb motorul biggrin.gif )
MeHigh
Iar eu pana la sfarsitul saptamanii viitoare sper sa inmatriculez masina biggrin.gif
Succes cu noul motor, benzinar sau tot "car car powah" ?
TiL
Multumesc, succes si tie smile.gif
benzinar, 2.5 M30
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.