xander
Nov 3 2007, 12:08 AM
stie cineva la un 524td unde intra firul (cablu) de la turometru in instalatia electrica si cum arata mufa ,cati pini are?
Stiu doar atat:
De la senzorul de turatie de sub electromotor pleaca un cablu care se conecteaza mai departe printr-un conector cu trei pini. Asta nu stiu unde duce, dar se poate studia.
xander
Nov 5 2007, 10:06 PM
pai daca ai unu de vanzare, il vreau
sau uitate te rog unde se conecteaza mufa aia cu 3 pini
la mine e o mufa cu 3 pini langa capatul de la amortizor mai sus de cutia cu sigurante,posibil aia sa fie?
Mufa trebuie sa fie in zona unui suport pozitionat pe chiulasa, spre parbriz.
Nu am senzor, nici mie nu-mi merge turometrul.
Am rugat pe cineva acum vre-un an sa-mi caute unul nou, a gasit pret pentru el (aproape doua milioane) dar nicaieri pe stoc.
nici eu nu am senzorul ala. cred a e o boala mai generala la TD/D e28.
TiL
Nov 22 2007, 02:27 PM
Da, se strica usor daca incerci sa-l scoti si nu se gasesc... in plus, difera fata de cel de la DDE, prin modul de conectare. Dar cred ca se poate improviza.
MeHigh
Nov 22 2007, 06:33 PM
Nu stiu daca si la Bimmere e la fel, dar la masinile din grupul VAG pana in 90 se lua semnal pt turometru de pe alternator, ducea acolo un fir care intrsa in mufa "W" notata pe alternator. Si la Benz e asa, la modelele vechi (123+124).
Verificati si pozitia asta, posibil si cei de la BMW sa fi folosit sistemul. E doar o alternativa.
//Mihai
TiL
Nov 22 2007, 07:06 PM
Aici e altfel, are senzor dedicat, undeva pe blocul motor sub electromotor, numara turatia volantei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.