BykerBoy
Jun 16 2007, 08:50 AM
Se vinde Bmw 520i din noiembrie '86, motor m20 (2000 cmc, 6 cilindri in linie), 2630000 km la bord (reali), adusa in tara in 91, 2 proprietari, interior ireprosabil, exterior cu mici indoituri, oglinzi electrice + heliomate, trapa, scaun sofer reglabil pe inaltime, volan reglabil pe inaltime, servo total, cauciucuri Michelin Pilot (noi) cu jante de aluminiu pe 15" + un set de roti de tabla cu cauciucuri de iarna, mp3 LG
Pret 2300e neg.
BykerBoy
Jun 17 2007, 11:36 AM
263000 km
enculescusorin
Jun 17 2007, 09:18 PM
QUOTE (BykerBoy @ Jun 17 2007, 12:36 PM)

263000 km
no offence dar asta e pret de diesel bun...si cum tendinta actuala a romanului e spre masini care merg cu motorina....cred ca mai greu sa o dai la pretul asta....oricum bafta la vanzare...
TiL
Jun 17 2007, 10:05 PM
Nu-s de acord. Mai bine o benzina bine intretinuta decat un diesel in care bagi 1000E lejer... stii senzatia, nu?

La M20B20 parametrii sunt tocmai buni:
consumul
impozitul
RCA-ul
performantele
costuri de intretinere
Dieselul sta bine doar la consum. In rest te rupe. Te pacalesti cu ideea ca iei motorina la 20.000, dar de fapt gasesti la 25.000 si mai ai ocazia sa curati injectia mai repede decat te asteptai...
Un UP de la mine, ca masina arata superbine, chiar daca nu are dotari decat cele obisnuite la un 520i E28, pare destul de bine intretinuta.
Eu as da masina mea (td, AC, geamuri fata), poate plus piesele cumparate in vederea schimbarii (articulatii fata noi, punte, caseta directie), sau o diferenta, pentru 520-ul asta.
Byker Boy, te intereseaza?
BykerBoy
Jun 17 2007, 10:22 PM
Nu pt ca am nevoie de bani sa imi iau alt BMW. Masina este ff bine intretinuta iulian325 o stie
Ms oricum pt oferta !
TiL
Jun 17 2007, 11:01 PM
QUOTE
Nu pt ca am nevoie de bani sa imi iau alt BMW.
Evident
Bafta la vanzare.
reactor_share
Jun 18 2007, 07:26 AM
Up si de la mine.
E bine intretinuta si merita. Fiti siguri ca BykerBoy nu face afaceri prin vanzarea masinii.
Asa ca multa bafta la vanzare!
alex230ro
Jun 18 2007, 09:07 AM
Oricat de bine e intretinuta pretul e destul de mare
haifisch
Jun 18 2007, 12:27 PM
decat o rapciuga diesel care toate le-am vz de vanzare la 2600 !!! (no offence til

) ..... mai bine un 520
plus ca vad ca pretul e negociabil
TiL
Jun 18 2007, 12:40 PM
None taken

. Dar al meu era la 2000E
Parerea mea e ca iei dizel daca vrei masina de hingherit. Il iei, bagi mia de euroi in el si apoi il alergi si cari cu el pana crapa. Dar pentru asta poti gasi altceva decat bmw. Eu am crezut ca o sa nimeresc o limuzina diesel, dar tot rapciuga am luat.
Daca vrei BMW mai ieftin pe ansamblu, M20 e bun, dar M30 rullz.
alex230ro
Jun 18 2007, 12:44 PM
M30 nu mai estem pe E28 decat rare M20 nu e ceva special ma rog fiecare isi face pretul cum crede mai ales ca in Iasi sunt preturi mai mari ca aici la BMW-uri

e unu 520 pe 4tuning la 1700E si e aproape identic cu cel din poze...
TiL
Jun 18 2007, 01:01 PM
Parerea mea e ca E28 intretinut ca asta din poze mai rar gasesti. Dar poate mi-am format o parere prea buna despre el. Pentru mine "exterior cu mici indoituri" zice ceva. Zice ca masina n-a suferit chituieli si alte "tiganeli", cel mai probabil are inca vopseaua originala pe ea. Prefer unul putin indoit si nereparat de mantuiala, decat unul facut la linie, dar la care dupa un an infloreste rugina de sub chitul crapat.
reactor_share
Jun 18 2007, 05:35 PM
Daca va uitati atent la poza cu motorul, se vede cat de bine arata, si nu cred ca inainte de a veni la intalnirea bimmer-ilor din Iasi, a fost pe la vreo spalatorie. Asa ca motorul pare curat si nu e plin de ulei ca la mine.
Bine la mine, nu a fost spalat sub capota decand am luat-o, iar atunci iti puteai face freza in luciul de la motor. Asta e m-am pacalit!
UP!
reactor_share
Jun 18 2007, 09:02 PM
Daca e vorba de a mea ca am pus 2700 neg, care e diesel cu turbina aproape terminata, deci sa zicem diesel puturos, pot veni cu argumente:
- piele in stare bunicica
- geamuri electrice fata spate
- kit M535i
- plus tot schimbat pe dedesubt
- plus ca saptamana asta ii mai schimb bucsele bara torsiune, flansa cardan, si elicea motor; deci o sa mearga mult mai bine.
Practic cel care o cumpara, daca o va cumpara cineva, are un punct de pornire. Si sunt perfect constient ca numai unul care vrea un E28 il va cumpara.
Altfel nu am sanse.
Deci un UP!
BykerBoy
Jun 19 2007, 05:27 PM
2000e ultimul pret !
haifisch
Jun 19 2007, 06:21 PM
reactor_share.....eu nu ma refeream la tine

...... scuze daca am lasat sa se inteleaga asa......
a ta daca nu te-ai mai complica si i-ai pune un motor pe benzina, nu conteaza cat de mic sau mare nu o mai vinzi

ah....imi cer scuze de offtopic...
reactor_share
Jun 19 2007, 07:48 PM
Ok am inteles.
Si ca sa fim ontopic: UP!
BykerBoy
Jun 20 2007, 05:08 PM
Up !
TiL
Jun 21 2007, 06:03 PM
QUOTE (haifisch @ Jun 19 2007, 07:21 PM)

a ta daca nu te-ai mai complica si i-ai pune un motor pe benzina, nu conteaza cat de mic sau mare nu o mai vinzi

tot offtopic:
cred ca pana la urma asta o sa pateasca masina mea
ionusunt
Jun 21 2007, 06:18 PM
eu unul mai repede as lua un benzinar din anii 80 decat un diesel.este mult mai fiabil ,sansele sal tii multa vreme sunt mult mai mari.asta cu dieselul deja mi se pare mit romanesc (la pret zic...toate sh urile sunt umflate la pret daca scrie D pe ele )si in afara de consumul mai mic eu nu vad nici un avantaj.motorina e la fel aproape ca benzina la pret ,si un motor de 2.5 diesel din anii 80 banuiesc ca haleste in oras in jur de 12.un benzinar bun ia 14-15 (de 2.5 ),unde mai pui la socoteala cat iti pica cateceva la diesel si la benzina nu .....cred ca iesi la fel daca nu mai bine cu benzinaru
TiL
Jun 21 2007, 07:10 PM
Mai, la consum in oras dizelul sta mult mai bine decat benzina. Consuma sensibil mai putin decat fostul meu 318i E30, cu toate ca masina e cu 300kg mai grea.
In rest sunt de acord, un diesel din perioada aia iti da mari batai de cap pana il pui la punct. Si daca nu esti fan diesel nu prea merita efortul.
BykerBoy
Jun 21 2007, 10:18 PM
nimeni interesat
bartro
Jun 22 2007, 08:55 AM
QUOTE (BykerBoy @ Jun 21 2007, 11:18 PM)

nimeni interesat

Masina e in Iasi?
BykerBoy
Jun 22 2007, 09:08 AM
da
ionusunt
Jun 22 2007, 07:13 PM
QUOTE (TiL @ Jun 21 2007, 07:10 PM)

Mai, la consum in oras dizelul sta mult mai bine decat benzina. Consuma sensibil mai putin decat fostul meu 318i E30, cu toate ca masina e cu 300kg mai grea.
In rest sunt de acord, un diesel din perioada aia iti da mari batai de cap pana il pui la punct. Si daca nu esti fan diesel nu prea merita efortul.
am zis "banuiesc"
si eu sunt de parere ca cel mai bine iti pui un m20 de 2.0 sau 2.5 si stai cel mai linistit.merge trocutza
BykerBoy
Jun 24 2007, 10:58 AM
Up !
84 HOT
Jun 26 2007, 12:17 PM
nu consuma mai mult de 9 in oras al meu la stat la semafor in culmea circulatiei.... dizelul mult mai ieftin in oras si la deal... la drum intins... nu comentez/..
bartro
Jun 26 2007, 12:54 PM
QUOTE (84 HOT @ Jun 26 2007, 01:17 PM)

nu consuma mai mult de 9 in oras al meu la stat la semafor in culmea circulatiei.... dizelul mult mai ieftin in oras si la deal... la drum intins... nu comentez/..
Acuma 5 ani aveam consum de 10 in Bucuresti cu a mea, acuma e mai spre 14 - 15. Nu e de mirat daca stai pe loc mai mult decat esti in miscare.
enculescusorin
Jun 27 2007, 12:59 PM
QUOTE (84 HOT @ Jun 26 2007, 01:17 PM)

nu consuma mai mult de 9 in oras al meu la stat la semafor in culmea circulatiei.... dizelul mult mai ieftin in oras si la deal... la drum intins... nu comentez/..
la drum intins ce...???

...daca masina e buna mergi lejer si cu 190...in conditii depline de siguranta....si consum rezonabil...
TiL
Jun 27 2007, 01:26 PM
Al meu ia ~7,5 daca fac 300km in 3 ore-trei ore jumate. Nu-i mult, dar nici putin. Pe bucata cu autostrada ia aproape 10

Sigur, daca motorul ar fi in mintile lui, ar lua mai putin.
BykerBoy
Jul 2 2007, 04:18 PM
Up !
BykerBoy
Jul 8 2007, 10:36 PM
60 de mil ultimul pret
BykerBoy
Jul 15 2007, 09:50 AM
Vandut !
xox
Jul 15 2007, 10:55 AM
A ramas in Iasi? Ce masina urmeaza?
BykerBoy
Jul 16 2007, 01:24 AM
da tot in iasi
si urmeaza un e36 da inca nu stiu sigur
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.