Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Reconditionare TURBOSUFLANTE
BMWZone > PIATZA BMWZONE.RO > Oferte/cereri servicii
T-S-S
Reconditionez turbosuflante ori ce tip/marca/model/etc.
Pret competitiv!
Durata reconditionare 3-5 ore in functie de probleme.
Ofer garantie: 6 luni sau 50.000 km.
manole74
Tu ai reconditionat turbina lui TIL????? Da-ne niste repere aproximative de pret smile.gif
T-S-S
QUOTE (manole74 @ Feb 18 2007, 09:46 PM) *
Tu ai reconditionat turbina lui TIL????? Da-ne niste repere aproximative de pret smile.gif


Da eu biggrin.gif
Pentru o reconditionare (se rectifica cotele de fegmentilor admisie si evacuare, se fac segmenti la cotele rezultate, se fac lagare...) pretul variaza intre 600 si 800 ron, iar cu piese noi (shaft, rotor compresor...) pretul este intre 1200 si 1500 ron!
manole74
Poti sa-mi dai mai multe detalii tehnice despre o turbina Garrett T3 de pe un BMW524TD, la fel ca al lui TIL?? Cum aflu daca am probleme cu turbina???
T-S-S
QUOTE (manole74 @ Feb 18 2007, 10:53 PM) *
Poti sa-mi dai mai multe detalii tehnice despre o turbina Garrett T3 de pe un BMW524TD, la fel ca al lui TIL?? Cum aflu daca am probleme cu turbina???


Simptomele care le prezinta o turbina defecta sunt urmatoarele: consum de ulei, pierdere de putere, zgomot ciudat in functionare, fum de culoare deschisa pe esapament, generate de functionare indelungata, exploatare necorespunzatoare, chiptuning sau accidente neprevazute, filtru de aer uzat, impuritati trase pe aspiratie, folosirea de uleiuri necorespunzatoare...
manole74
QUOTE (T-S-S @ Feb 18 2007, 11:02 PM) *
Simptomele care le prezinta o turbina defecta sunt urmatoarele: consum de ulei, pierdere de putere, zgomot ciudat in functionare, fum de culoare deschisa pe esapament, generate de functionare indelungata, exploatare necorespunzatoare, chiptuning sau accidente neprevazute, filtru de aer uzat, impuritati trase pe aspiratie, folosirea de uleiuri necorespunzatoare...



Adica fum alb intens, dimineata la pornire, iti spune ceva? Masina in rest mananca asfaltul huh.gif
T-S-S
QUOTE (manole74 @ Feb 18 2007, 11:04 PM) *
Adica fum alb intens, dimineata la pornire, iti spune ceva? Masina in rest mananca asfaltul huh.gif


Da e o simptoma. Oricum producatori recomanda ca pe la 60.000-70.000km sa se faca o curatare a turbinei si schimbarea pieselor uzate.
manole74
daca ma hotarasc sa fac reperatia turbinei, vin cu masina si-o dam jos de pe ea , sau vin cu ea in mana? Daca pui toate reperele noi,garantia ramane aceeasi?
T-S-S
Daca te hotarasti te astept doar cu turbina, nu facem si operatia de montat si demontat turbina pe si de pe masina...
Daca axul nu e stramb, paletele nu sunt afectate nu se merita sa investesti niste bani, mai ales ca masina e destul de veche ...
TiL
He he, abia acum am vazut anuntul. Un thumbup1.gif de la mine.

Manole, am insistat si eu sa schimbe tot daca-i nevoie, dar mi-a spus ca nu e cazul. Si cred ca bine a facut. Nu mai perde ulei si trage bine. Nu m-a facut de rusine pe Rasnov-Poiana, cu 5 persoane+copil+gratar, suc, bere...

Dar daca "trage de rupe", probabil nu-i neaparat nevoie s-o refaci, doar preventiv, sa mearga ca noua. Un bun indiciu e fumul negru. Dupa ce o refaci, daca reglezi bine debitul pompei, nu mai scoate fum aproape deloc.
manole74
Fumul e din ce in ce mai prezent,iar in regim de depasire in forta , cei din spate raman invaluiti de o perdea de fum. Am refacut recent si pompa de aceea suspectez ca debitul nu e prea bine reglat, dar cu siguranta stiu ca arunca ulei ....... mad.gif
TiL
Daca arunca ulei e pe duca, iti explica T-S-S de ce. Te paste o reconditionare. Poate mai tine 6 luni, dar mai bine o faci cat de curand.
Senzatia de "trage de rupe" o aveam si eu, dar e data probabil de faptul ca motorul nu prea trage pana ajunge sus in ture, cand incepe sa lucreze turbina si te arunca brusc inainte.
iMAGiNE
stiu si eu am patit asta dar nui ii greu sa reconditionezi asa ceva am umplut cu sudura unde a fost uzat si am luat in strung pt cotele corespunzatoare la un nene smile.gif i-am dat de o bere si gata m-a rezolvat,dar a trebuit sa o demontez de pe motor si pe ea insusi eu semering si bucsi schimbate si gata mere:) acum nu stiu pana cand:))
La mine arunca grav ulei in admisie facea un fom ziceai ca ii locomotiva...si dimineata dinala alb masiv! acum am scapat de toate porcariile alea... chinui o gramada de timp la ele dar 800 ron cam mult nene nu te supara,in banii aia incluzi si piesele de schimb sau doar mana ta de lucru?
TiL
Toata reparatia m-a costat atat. A avut si ceva de munca, pentru ca mai fusese reparata cel putin o data, iar niste piulite nu mai vroiau sa iasa.
Nu a iesit ca noua, inca mai are joc in ax, dar diferenta a fost enorma. Daca inainte de reparatie ma depasea orice dacie si aveam viteza maxima pe la 140km/h, acum imi permit croaziera cu 140km/h, dar in mod normal o tin la 120 ca-i motorul varza. Am facut 18-19 mii km de atunci.
iMAGiNE
pai am vazut ca o reparatie poate sa ajunga si la 15 milioane si nu prea se merita vorba aia ii carpeala ce am facut si eu am umplut cu sudura si am readus la cote normale intr un fel de strung nu mai stiu cum se numeste exact, mai bine iti eie una noua si nu mai reparni nimic daca v-ar interesa ceva turbine sa va aruncati ochii pe aici http://cheapturbo.stores.yahoo.net/gatu.html
TiL
Pai e 15 mil daca pune totul nou in ea, palete, ax, bucsi.
Nu are toata lumea acces la un aparat de sudura si alte scule, ca sa nu mai spun de un strungar bun.
iMAGiNE
pai de curand am vazut si eu de turbinele Garrett eu am alta turbina pe masina mea de un audi parca:)) si nu o voi reconditiona data viitoare,una reconditionata nu o sa mai tina atat de mult ca una noua defapt nu cred ca o sa tina nici pe jumatate ca una noua,nu cred ca o sa apuci 100.000km cu ea...sad.gif din motivul asta le garanteaza 50.000km un prieten de-al meu a reconditionat o turbina de la un astra si nu a tinut decat o luna aici si conteaza mana de lucru,succes la reconditionari smile.gif
TiL
Nu o sa apuc 100.000 (sa fiu fericit si cu 50.000) pentru ca turbina era varza rau iar motorul nu-i mai breaz, arunca ulei pe toate partile. Eu sunt multumit pentru ca oriunde in alta parte reparatia turbinei ar fi costat de la 400E in sus. Asa, la jumatate de pret am scapat de balta de ulei pe care o producea turbina si performantele s-au imbunatatit foarte mult.
io'sŪ
QUOTE (iMAGiNE @ Oct 30 2007, 04:00 PM) *
...una reconditionata nu o sa mai tina atat de mult ca una noua defapt nu cred ca o sa tina nici pe jumatate ca una noua....

da' tu cat crezi ca merge o turbina noua?
powerbmw2001
cam cit costa reconditionarea unei turbine garett gt 25?nu mai face presiune........
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.