Help - Search - Members - Calendar
Full Version: consum la 520
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E28
enucos
salut, am luat de curand un e28 din 82 cu motor de 2.0 injectie, si nu stiu cat consuma? dupa un mic calcul rezulta un 16 %, cat e consumul normal?
si o alta problema, are scaunele schimbate, am vazut ca sunt la fel ca cele de pe un e 36, doar ca sunt puse invers (stanga-dreapta) si am observat ca nu am unde sa prind centura de siguranta:(, unde are in mod normal chestiile alea? pe scaun sau in podea?
alex230ro
consumul tre sa fie pe la 12-14 in mod normal(in oras) la scaune nu inteleg prea clar ce vrei sa zici smile.gif
io'sŪ
QUOTE (enucos @ Dec 21 2006, 07:39 PM) *
..... unde are in mod normal chestiile alea? pe scaun sau in podea?

de regula, la toate BMWurile sunt prinse de scaun
Zom
consumul normal este 12-14 in oras, DAR cand temperaturile sunt scazute trebuie sa te astepti la un consum un pic mai mare. iar, daca stai in trafic intr-o veselie, cu porniri-opriri si forje ocazionale... nu trebuie sa te ingrijoreze acel 16 l/100.

e34-ul meu consuma 12 vara si mergea spre 18 iarna.
Darren
QUOTE (enucos @ Dec 21 2006, 07:39 PM) *
are scaunele schimbate, am vazut ca sunt la fel ca cele de pe un e 36, doar ca sunt puse invers (stanga-dreapta) si am observat ca nu am unde sa prind centura de siguranta:(, unde are in mod normal chestiile alea? pe scaun sau in podea?

prinderile centurilor de siguranta sunt pe scaun.
Cum adica sunt puse invers? Ai butoanele de reglaj spre consola centrala?? Ma gandesc ca nu prea ar merge
TiL
Scaunele pot fi puse invers. Se desfac cele patru suruburi de 10 care le fixeaza de cadru. Cadrul e cel prins cu suruburi de 17 in caroserie. Asa am facut si eu, ca am luat niste scaune dar cel de la sofer era dus. Acum am manetele pentru inclinarea spatarului langa tunelul central, nu inspre usa, cum ar fi normal. A existat riscul ca la scaunul soferului maneta asta sa se incalece cu cea pentru reglajul in inaltime, dar s-au potrivit la fix.

Centura se prinde de scaun cu un surub special cu cap de 17. Scaunele au filet pentru surubul asta atat in stanga cat si in dreapta, deci poti sa legi centura de ele. Daca nu uit aduc dupa sarbatori, de acasa, suruburile de pe vechile scaune, in caz ca nu le ai.

Edit: povestea de mai sus e valabila pentru scaunele de E28... nu stiu daca-i tot asa si la cele de E36.

Despre consum... E cam maricel dar daca ai mers putin mai infipt sau daca ai facut drumuri scurte cu motorul rece si in aglomeratie e de inteles. Cu 525 E28 consumul era pe la 16-18 mers cat de cat normal. Cel mai putin am scos 14 (in aglomeratie, dar mers cu maxim 1500 rpm). Probabil mai trebuie reglat motorul tau. E28 e mai usor decat E34 si ar trebui sa consume mai putin in oras.
enucos
multumesc pentru raspunsuri
scaunele au butoanele de reglaj spre consola centrala, si da, motorul era rece, si nu s-a mers prea mult cu el.
m-am mai linistit putin cu consumul:P credeam ca e ceva grav, de reglat sunt sigur ca trebuie reglat, pt ca debitmetrul este desfacut si nu stiu cat de valabil mai este sad.gif
o sa ma uit maine sa vad daca e valabila chestia cu surubul special cu cap de 17, dar eu nu imi amintesc sa fi vazut macar prostiile alea in care se baga centura, poate sunt prin portbagaj :-??
aaaa, si mai e o pb, scaunul nu e pe linie cu volanul, e dat mai in stanga, si stai cam stramb in el, sper sa le schimb cat mai curand biggrin.gif dar sa vedem, pt ca bugetul e cam micutz :-s
bafta!
INTERCEPTOR
aha.pai iti vindem niste scaune originale ieftin.si prinderea este pe scaun .si consumul cu motorul cald si nu mers in coloana prin oras tre sa fie la 11 13.daca esti racer 15 .daca mergi normal poti sa scoti si un 10.in oras.afara in jur la 7 8 .daca mergi cu 190 atunci 15 16

am si debitmetru original SIGILAT.
enucos
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jan 6 2007, 11:57 AM) *
aha.pai iti vindem niste scaune originale ieftin.si prinderea este pe scaun .si consumul cu motorul cald si nu mers in coloana prin oras tre sa fie la 11 13.daca esti racer 15 .daca mergi normal poti sa scoti si un 10.in oras.afara in jur la 7 8 .daca mergi cu 190 atunci 15 16

am si debitmetru original SIGILAT.

pai zimi niste preturi pt scaune si debitmetrul, nu sunt sigur ca imi pot permite acum dar sa vedem, ideea e ca am facut rar-ul si imi trebuie revizia si pe urma sa o inscriu + asigurare, si pe urma imi trebuiesc bani si pt facultate, asa ca sunt cam in pom, eu am scaune de e36 si sunt puse invers, fratimiu zice ca merg puse normal ,dar nu cred, ca altfel le punea din prima normal primul propietar, si sunt si prea apropiate de usa, ai impresia ca iesi afara tongue.gif
Darren
scaunele nu sunt construite simetric fatza de cele 2 sine de prindere. Vazut de sus, scaunul (sezutul si spatarul) este pozitionat spre interiorul masinii (spre tunelul cardanului). Poate la E28 tunelul e mai patratos sau mai inalt decat la E36, si din cauza asta le-a montat invers. Sau poate nu si-a dat seama ca le-a pus pe dos biggrin.gif
prinderile centurilor de siguranta merg inversate (daca nu au fost modificate), deci singura problema pe care ai putea sa o ai ar fi cu locul disponibil intre sina de langa tunel si tunelul cardanic.
Cam astea ar trebui sa fie dimensiunile

Click to view attachment
enucos
QUOTE (Darren @ Jan 6 2007, 07:38 PM) *
scaunele nu sunt construite simetric fatza de cele 2 sine de prindere. Vazut de sus, scaunul (sezutul si spatarul) este pozitionat spre interiorul masinii (spre tunelul cardanului). Poate la E28 tunelul e mai patratos sau mai inalt decat la E36, si din cauza asta le-a montat invers. Sau poate nu si-a dat seama ca le-a pus pe dos biggrin.gif
prinderile centurilor de siguranta merg inversate (daca nu au fost modificate), deci singura problema pe care ai putea sa o ai ar fi cu locul disponibil intre sina de langa tunel si tunelul cardanic.
Cam astea ar trebui sa fie dimensiunile

Click to view attachment


dap, cam asa sta treaba, nu pot sa o las cu scaunele astea daca nu sunt simetrice cu volanul, poate dupa ce le inversez o sa fie mai bine, acum sunt aiurea rau, o rezolvare temporara ar fi inversarea prinderilor centurilor de siguranta, dar nu am gasit decat una unsure.gif
ai cumva idee cu ce sunt prinse? la oltcit erau cu imbusuri de 5, astea cu ce sunt? ca nu prea mai am nici o cheie, surubelnita si alta prostie dinasta, ca "profesionisti" astia le uitau pe la ei prin masini sau pe jos fight (12).gif chiar saptamana trecuta am gasit o surubelnita de a mea prin parcare huh.gif vroiam sa-mi iau o trusa cu scule, dar astia zic ca nu se merita, normal ca nu se merita daca vin si ei sa le repare si iar uita sculele pe langa ei Whip.gif sczue de offtopic, dar m-am descarcat si eu ca a trebuit sa desfac ceasurile de bord si semnalele cu o surubelnita dinaia care ii schimbi capurile si e proasta rau, si am un suport de numar si nu am cum sa-l prind, uff
Darren
suruburile de la centuri (cel putin la E36 si E46) se desfac folosind un torx T20 sau T25.
enucos
QUOTE (Darren @ Jan 7 2007, 01:13 PM) *
suruburile de la centuri (cel putin la E36 si E46) se desfac folosind un torx T20 sau T25.

ms, (sigur nu am asa ceva pe acasa dry.gif )
iulian325
man
daca ti-ai luat supermasina tre sa-ti cumperi si scule smile.gif
ca o...asigurare laugh.gif
eu port cu mine o cutie (luata din metro) + scule , ca aproape pot desface toata masina- si le port tot timpul!
oricum tre sa-mi mai cumpar!
INTERCEPTOR
pai debitmetru 2000 000 scaunele 50 euro ambele
enucos
QUOTE (iulian325 @ Jan 7 2007, 06:18 PM) *
man
daca ti-ai luat supermasina tre sa-ti cumperi si scule smile.gif
ca o...asigurare laugh.gif
eu port cu mine o cutie (luata din metro) + scule , ca aproape pot desface toata masina- si le port tot timpul!
oricum tre sa-mi mai cumpar!


e mai mult masina decat super tongue.gif sper ca intr-o zi sa am si eu asa ceva in portbagaj, care la fel sper, ca intr-o zi o sa pot sa-i daruiesc o mocheta, nu cine stie ce, acolo cat de cat sa acopere roata de rezerva rolleyes.gif

multumesc interceptor pt oferta, o sa tin cont de ea cand o sa am bani; app: preturile sunt negociabile? ph34r.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.