Help - Search - Members - Calendar
Full Version: MARELE PREMIU AL BUZAULUI - Editia II (1-2 Septembrie 2006)
BMWZone > DIVERSE > Auto diverse
Andreea
Data - 1 septembrie 2006, vineri, orele 18.00-21.00 Concurs-drift;
calitate asfalt nota 9;
aderenta scazuta;
zona de fast food
Locul-Dragaica; urban
Inscriere-30 RON/concurent
(mai multi concurenti pot participa la cursa pe aceeasi masina);
de la ora 16.00 pana la ora 17.30, in Dragaica;
Dimensiune circuit-945 metri/mansa; 1,890 metri total cursa (sau 3,78 km).
Viteza medie - 60km/h
Timp mediu-1 minut pe mansa (945 m)

Incadrarea in clase-in functie de tractiune: clasa I-tractiune fata, clasa II-tractiune spate si integrala. Clasele trebuie sa aiba minim 4 (patru) participanti ca sa fie constituite. In caz contrar cei care nu se incadreaza la clase vor putea participa dar nu vor intra pe tabloul concursului
Desfasurarea concursului- concurentii vor intra in competitie in ordine aleatorie, individual si fara insotitor; se vor desfasura cate doua manse; o mansa consta intr-o tura sau doua de circuit; o tura reprezinta parcurgerea traseului desemnat de organizator, o data; concurentul va avea dreptul la un tur de recunoastere, ruland cu viteza redusa (max 20km/h); cursa se desfasoara contra cronometru; cronometrarea se va face cu doua cronometre digitale pentru fiecare concurent, timpul realizat fiind calculat prin adunarea celor doi timpi inregistrati de cronometre suma impartindu-se la doi (se face o medie); timpul realizat se imparte la zece, transformandu-se in puncte; se penalizeaza negocierea incompleta prin drift (derapaj) a curbelor de 180 de grade astfel: 4 puncte - fara drift, 3 puncte-un sfert de drift, 2 puncte-jumatate de drift, 1 punct- trei sferturi de drift; aceste puncte se aduna la timpul efectiv realizat pe circuit; punctajul final este constituit de suma celor doua manse; mansa a doua incepe cand toti concurentii au sustinut prima mansa; se premieaza si se declara castigator doar concurentul cu punctajul cel mai mic.
La final, freestyle de voie pentru cei care vor donnuts.

Data-2 septembrie, sambata, orele 12.00-18.00
Concurs-viteza 400 de metri

Locul-Soseaua Brailei
Inscriere-30 RON/concurent (mai multi concurenti pot participa la cursa pe aceeasi masina); de la ora 10.00 pana la ora 12.00, in Dragaica; se parcurge un traseu prin mijlocul orasului, in coloana, cu politie in fata. In zona de concurs nu vor avea acces decat masinile inscrise.
Dimensiune circuit-400 metri; 150 metri zona de oprire; parc auto start; parc auto finish; traseu semi-urban; calitate asfalt nota 7; aderenta buna; zona de fast food

Incadrarea in clase-in functie de raportul greutate - putere
Atat greutatea cat si puterea (transformata in cai putere din kw daca este cazul) sunt luate din talonul masinii cu care se participa in concurs. Daca exista test dyno, se va lua in considerare puterea inscrisa in fisa respectiva.

Concursul va avea trei categorii: Clasa Dacia, Clasele si Libere
La clasa Dacia pot participa doar masinile marca dacia, indiferent de modificarile suferite la motor sau orice alt gen de modificari; concursul se desfasoara in sistem piramidal, cu un numar nelimitat de concurenti;
La Clase pot participa doar masinile care se incadreaza intr-una din clasele A, B, C, D, E, F, G, H, SuperCar.
Pentru montarea de echipamente suplimentare la motorul masinii din concurs nu sunt obligatorii de mentionat : Filtrul de aer sport, Evacuare sport si CIP sau alte sisteme care pot influenta ECU. Pentru prezenta acestor echipamente se aplica urmatoarele procente la puterea stock a motorului: Filtru-2%, Evacuare-3%, CIP-10%. Aceste procente se aplica separat, nu progresiv, la puterea stock a motorului.
Exemplu: Logan 1.6, 980 kg si 88 de cai cu filtru sport, evacuare sport si cip rezulta 88+1,76+2,64+8,80 (un total adaugat de 13,2 cai putere). Total putere 101,2 cp
980 kg / 101,2 cp = raport 9,68
Pentru montarea de echipamente suplimentare la motorul masinii din concurs sunt obligatorii de mentionat : Compresor, NOS si Turbo.
Pentru prezenta acestor echipamente se aplica urmatoarele procente la puterea stock a motorului: Compresor-30%, NOS-40% si Turbo-60%. Aceste procente se aplica separat , nu progresiv, la puterea stock a motorului.
Exemplu: Logan 1.6, 980 kg si 88 de cai cu Turbo si NOS rezulta 88+52,8+35,2 (un total adaugat de 88 cai putere). Total putere 176 cp
980 kg / 170 cp = raport 5,57
3. La libere

Clasele in functie de raportul greutate - putere
A: 11,00-10,00
B: 9,99-9,00
C: 8,99-8,00
D: 7,99-7,00
E: 6,99-6,00
F: 5,99-5,00
G: 4,99-4,00
H: 3,99-3,00
SC: 2,99 ->

Desfasurarea concursului - in sistem piramidal cu un numar de maxim 16 concurenti (doar in Clase) in fiecare clasa; concurentii se vor alinia la start in perechi; nu este admisa prezenta altei persoane in masina in plus fata de sofer; perechea de concurs este lasata la latitudinea concurentilor; se poate hotari de catre organizator capi de serie care vor participa doar in fazele finale ale clasei; in timpul cursei, dupa ce startul este dat, fiecare concurent se va mentine pe mijlocul benzii lui de concurs; dupa linia de sosire se va frana obligatoriu pana la oprirea masinii, la linia sfarsitului zonei de franare. Orice accelerare sau manevra efectuata in zona de franare atrage descalificarea concurentului (fara intoarceri cu frana de mana sau continuarea cursei dupa linia de sosire); startul se va da uman, prin lasarea mainilor in jos (tipic); plecarea se va face din momentul in care mainile incep sa coboare (pana acestea sunt pe langa corp se considera timp de reactie); in caz de start evident furat (concurentul pleaca cand mainile sunt ridicate dar nu sunt in miscare) concurentul va fi descalificat la sosire.

Sistemul piramidal va fi aplicat concomitent la toate clasele ( nu se merge doar cu cate o clasa pana in finala). In termeni fotbalistici, sferturi pentru toate clasele (16 concurenti), optimi pentru toate clasele (8 concurenti), semifinale pentru toate clasele (4 concurenti) si finalele toate la urma.

Din momentul inscrierii concurentii sunt obligati sa urmeze doar indicatiile organizatorilor, a agentilor de ordine si/sau de circulatie, sa foloseasca doar zonele de rulare special amenajate; orice manevra sau atitudine contrara bunei desfasurari a concursului reprezinta responsabilitatea soferului care poate fi descalificat sau va raspunde in fata autoritatilor (un smecher poate intarzia toata cursa iar ceilalti concurenti si publicul nu este obligat sa suporte asa ceva).

Stationarea in parcurile auto se va face in mod ordonat conform cu specificatiile organizatorilor. Nu se accepta teribilismele, pe scurt.

Nu se admite consumul de alcool inainte sau in timpul cursei, de catre concurenti; cei suspectabili ca ar fi luati in goarna nu sunt acceptati la inscriere (energizantele sunt admise, si cafeaua cu cognac, dara atat).
Bineinteles ca eventualele daune materiale, fizice, accidente soldate cu victime rezultate in timpul concursului (din momentul inscrierii si pana la finalul acestuia) petrecute din vina soferului, a altui sofer, a publicului sau alte cauze exonereaza organizatorul de orice raspundere. Organizatorul nu poate fi constituit ca tert intr-un proces civil sau penal.

Concurentii trebuie sa fie posesori de carnet de conducere categoria B, valabil si mai vechi de un an (sa nu fie incepatori).

Maisinile de concurs trebuie sa aiba ITP-ul valabil

La inscriere se va prezenta Permisul de conducere, buletinul sau cartea de identitate si talonul auto.

Premii vor fi acordate doar castigatorilor din clase.
In ambele zile concursul va beneficia de prezenta unui echipaj al inspectoratului pentru situatii de urgenta buzau (autospeciala de pompieri cu tehnica de descarcerare in dotare), o ambulanta (iveco cu asistent-din ambele locatii se ajunge foarte rapid la spitalul judetean: 1km respectiv 2km. Domane fereste!), 30 de politisti comunitari si minim 3 echipaje de jandarmi (4 de echipaj) si echipaje ale politiei de proximitate si politiei rutiere. Zona de concurs va fi delimitata de spatiul alocat publicului prin garduri de la jandarmi si banda semnalizatoare.

Orice nu a fost inclus drept restrictie, cauza posibila de excludere din concurs, ESTE DIN OFICIU INTERZIS.




detalii suplimentare pe http://www.marelepremiualbuzaului.ro
n3o
:eek: in sfarsit si la noi in partea asta a europei ceva k-lumea ... ce este interesant este ca nu conteaza masina asa de mult ca la linutze ... 10% noroc 20% masina si restul aptitudini si power of will. (fort minor) tongue.gif
dust
uite ma a mai auzit cineva de fort minor in romania :thumbsup:
n3o
:drink: :partyman:
florin83
suna bine..
daca as avea masina.. si bani.. si timp... :dis:
SUPERBEC
hai sa ne strangem 4-5 sa inchiriem o masina 2 zile sa mergem acolo biggrin.gif

cred ca un seria 3 e pana in 100e/zi seria 5 170e/zi .. o sa caut maine oferta biggrin.gif
florin83
da-mi mie 170E si ti-o dau pe a mea
n3o
pai a ta e seria 3 doar 100E
SUPERBEC
QUOTE (florin83)
da-mi mie 170E si ti-o dau pe a mea


crezi ca repari stricaciunile cu 170 iepuroi?

eu ma gandeam sa inchiriem un 5er e60 si sa il aducem pe platforma la firma de inchirieri smile.gif
Gimi
Ar fi mishto sa ne strangem mai multi din buc si sa dam o tura de curiozitate pana acolo. Sambata (de dimineata pana seara) din punctul meu de vedere.
Mai se baga cineva?
Andreea
e posibil sa merg si eu sambata
florin83
:unibrow: :unibrow: :unibrow:

mai merge careva?
Andreea
GIMI
mertan
vin si eu.... posibil cu masina mea... posibil cu altcineva... dar nu ma dau...
Gimi
OK.Sambata se apropie rapid.
Cine vrea sa mearga din Bucuresti: va propun sa ne strangem si sa plecam impreuna.
Inca am 2 locuri libere in masina biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.