1. ultima data cand am facut asta am ramas cu schimbatorul in mana :drool: :drool:
eu faceam pe zapada, nu stiu cum e pe asfalt..
dai drept in spate.. iei brusc de volan intr-o parte si pisti frana ca sa derapeze fata, si cand ajunge aproape pe linie dreapta indrepti rotile, bagi in a 1-a (sau a 2-a, depinde de viteza) si ii dai..
2. se face cu frana de mana.. nu stiu daca iti merge..
cu fata: viteza.. frana de mana si viraj maxim in stanga de ex.. in timp ce se invarte , lasi frana de mana, calci ambreiaju, bagi in marsarier si iei viraj maxim invers ..cand ajunge la un unghi putin mai mare de 180 grade dai drumu la ambreiaj si accelerezi pana e fata aproape pe directia de mers, dupa care bagi a 1-a si pleci..
3. astea sunt diferite, in fuctie de tipul de tractiune..
4x4:
-pe ciment:
daca e curba la dreapta cu putin timp inainte de a intra in ea iei viraj stanga scurt(20 grade acolo) si apoi dreapta rpd sa o dezechilibrezi.. si apoi blana..
-pe zapada, nisip merge doar sa calci accelratia mai tare.. daca nu merge mai calci ambreiaju cu acceleratia apasata dupa care ii dai drumu..
mai merge si cu frana de mana (cum fac aia la raliuri), dar n-am testat ca nu-mi tine frana de mana..
rwd:
ori o calci tare (daca e destul de puternica masina), ori o ti accelerta, calci ambreiaju, dupa care ii dai drumul..
fwd:
cu frana de mana doar