Fiind dotat cu agregat relativ nou si cu dorinta de ceva caluti in plus am inceput sa sap pe net..
Dupa forumurile din afara am ajuns sa dau telefoane sa discut cu potentialii furnizori de caluti de pe piata romaneasca
Concluziile mele sunt urmatoarele: principalii jucatori de pe piata romaneasca sunt Aspad, Dimsport si TCM Turbo (i-am enumerat alfabetic ca sa nu existe dubii). Toti trei sunt firme si ofera o siguranta in plus clientului. Aspad si TCM Turbo vand soft de ECU facut in afara. Dimsport face singur softul.
Ii iau pe rand pe cei trei si apoi vin si cu lista celor particulari care nu fac obligatoriu prostii pe masini dar sunt mai amatori sau mai putin trusted sau la inceputuri .
Aspad - http://www.chiptuning.ro
Cea mai veche firma de chiptuning din Romania. Clienti multi , foarte rar probleme despre softurile lor . Singurele probleme reportate sunt legate de fum la turbo diesel. Masinile merg bine modificate. Softul din masini este Austriac facut de UPSOLUTE . Nu exista versiuni custom. Se poate face un low version sau normal version. NIMIC mai mult. Sunt vazuti bine cei de la Upsolute in America dar in Europa sunt slabi in comparatie cu ofertele prezente
Clienti posibili: aproape orice masina europeana cu calculator motor
Metode de lucru: Chip clasic cu deshidere calculator (aproape toate masinile) sau rescriere soft (suplimentar 50 EURO la client)
Persoana de contact Costel
Preturi intre 250euro si 365 euro + TVA
DimSport - http://www.dimsport.ro