In 1967, BMW a preluat a mica fabrica de automobile, Glas.
Modelul GT produs de aceasta fabrica a fost revizuit de BMW - in special partea mecanica: punte spate cu roti independente, motor M10.
BMW 1600 GT a fost produs in anii 1967 si 1968 in 1259 exemplare, coupe si cabrio.
Fisa tehnica:
Alezaj x cursa: 84 x 71 mm
Capacitate cilindrica: 1574 cmc
Raport compresie: 9,5:1
Alimentare: 2 carburatoare dublu corp Solex orizontale
Putere maxima: 116 CP la 6200 rpm
Cuplu maxim: 131 Nm la 4500 rpm
Greutate: 960 Kg
Viteza maxima: 190 Km/h
Pare o masina foarte dinamica, pentru vremurile ei, si inca destul de dimanica, in prezent. Mecanica fiabila, design reusit. Mie imi place foarte mult.
Este un candidat foarte bun pentru inmatriculare din 2007 (se incadreaza la scutire de taxe la prima inmatriculare, iar impozitul pentru un motor de 1600 cmc este foarte mic).
Pacat ca, datorita numarului mic de exemplare produse, este greu de gasit in stare buna si la un pret bun.