bytzu
May 8 2006, 07:58 AM
sal, la 524tdul meu am o problema, si ma seaca: dupa ce am luat niste denivelari dintre dalele de la sina de tramvai pe stanga, aveam vreo 60, mi s-a oprit motorul; a pornit abia la 20a invartire; mai merg nitel, cand sa trec de 2000 de ture, a murit......aceeasi poveste, a pornit greu, noroc cu bateria buna;...mai merg nitel...si iar da sa moara, a coborat pe la 4-500 de ture si abia mergea, am reusit sa-l mai tin nitel din acceleratie; mai merg..dau sa schimb, si iar moare, scot din viteza, dau drumu la ambreiaj si aud un carait ciudat de la motor, calc ambreiajul, dispare, repet, acelasi carait; acasa m-am uitat pe furtunul din filtru in pompa, cam tragea aer...am verificat cat am putut colierele, le-am mai strans, tot face, nu pot sa ma bazez pe ea ca nu ma lasa...
aa, pornita , am tras de maneta aia de pe pompa, cred ca e de amorsare, si s-a oprit imediat...
motorina avea vreo 30l, luata de la un amic de la ratb..am mai luat si n-am avut probleme
cred ca se dezamorseaza pompa, trage aer, dar nu stiu pe unde si dinn ce cauza; filtrul nu l-am schimbat, o sa-l schimb
e posibil ca de la trepidatie sa se fi intamplat ceva in rezervor sau pe la pompa? ce naiba sa-i fac?
tdul are pompa electrica de 0,8 bar la rezervor, d-aia ca la injectie monopunct? la mine nu cred ca are...sau o fi in rezervor?
pompa electrica in rezervor nu exista.
e normal sa se opreasca daca trage de maneta de la pompa de injectie.
nu e normal sa vezi aer pe furtunul ala. Mie foarte greu sa cred ca de la un soc se poate strica pompa de injectie dar cu drumurile noastre ce sa ai zic.
eu am patit asha ceva asta iarna de cateva ori (de vreo doua ori am crezut ca nu mai am motorina si am alimentat, dupa alimentare mergea mai bine). pana la urma nu a mai pornit delok asha ca am golit filtrul de motorina (are un fel de buson de golire pe jos ca sa evacuezi apa din cand in cand). De atunci nu a mai facut asa. Pana la urma am schimbat si filtrul ca avea multi km.
ce nu inteleg e de ce ai aer pe furtun. dar deocamdata incearca sa golesti filtrul de apa. vezi ca are si un surubel de aerisire pe carcasa filtrului si o pompita de amorsare tot acolo. Eu nu am aerisit ca eram singur. am dat doar la pompa pana a venit suficienta motorina pe furtun si am dat la automat. aerul de pe furtun a disparut relativ repede.
Ai filtru cu pompa de amorsare deasupra? La mine pompa aia a cedat si tragea aer, cu consecintele pe care le-ai descris.
SUPERBEC
May 8 2006, 09:59 PM
cum "ai luat denivelari din niste dale"?? au atins masina sau doar roata?
ai pierderi de motorina?
nu stiu motorul 2.4 td dar e posibil sa fi sarit de la punct distributia.
ai scos furtunul de retur? mai iese ceva pe el?
p.s. de unde iei motorina, mai e de luat ?
bytzu
May 9 2006, 06:19 AM
erau niste denivelari mici, normale, spatiile alea intre dalele de la sina..si una era mai sus alta maijos, vreo 5 cm...si pe fata am 195/65, amortizeaza destul de bine
nu cred ca e distributia, ca merge bine..doar cateodata face figurile astea...oricum n-am mai sarit de 1500 de ture cu el...
nu am nici o pompa pe filtru, presupun ca o sa-l schimb azi sa vedem ce naiba o fi....
bytzu
May 9 2006, 06:21 AM
mai e de luat motoren....acu de pret..era 25000 cand am luat ...vorbim dc vrei, ca trebe sa vb si eu...