Sa ma laud putin... pornirile de mai sus au fost fara apa in motor...
Eu completasem doar vasul de expansiune, care e doar expansiune. Trebuia sa torn pe la dopul mic de pe radiator.
Ocazie cu care as fi constatat ca izvoraste apa din motor. Un dop antiinghet lipsa. Noroc ca gasisem cu vreo doua zile inainte o chestie rotunda in scut, cand cautam aerisitorul de motorina scapat din mana. S-a potrivit la fix, deci el era dopul. Chinuit putin in inghesuiala aia, dar a intrat mai usor decat ca asteptam.
Turnat apa, iar curgea. Scosesera furtunul din spatele chiulasei, spre calorifer. Doar ca ala golise doar chiulasa, nu si motorul...
Pus la loc furtunul, toate bune, pare sa nu rasufle pe la garnitura/chiulasa, sau sufla foarte putin. Dar apa disparea cate un pic pic pic. Suspans.
Dat o tura zdravana pe izlaz si prin aratura, ne-am distrat bine. 60 la ora pe camp, 80 la ora pe asfalt. Directia joaca bine. Frane de nota 10, am avut senzatia ca se da peste cap pe asfalt

A pornit si electroventilatorul, da caldura, toate bune si frumoase.
Curios, inca nu facea presiune in racire, deloc.
Dar disparusera aproape 2 litri de apa. Pus lanterne, camera din Lidl, gasit pe o placa aplicata pe blocul motor o fisura lunga, umeda. Nu stiu ce o fi cu placa aia...
Refill, mers foarte putin, parcat. Refill... toata apa curgea rapid.
Noapte buna.
Aveam de gand sa desfac azi - trebuiesc date jos:
- carcasa filtru aer
- galerie admisie
- tabla de pe galeria de evacuare
- galerie evacuare (intretesuta, in aceeasi linie cu admisia)
- probabil cu tot cu turbina...
Deci e mare circul. Dar se pare ca ar veni maine cineva interesat de masina, pentru ca are una cu arborele cotit dus. Si prefer s-o vada intreaga, chiar are toate chichitele originale la locul lor, tot felul de suporti pentru cabluri si conducte. O desfacem impreuna daca vrea.
Am dat jos doar filtrul de aer, se vede mai bine beleaua. Piesa e o placa aplicata aprape pe toata lungimea motorului, sub chiulasa, la nivel cu turbina. Ce-o fi ea, nu stiu.