Jockeu
May 15 2016, 07:59 PM
Aceasta achizitie e din vina lui xander
E un cazan din 10/02/1983 cu 118.386km fara rugina

cu toate optiunile :ad sub masa: (geamuri si oglinzi electrice, servo ce parca nu merge, o alarma care nu functioneaza , antena care care merge nu si cred ca inchidere centralizata la fel ce nu functioneste).
Cutia automata e asa extraordinara incat deja ma uit pe net dupa o manuala

(dar nu de asta a fost luata masina, a fost luata pentru ca....pentru ca, ati ghicit pentru ca nu are rugina :ad sub masa: ).
Va intra intr-o revizie completa filtre, oloi, bujii , distributia si nimicuri
Masina va avea certificat(carte gris) de colectie ceea ce va insemna, daca ma voi inscrie intr-un club auto, asigurare mai ieftina (acum ar fi vreo 100e/an).
Avand certificat colectie ITP-ul (controle technique) o data la 5 ani si numere negre

(aici nu e neaparat nevoie de certificat colectie)
Si acum poze

























Jockeu
May 15 2016, 08:10 PM
Jockeu
May 15 2016, 08:23 PM
lucian
May 15 2016, 09:29 PM
sa-ti traiasca frantuzoaica
bartro
May 15 2016, 09:45 PM
Bine ai venit pe forum. Arata foarte bine masina, mai putin tabla aia ruginita sub parbriz

Filtru de benzina sper ca nu e legat pe tur intre pompa si injectoarele, acolo se face presiune destul de mare, trebuie sa fie un filtru metalic pe tur undeva.
xander
May 15 2016, 10:47 PM
Pe tabla e lipici de la izolatie din cate îmi aduc aminte
Oricum rugina nu are am cautat-o peste tot
Urmează să îi facem o revizie (ulei filtre bujii distribuție ) si sa vedem dacă aprinderea e pusa bine la punct pentru ca merge puţin neregulat la relanti. Dacă mai aveți alte idei de la ce ar putea veni....
xander
May 24 2016, 10:18 PM
avem o problema ....
masina se opreste cand se trece in treata D sau R
de la ce ar putea fi? relanti ul cum se regleaza la motoarele astea?
bartro
May 24 2016, 10:29 PM
Nu are motoraș ralantiu?
Verifica si avansul la aprindere si daca exista vreun semnal de la cutie către motor care indică ca e în viteză.
Și să ni fie de la frana. Am văzut un caz în care de fapt era din cauza servo de la frana, apăsat pe frana intra aer fals în admisie si dădea amestec peste cap.
Jockeu
May 24 2016, 11:40 PM
Daca bag in D sau R si da sa se opreasca si bag repede in N sau P nu se mai opreste.
O data dadea sa se opreasca ,am accelerat maxim si nu se accelera desi eram cu pedala la podea.
Cateodata chiar daca merg mult si motorul e cald , daca opresc la stop se opreste si masina chiar daca e in D (poate am start-stop

))
bartro
May 25 2016, 09:03 AM
Ar fi de identificat cum regleaza ralantiu si de verificat acel sistem. Din ce vad eu ar fi static si ar avea doar un reglaj pe clapeta.
De verificat avans.
De verificat amestecul. De asemena, check for aer fals. L-jet are cam multe furtunase parca. Si sonda de temperatura petnru l-jet.
Jockeu
May 25 2016, 11:51 AM
Buba
xander
May 25 2016, 03:18 PM
am peticit furtunul intre debitmetru si admisie pana vine cel nou
deja e mult mai bine
si sonda de temperatura pare noua dar are mufa de pe fir rupta intr-o parte si cam joaca.
iar cand o deconectez motorul se opreste instant
bartro
May 26 2016, 02:50 PM
QUOTE (Jockeu @ May 25 2016, 12:51 PM)

Buba
hm, nu stiu, la prima vedere pare in stare buna...
Jockeu
May 26 2016, 09:26 PM
TiL
May 27 2016, 06:01 AM
Cel mai misto model de volan ever.
xander
May 27 2016, 07:14 PM
sa nu exageram mai este cel de alpina
Jockeu
May 28 2016, 08:39 PM
Am schimbat amortizoarele la capota (FEBI BILSTEIN) si dupa am facut o scurta plimbare.
TiL
May 28 2016, 11:15 PM
Il am si pe cel de Alpina. E mai fun la condus sportiv.
Dar asta in trei spite arata super si la mers normal e de vis, la drum lung nu mai zic.
xander
May 29 2016, 02:30 PM
QUOTE (Jockeu @ May 28 2016, 08:39 PM)

Am schimbat amortizoarele la capota (FEBI BILSTEIN) si dupa am facut o scurta plimbare.
frumos..... copac
xox
May 29 2016, 03:34 PM
Haha, si eu ma gandeam ca a prins copacul strategic, ascude ceva indoit pe la masina
Jockeu
May 29 2016, 05:20 PM
S-a potrivit NU volanul. Si cŕnd te gandesti ca pe ala nou scrie e28
05aBi
May 29 2016, 05:45 PM
Volanul pe care il ai merge pe si pe e28, dar doar pe cele fabricate dupa 85.
TiL
May 30 2016, 11:55 AM
De fapt mi se pare ca e invers. Primul e pentru coloana "facelift" (post '83?), cu blocarea pe coloana, al doilea e pentru coloana non-"facelift", cu blocarea pe volan. Asta din urma merge si pe E12, E3, E9 , cred. Eu am luat ultimul volan de pe un E3.
Pun facelift intre ghilimele ca mi se pare ca modificarea coloanei s-a facut inainte de faceliftul din '85. De fapt sunt destul de sigur.
La mine a fost la fel. Poti sa montezi volanul, daca decupezi coroana aia dintata de pe el: tai cu cutterul cauciucul care imbraca coroana, apoi tai partea metalica cu flexul.
Apoi, trebuie sa bati fortat volanul pe coloana, pentru ca dintii nu se potrivesc. Prima data e mai greu, apoi isi formeaza noua dantura.
Asa am avut la ambele E28-uri. Primul era foarte probabil modificat in felul asta, dar nu mi-am dat seama, asa am cumparat masina.
Apoi la al doilea E28 am vrut volanul asta, l-am luam si m-am trezit ca trebuie sa tai din el.
05aBi
May 30 2016, 02:41 PM
E invers.
http://www.bimmerforums.com/forum/showthre...69#post25943869Si eu m-am lovit de problema asta mai demult cand am incercat sa montez un mtech1 370mm, si atunci cand am vazut ca nu se pupa niste lucruri am inceput sa ma documentez si sa vad cum sta treaba.
Toate BMW-urile au avut pana in 85 coloana tip coarse spline, iar dupa 85, fine spline.
TiL
May 30 2016, 03:59 PM
Aha.
In fine, ideea e ca poate sa-l "adapteze"
Jockeu
Jun 1 2016, 11:55 AM
cateva...
bartro
Jun 1 2016, 12:27 PM
Daca nu are antigel roz acuma, ai grija sa clatesti bine sistemul de racire pana sa-l umplii cu asta.
Nu e amestecabil cu verde / albastru (non-organice).
Jockeu
Jun 1 2016, 12:33 PM
Acum e negru antigelul

). Oricum curatam bine inainte. Nu e asa xander?
xander
Jun 1 2016, 10:42 PM
cum sa nu curatam.......
dar dupa impingi tu la touring sa-l punem inapoi pe elevator
Jockeu
Jun 1 2016, 11:46 PM
Se rezolva, nu degeaba am muschi.
Jockeu
Jun 2 2016, 09:25 PM
alte chestii + metoda otet
MeHigh
Jun 3 2016, 07:25 AM
arata bine, nu stiam ca se curata asa de bine. le-ai fiert sau doar au stat in otet? cate ore le-ai lasat?
Jockeu
Jun 3 2016, 09:31 AM
vreo 4 zile, dar dupa trebuie sterse cu carpa dura sa se duca rugina.
Jockeu
Jun 3 2016, 11:58 PM
Jockeu
Jun 4 2016, 08:48 PM
Jockeu
Jun 5 2016, 01:12 PM
Intre doua nu te ploua.
xander
Jun 5 2016, 10:48 PM
era pompa de apa originala pentru ca scria 82 pe ea, chiar fara joc in ax si nu curgea dar paletii mancati de rugina
urate jantele fara capace

mi-ai ascuns numarul la masina
Jockeu
Jun 5 2016, 11:07 PM
Urat esti tu, gelosule. Ti-am ascuns numarul ca sa fii undercover.
bartro
Jun 6 2016, 09:19 AM
Atunci o pompa de apa nu era consumabil. Daca ar fi avut antigel bun nu ar fi avut nici macar rugina.
alex230ro
Jun 6 2016, 08:51 PM
E46-ele mananca o pompa pe an
Jockeu
Jun 9 2016, 08:02 PM
Si au venit caucioacele.
Jockeu
Jun 10 2016, 08:15 PM
Jockeu
Jun 17 2016, 09:02 PM
Jockeu
Jul 2 2016, 11:18 PM
Jockeu
Jul 3 2016, 04:15 PM
Jockeu
Jul 3 2016, 04:38 PM
Jockeu
Jul 9 2016, 03:22 PM
alex230ro
Jul 9 2016, 06:21 PM
a iesit bine,ce ai folosit?
TiL
Jul 10 2016, 12:08 PM
Stii ca E28 TD avea un capitonaj aparte sub capota, o pasla prinsa in clipsuri cu rol de antifonare. Deasupra esapamentului parca avea si folie de aluminiu.
Dar e foarte bine ce ai facut.
Jockeu
Jul 10 2016, 05:12 PM
@ alex230ro . Am folosit
asta , doar ca eu am dat 17 oiro.
@ Til. Stiu ca a avut Xander un cazan dizel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.