Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vand BMW E34 520i Executive, an 10/1995
BMWZone > PIATZA BMWZONE.RO > Vanzari/cumparari BMW
PaulTgMs
BMW 520i Touring E34 an 10/1995 cu Facelift, aproape 180.000 Km, 24V cu Vanos, Motor M50B20, model Executive, 150 Cai.

Dotari:

-Inchidere centralizata(geamurile si trapa se inchid si din telecomanda)
-Geamuri electrice fata
-Oglinzi electrice, incalzite cu senzor antiorbire.
-Proiectoare ceata fata si spate
-Piele neagra dubla
-Incalzire in scaunele din fata
-Scaune reglabile pe mai multe pozitii si lombar
-Clima dubla bizonala
-Trapa dubla electrica si decapotabila
-Insertii mahon
-Pilot automat
-Faruri reglabile pe inaltime
-Volan din piele reglabil in adancime
-ABS
-Controlul tractiunii
-Sistem audio integral Sony XPlod
-Jante originale BMW de aluminiu cu cauciucuri Pirelli

Am masina din Iulie, 2008, a fost adusa din Germania cu 144.000 Km, schimbat debitmetru, filtrele,uleiul, amortizoare fata spate KYB Excel G cu flansa de
protectie, ulei in cutia de viteze, cardan si motor. Practic a fost pregatita de drum.
Motorul este stas, trage super, nu am avut nici un fel de probleme cu el, decat am schimbat consumabilele la timp. Consuma mixt 8.9L/100, in functie de
stilul de condus, eu personal am reusit sa scot si mai putin dar si mai mult. E un motor foarte reusit si se adapteaza oricarei persoane. Am facut un drum de Spania dus intors 5000 Km, cu un consum de 7,2/100 pe pilot automat la 120Km/H, plin de bagaje, pe autostrada e foarte relaxant avand in vedere confortul interior si pilotul automat.
Nu bate nimic la ea, motorul toarce frumos si daca va fi condus ca pana acuma va tine o vesnicie....

Ca de obicei, o masina de varsta ei, are si cateva probleme:

- Inceput de rugina la coltul usilor, jos, unde se aduna apa, si la coltul trapei de la rezervor (care cunoaste modelul stie ca din pacate e boala de
generatie)
- Afisajul de la kilometraj nu se vede cand este incins bordul datorita unor condensatoare care trebuie schimbate. Eu le am, au fost 2 lei toate dar nu am
avut timp sa le schimb(si nu m-am obosit pt. ca nu m-a deranjat, la fel, boala de generatie). Se rezolva relativ repede si simplu cu un pistol de lipit si banda absorbanta.
- Butonul de incalzire in scaun de la pasager este defect, se gaseste la dezmembrari, 50 Ron.
- Pe usa din dreapta spate am o zgarietura "prieteneasca", doar traim in Romania si probabil am incurcat pe cineva care o fi venit beat acasa.

98% in afara de problemele descrise masina este in stare exceptionala, am si sculele, triunghiul si cricul original de la BMW in portbagaj.

Mentionez faptul ca aceasta masina nu a fost condusa in mod sportiv, nu sunt genul si nu am avut nici un accident cu ea, sincer sa fiu m-a scos din multe
situatii, probabil daca eram cu alta masina mai mica o pateam.

Pretul este de 2200 Euro usor negociabil.

In acest pret, pe langa jantele BMW si cauciucurile Pirelli de vara cu care este incalcata mai intra:

- 4 Jante de tabla originale BMW pe 15" cu cauciucuri de iarna Hankook aproape noi
- 5 Cauciucuri de vara pe 17" in stare buna, Continental
- 3 Cauciucuri de iarna pe 17" aproape noi, Nokian
- etc. (dau cam tot ce am in garaj pt. ea)


Avand in vedere ca este prima mea masina m-am atasat foarte tare de ea, dar trebuie sa o vand deoarece voi pleca din tara si am nevoie de bani.

Prefer si sper sa vand masina unei persoane ce indrageste acest model si care va avea grija de ea pe masura.
Daca esti interesat da-mi un mesaj pe privat si iti voi trimite si poze.BMW 520i Touring E34 an 10/1995 cu Facelift, aproape 180.000 Km, 24V cu Vanos, Motor M50B20, model Executive, 150 Cai.

Dotari:

-Inchidere centralizata(geamurile si trapa se inchid si din telecomanda)
-Geamuri electrice fata
-Oglinzi electrice, incalzite cu senzor antiorbire.
-Proiectoare ceata fata si spate
-Piele neagra dubla
-Incalzire in scaunele din fata
-Scaune reglabile pe mai multe pozitii si lombar
-Clima dubla bizonala
-Trapa dubla electrica si decapotabila
-Insertii mahon
-Pilot automat
-Faruri reglabile pe inaltime
-Volan din piele reglabil in adancime
-ABS
-Controlul tractiunii
-Sistem audio integral Sony XPlod
-Jante originale BMW de aluminiu cu cauciucuri Pirelli

Am masina din Iulie, 2008, a fost adusa din Germania cu 144.000 Km, schimbat debitmetru, filtrele,uleiul, amortizoare fata spate KYB Excel G cu flansa de
protectie, ulei in cutia de viteze, cardan si motor. Practic a fost pregatita de drum.
Motorul este stas, trage super, nu am avut nici un fel de probleme cu el, decat am schimbat consumabilele la timp. Consuma mixt 8.9L/100, in functie de
stilul de condus. E un motor foarte reusit si se adapteaza oricarei persoane. Am facut un drum de Spania dus intors 5000 Km, cu un consum de 7,2/100 pe pilot automat la 120Km/H, plin de bagaje, pe autostrada e foarte relaxant avand in vedere confortul interior si pilotul automat.

Ca de obicei, o masina de varsta ei, are si cateva probleme:

- Inceput de rugina la coltul usilor, jos, unde se aduna apa, si la coltul trapei de la rezervor (care cunoaste modelul stie ca din pacate e boala de
generatie)
- Afisajul de la kilometraj nu se vede cand este incins bordul datorita unor condensatoare care trebuie schimbate. Eu le am, au fost 2 lei toate dar nu am
avut timp sa le schimb(si nu m-am obosit pt. ca nu m-a deranjat, la fel, boala de generatie). Se rezolva relativ repede si simplu cu un pistol de lipit si banda absorbanta.
- Butonul de incalzire in scaun de la pasager este defect, se gaseste la dezmembrari, 50 Ron.
- Pe usa din dreapta spate am o zgarietura "prieteneasca", doar traim in Romania si probabil am incurcat pe cineva care o fi venit beat acasa.

98% in afara de problemele descrise masina este in stare exceptionala, am si sculele, triunghiul si cricul original de la BMW in portbagaj.

Mentionez faptul ca aceasta masina nu a fost condusa in mod sportiv, nu sunt genul si nu am avut nici un accident cu ea, sincer sa fiu m-a scos din multe
situatii, probabil daca eram cu alta masina mai mica o pateam.

Pretul este de 2000 Fix.

In acest pret, pe langa jantele BMW si cauciucurile Pirelli de vara cu care este incalcata mai intra:

- 4 Jante de tabla originale BMW pe 15" cu cauciucuri de iarna Hankook aproape noi
- 5 Cauciucuri de vara pe 17" in stare buna, Continental
- 3 Cauciucuri de iarna pe 17" aproape noi, Nokian
- etc. (dau cam tot ce am in garaj pt. ea)


Avand in vedere ca este prima mea masina m-am atasat foarte tare de ea, dar trebuie sa o vand deoarece voi pleca din tara si am nevoie de bani.

Prefer si sper sa vand masina unei persoane ce indrageste acest model si care va avea grija de ea pe masura.
Daca esti interesat da-mi un mesaj pe privat si iti voi trimite si poze.BMW 520i Touring E34 an 10/1995 cu Facelift, aproape 180.000 Km, 24V cu Vanos, Motor M50B20, model Executive, 150 Cai.

Dotari:

-Inchidere centralizata(geamurile si trapa se inchid si din telecomanda)
-Geamuri electrice fata
-Oglinzi electrice, incalzite cu senzor antiorbire.
-Proiectoare ceata fata si spate
-Piele neagra dubla
-Incalzire in scaunele din fata
-Scaune reglabile pe mai multe pozitii si lombar
-Clima dubla bizonala
-Trapa dubla electrica si decapotabila
-Insertii mahon
-Pilot automat
-Faruri reglabile pe inaltime
-Volan din piele reglabil in adancime
-ABS
-Controlul tractiunii
-Sistem audio integral Sony XPlod
-Jante originale BMW de aluminiu cu cauciucuri Pirelli

Am masina din Iulie, 2008, a fost adusa din Germania cu 144.000 Km, schimbat debitmetru, filtrele,uleiul, amortizoare fata spate KYB Excel G cu flansa de
protectie, ulei in cutia de viteze, cardan si motor. Practic a fost pregatita de drum.
Motorul este stas, trage super, nu am avut nici un fel de probleme cu el, decat am schimbat consumabilele la timp. Consuma mixt 8.9L/100, in functie de
stilul de condus. E un motor foarte reusit si se adapteaza oricarei persoane. Am facut un drum de Spania dus intors 5000 Km, cu un consum de 7,2/100 pe pilot automat la 120Km/H, plin de bagaje, pe autostrada e foarte relaxant avand in vedere confortul interior si pilotul automat.

Ca de obicei, o masina de varsta ei, are si cateva probleme:

- Inceput de rugina la coltul usilor, jos, unde se aduna apa, si la coltul trapei de la rezervor (care cunoaste modelul stie ca din pacate e boala de
generatie)
- Afisajul de la kilometraj nu se vede cand este incins bordul datorita unor condensatoare care trebuie schimbate. Eu le am, au fost 2 lei toate dar nu am
avut timp sa le schimb(si nu m-am obosit pt. ca nu m-a deranjat, la fel, boala de generatie). Se rezolva relativ repede si simplu cu un pistol de lipit si banda absorbanta.
- Butonul de incalzire in scaun de la pasager este defect, se gaseste la dezmembrari, 50 Ron.
- Pe usa din dreapta spate am o zgarietura "prieteneasca", doar traim in Romania si probabil am incurcat pe cineva care o fi venit beat acasa.

98% in afara de problemele descrise masina este in stare exceptionala, am si sculele, triunghiul si cricul original de la BMW in portbagaj.

Mentionez faptul ca aceasta masina nu a fost condusa in mod sportiv, nu sunt genul si nu am avut nici un accident cu ea, sincer sa fiu m-a scos din multe
situatii, probabil daca eram cu alta masina mai mica o pateam.

Pretul este de 2000 Fix.

In acest pret, pe langa jantele BMW si cauciucurile Pirelli de vara cu care este incalcata mai intra:

- 4 Jante de tabla originale BMW pe 15" cu cauciucuri de iarna Hankook aproape noi
- 5 Cauciucuri de vara pe 17" in stare buna, Continental
- 3 Cauciucuri de iarna pe 17" aproape noi, Nokian
- etc. (dau cam tot ce am in garaj pt. ea)


Avand in vedere ca este prima mea masina m-am atasat foarte tare de ea, dar trebuie sa o vand deoarece voi pleca din tara si am nevoie de bani.

Prefer si sper sa vand masina unei persoane ce indrageste acest model si care va avea grija de ea pe masura.

Intrucat e tarziu si nu am somn, nu am pus pozele, dar maine ii voi face si poze.
Sunt cat se poate de serios si voi raspunde la orice fel de intrebare referitor la masina.

O zi placuta va doresc,
PaulTgMs
Am uitat sa mentionez, de 200 de km a fost schimbat kit-ul ambreiaj cu unul nou SACHS, placutele de frana fata si spate, ulei motor 10w40 BMW, filtru aer MANN, filtru benzina MANN, filtru ulei MANN.

Si la capitolul dotari am uitat sa mentionez cover-ul din portbagaj (nu stiu cum se numeste) si perdelutele ce se ridica din spatele tetierelor in caz ca aveti bagaje multe sa nu va cada in cap la vreo frana...functioneaza atat in pozitia normala a scaunelor cat si in pozitia de scaune rabatate, dar ma gandesc ca nu isi cumpara nimeni asemenea masina sa faca transport de mobila laugh.gif , cel putin eu am refuzat orice prieten care m-a rugat sa ii car un frigider sau ceva smile.gif

Ca tot am discutat de ulei mentionez ca masina nu consuma ulei, decat extrem de putin la cateva mii.

Ok, vin si pozele, facute astazi, 07.10.2012 ora 13:15 laugh.gif , link-ul catre album:

http://imageshack.us/g/1/9798455/

Micile defecte optice despre care vorbeam se pot vedea in poze.

Intrebari va rog sa aveti smile.gif

Duminica placuta.
bartro
Foarte fain.
PaulTgMs
QUOTE (bartro @ Oct 7 2012, 07:26 PM) *
Foarte fain.


Multumesc si ma scuzati de multiplicarea topicului initial, se pare ca PC-ul mi-a facut o farsa smile.gif

Tineti-mi pumnii sa dau masina la cineva care merita sad.gif

Asa emotii pt. un obiect nu am avut niciodata, sunt foarte suparat ca trebuie sa o dau..asta este, mergem mai departe.

PaulTgMs
QUOTE (PaulTgMs @ Oct 7 2012, 07:34 PM) *
QUOTE (bartro @ Oct 7 2012, 07:26 PM) *
Foarte fain.


Multumesc si ma scuzati de multiplicarea topicului initial, se pare ca PC-ul mi-a facut o farsa smile.gif

Tineti-mi pumnii sa dau masina la cineva care merita sad.gif

Asa emotii pt. un obiect nu am avut niciodata, sunt foarte suparat ca trebuie sa o dau..asta este, mergem mai departe.


S-a dat masina unui om deosebit, pasionat de BMW.

Se poate inchide.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.