QUOTE (tm88rif @ Sep 30 2012, 03:03 PM)

Cumpar Bmw e34,525i 24v,inmatriculat RO.ofer in jur de 1700 de euro.astept oferte
Te intereseaza?:
BMW 520i Touring E34 an 10/1995 cu Facelift, aproape 180.000 Km, 24V cu Vanos, Motor M50B20, model Executive, 150 Cai.
Dotari:
-Inchidere centralizata(geamurile si trapa se inchid si din telecomanda)
-Geamuri electrice fata
-Oglinzi electrice, incalzite cu senzor antiorbire.
-Proiectoare ceata fata si spate
-Piele neagra dubla
-Incalzire in scaunele din fata
-Scaune reglabile pe mai multe pozitii si lombar
-Clima dubla bizonala
-Trapa dubla electrica si decapotabila
-Insertii mahon
-Pilot automat
-Faruri reglabile pe inaltime
-Volan din piele reglabil in adancime
-ABS
-Controlul tractiunii
-Sistem audio integral Sony XPlod
-Jante originale BMW de aluminiu cu cauciucuri Pirelli
Am masina din Iulie, 2008, a fost adusa din Germania cu 144.000 Km, schimbat debitmetru, filtrele,uleiul, amortizoare fata spate KYB Excel G cu flansa de
protectie, ulei in cutia de viteze, cardan si motor. Practic a fost pregatita de drum.
Motorul este stas, trage super, nu am avut nici un fel de probleme cu el, decat am schimbat consumabilele la timp. Consuma mixt 8.9L/100, in functie de
stilul de condus. E un motor foarte reusit si se adapteaza oricarei persoane. Am facut un drum de Spania dus intors 5000 Km, cu un consum de 7,2/100 pe pilot automat la 120Km/H, plin de bagaje, pe autostrada e foarte relaxant avand in vedere confortul interior si pilotul automat.
Ca de obicei, o masina de varsta ei, are si cateva probleme:
- Inceput de rugina la coltul usilor, jos, unde se aduna apa, si la coltul trapei de la rezervor (care cunoaste modelul stie ca din pacate e boala de
generatie)
- Afisajul de la kilometraj nu se vede cand este incins bordul datorita unor condensatoare care trebuie schimbate. Eu le am, au fost 2 lei toate dar nu am
avut timp sa le schimb(si nu m-am obosit pt. ca nu m-a deranjat, la fel, boala de generatie). Se rezolva relativ repede si simplu cu un pistol de lipit si banda absorbanta.
- Butonul de incalzire in scaun de la pasager este defect, se gaseste la dezmembrari, 50 Ron.
- Pe usa din dreapta spate am o zgarietura "prieteneasca", doar traim in Romania si probabil am incurcat pe cineva care o fi venit beat acasa.
98% in afara de problemele descrise masina este in stare exceptionala, am si sculele, triunghiul si cricul original de la BMW in portbagaj.
Mentionez faptul ca aceasta masina nu a fost condusa in mod sportiv, nu sunt genul si nu am avut nici un accident cu ea, sincer sa fiu m-a scos din multe
situatii, probabil daca eram cu alta masina mai mica o pateam.
Pretul este de 2000 Fix.
In acest pret, pe langa jantele BMW si cauciucurile Pirelli de vara cu care este incalcata mai intra:
- 4 Jante de tabla originale BMW pe 15" cu cauciucuri de iarna Hankook aproape noi
- 5 Cauciucuri de vara pe 17" in stare buna, Continental
- 3 Cauciucuri de iarna pe 17" aproape noi, Nokian
- etc. (dau cam tot ce am in garaj pt. ea)
Avand in vedere ca este prima mea masina m-am atasat foarte tare de ea, dar trebuie sa o vand deoarece voi pleca din tara si am nevoie de bani.
Prefer si sper sa vand masina unei persoane ce indrageste acest model si care va avea grija de ea pe masura.
Daca esti interesat da-mi un mesaj pe privat si iti voi trimite si poze.