comisaru
Apr 3 2006, 04:13 PM
Vreau sa dau jos bordul ca sa pot rezolva problema cu apa care-mi intra in masina (portiunea de tabla din partea de jos a parbrizului, chiar sub el, e mancata de rugina si trebuie neaparat s-o rezolv)
In cate puncte e prins bordul (coaja) si care sunt alea?
Ce altceva mai trebuie sa demontez pentru a avea acces la toate punctele de prindere si pt. a-l putea da jos?(ar fi ceasurile, blocul de lumini, consola centrala cu butoanele de actionare pt. reglaj temperatura, ventilator... pe care, apropo, nu stiu s-o desfac,...???)
316i
Apr 3 2006, 04:26 PM
Poate te ajuta cu ceva.
316i
Apr 3 2006, 04:27 PM
Bine ca n-am pus amandoi acelasi lucru.
comisaru
Apr 3 2006, 04:55 PM
F bune materialele. Merci!
Nu cred c-o sa trebuiasca sa dau parbrizul jos, motorul in nici un caz, pt. ca nu pun sudura pe ea. Pana acum tot ce-am reparat la caroserie am peticit cu tabla de aluminiu (sau zincata) lipita de suprafata de caroserie afectata(dupa ce in prealabil a fost curatata cu peria rotativa si flexu') cu antifon si prinsa-n pop-nituri.
Viper05
Apr 3 2006, 06:27 PM
off topic
De ce are ursul asta doar 5000 de ture pe bord??? :retard:
Am mai observat asta la multe masini americane(pe benzina) aproape niciuna nu trece de 6000 de ture ,stie cineva de ce?
florin83
Apr 3 2006, 06:36 PM
ca e diesel sau ETA
Viper05
Apr 3 2006, 06:42 PM
ce inseamna ETA?
florin83
Apr 3 2006, 07:55 PM
325e sau 525e..
motor de 2700 cu gatuit din turatie .. are 120 si ceva de cai..
comisaru
Apr 3 2006, 11:28 PM
Nu cred ca-i diesel ca nu prea s-au exportat E30 cu motorizare diesel in State.
Viper05
Apr 4 2006, 07:16 PM
oricum dieseul are pana la 6000 nu pana la 5000,
Faza asta cu turatia maxima mica am vazut-o la mai multe masini americane pe benzina printra care si pontiac care are doar pana la 6000 desi e pe benzina
cristic
Apr 4 2006, 07:32 PM
mai slabe ca alea europene

sau americanii sunt mai nebuni si asta e masura de protectie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.