Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E34 525iX
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E34
David

Ce inseamna acel X, in afara de tractiune integrala? Si ma refer aici la un consum, probabil, mai maricel, la un anumit comportament in anumite situatii, noroi, zapada... E clar ca nu poate fii confundat cu un Defender, dar... huh.gif

Exista probleme cu cutia de transfer, probleme cunoscute?
alex230ro
piese mai rare preturi mai mari inca 2 planetare,probleme cu cutia de transfer nu am auzit dar masina are 20 ani asa ca oricand pot apare.
Edi_
Salut, am avut un IX in stare foarte buna, dar totusi dupa un timp in Romania a trebuit sa schimb amortizoare (difera fata de cele standard de e34 si costa cam 3000 de lei bucata, nu exista aftermarket).

-planetare si burduf diferite, mult mai scumpe si sensibile
-toba de esapament diferita
-motor euro 1
-diferentiale
-putin mai slab la pornirea de pe loc- aproximativ cu 1 s mai incet la 0-100
-tractiune pe zapada foarte buna
-jante de ix f rare cu un ET ciudat
-garda la sol cu 2 cm mai mare
-consum cu 1 l mai mare, undeva intre 14-17 in oras, 9-10 extraurban
-multe alte piese diferite fata de e34 si scumpe
-e putin frustrant pt cine e obisnuit sa conduca tractiune spate...nu exista supravirare, deci nu-i fuge spatele

Masina se merita doar daca a fost bine intretinuta si daca iti permiti piese originale BMW. De obicei pica amortizoare, planetare si burdufele (aprox 2-3000 E reparatii)...cam astea ar fi motivele pentru care sunt scoase la vanzare. Altfel, masina este extraordinara, ofera o siguranta uimitoare pe trasee virajate sau zapada.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.