Un amic are problema asta, abia si-a luat masina.
Ce se intampla: porneste, apoi relantiul pica in jur de 5-600rpm si ramane asa, fluctueaza putin in 700 (asa pare). Cand stai langa ea si-o asculti, parca merge in 4 nu 6.
Ce-i ciudat e ca daca-i dai talpa se tureaza frumos, fara probleme si trage asa cum te-ai astepta. De oprit nu se opreste, in schimb relantiul sta acolo in jur de 550.
Ce am facut: am scos mufa de la debitmetru, s-a turat pe la 1200 si-a ramas fix acolo. Deci cred ca lucreaza debitmetrul, asa oarecum.
Azi a curatat el ICV-ul, era murdar doar ca la final nu s-a simtit nici o diferenta. A schimbat si filtrul de benzina, la fel, nici o diferenta.
Furtune crapate n-a remarcat.
Maine o duce la diagnoza. Ca idee, din ce-am citit pe la vecini si pe net in general, majoritatea problemelor nu-s chiar asa, ci relantiul oscileaza. Asta pur si simplu nu vrea sa urce mai sus iar de oscilat oscileaza foarte putin. Any ideas?