ce sa zic acum, eu is cam diesel freak
), eu cu vechiul 524td am incercat o gramada de lucruri, facusem rost de o turbina cat toate zilele de pe o auto utilitara, am adaptato, si cand bagam talpa in el podea cu a1a in mers patina, si la a2a schimbat ceva mai tare iar scartaia, asta tinancad cont ca aveam roti pe spate de 235/65/R15 si nu am afectat nimic la el, chiar duce motorisca asta!
Daca ii pui un turbo mai mare si un inter, iti zic eu ca nu vei di dezamagit, doar este blocul de 2.5i m20, si chiloasa aia fragila de care spune toata lumea de ea, eu am incalzit m21 ala de 15 ori l am facut rosu
si tot nu am bulito, deci is bune!
PS: eu vreau sa strang bani de un e28 sau un e30 324/524 TD sa fie bun la tabla si cu acte ok, vreau sa il refac de la 0(motorul), sa ii aduc ceva imbunatari, am observat camera de ardere in piston ca e primitiva, si ma gandeam sa pun pistoane si segmenti de m51, stiti daca se potrivesc? Cam atat are m51 in plus fata de m21, distributie pe lant, altfel de camera de arder, iar duzele la injectoare is ceva mai inalte. In esenta asta vrea sa ii aduc pistoane de m51 cu segmenti cu tot, cuzineti noi la cota 0 sau fie vibrochenul bun, si un turbo de diesel de 3.0-3.5 cu un inter sa faca fata, si binentele cu pompa mecanica, garantez ca iese o masina care o poti folosi in fiecare zi si sa consume si putin, iar cand ai nevoie de putere sa manance asfaltul >:)
@tomado-> daca nu esti multumit de cum trage motorul, iti spun un mic secret, da chiloasa jos, cumpara supape noi, fa scaunele beton sa inchida perefect doar tinandu le cu degetul, nu la arc, si nu vei fi dezamagit, eu asa am facut si era un motor destul de agresiv, atunci aveam turbo de m51 pe el