Odata cu bagarea ei la vanzare am decis sa v-o prezint si voua. Dupa ce m-am hotarat sa dau IX-ul, m-am pricopsit cu un E36 coupe, 1.8IS, doua usi, stare buna intrata de putina vreme in tara etc.
Nu prea are optiuni dar a fost la momentul respectiv exact ce-mi trebuia, mai exact o masina, tot BMW cu care sa-mi permit sa ma misc. In astea 8 luni a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult (tinand cont de faptul ca detest pisicile!!).
Singurele probleme pe care le-am avut cu ea au fost flansa de cardan si geamul electric de la sofer care refuza sa se mai ridice uneori. I-am pus bara de M pe fata, stopuri cu semnal alb, schimbat articulatia pe fata, "d-astea"

Luand-o chiar in pragul iernii (octombrie), am fost destul de speriat dupa ce m-am dat jos din X si m-am urcat pe RWD, dar am descoperit cat de bine echilibrata este caroseria asta si drept urmare am batut toata iarna atat bucurestiul cat si tara fara nici cea mai mica grija.
E36 318IS 140 cai COUPE, an de fabricatie 1993, Adusa in tara de doi ani si inmatriculata, 186.000km.
Al doilea proprietar in tara,
-articulatie fata noua,
-radiator nou,
-vasco cuplaj nou,
-flansa + bucasa ghidaj cardan noi + rulment intermediar,
-ambreiaj nou
- arcuri rosii,
-Faruri cu angel eyes si lupa,
- xenoane SIEMENS,
-jante aliaj pe 16” si omologare in carte si pentru jante pe 17”,
- bara fata de M,
-stopuri de M cu semnal alb,
- nari de M,
-eleron ZENDER,
-finala sport RONDELL (nu este zgomotoasa)
- trapa cu doua pozitii,
-geamuri electrice,
- volan ALPINA,
-oglinzi electrice incalzite,
- interior textile in stare foarte buna,
-doua chei.
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment