Mihai_AMD
Apr 30 2011, 07:43 PM
intreb si io
e28 din 82 520i,are catalizator?
pt ca eu la e12 am esapamentu cu motor de la e28 si,are 3 tobe,finala,cea din jumate si prima,una mica asa cat o carte,care credeam ca e catalizator,insa pe poza de mai jos,piesa 1,zice ca e "front silencer" version without catalizator...
fisa mi-a picat de azi de cand am vb cu un amic cu un e32 si a zis ca a anulat catalizatorul,pt ca atunci cand se incingea motoru sa zic dupa 10-20km,mergea mai prost,parca nu mai tragea ok,si dupa ce a anulat catalizatorul,car el-a gasit infundat,nu a mai avut problema asta
cam simptoma asta o am si eu,si poate rezolv prin anularea piesei 1...
dar...dupa ce am citit aici pe poza ca ar fi tot o toba si aia,mi-e nu nu anulez degeaba si sa o fac mai galagioasa,,,
ceva pareri?
TiL
Apr 30 2011, 08:13 PM
E 28 520 si 525 au esapamentul din poza, format din cele trei tobe.
Daca exista catalizator, el nu-i montat pe saxofoane?
haifisch
Apr 30 2011, 08:17 PM
scoate-o
bartro
Apr 30 2011, 08:19 PM
Catalizator din afara tot arata ca un silencer. E28 versiunea europeana nu cred ca a avut asa ceva in anii aia. Nici primele E32 cu M30 nu aveau.
le. Nu am vazut sa exista catalizator fara sonda lambda. Daca n-ai sonda, n-ai nici catalizator.
Mihai_AMD
Apr 30 2011, 09:55 PM
aha..deci e si aia tot o mini tobita cu rol doar de silentiozitate,nu catalitic...deci nu umblu sa o scot ca nu-s motive
bartro
Apr 30 2011, 10:18 PM
Si tobele se poate infunda
brown.shark
Apr 30 2011, 10:40 PM
fie toba, fie calizator, acestea se infunda cu timpul la o masina care merge doar distante scurte, fara o "goarna" sa incinga / curete evacuarea...macar 100 d km de autostrada...
Mihai_AMD
Apr 30 2011, 11:38 PM
CITAT(bartro @ Apr 30 2011, 10:18 PM)

Si tobele se poate infunda

mda,ai dreptate...
sa vad cand e timp mai mult,poate dau jos cele 2 tobe de la jumate,prima si a 2a sa vad daca sunt ok..ca finala e noua
TiL
Apr 30 2011, 11:58 PM
sau scoate finala si da o fuga pe autostrada
shapte
May 1 2011, 12:41 AM
mai bine lasa doar saxofoanele si restu scoate-le, m20-ul are un sunet splendid fara tobe, e testat de mine

)
Mihai_AMD
May 1 2011, 09:33 AM
CITAT(TiL @ Apr 30 2011, 11:58 PM)

sau scoate finala si da o fuga pe autostrada

am facut asta cand am plecat la pitesti la borla fara toba sa montez noua toba... eram o roaba galagioasa pe roti
haifisch
May 1 2011, 02:25 PM
sau mai bine renunta si tu 100 de km la stilul ala de condus de bosorog si incinge-o si tu un pic
Mihai_AMD
May 1 2011, 07:19 PM
CITAT(haifisch @ May 1 2011, 02:25 PM)

sau mai bine renunta si tu 100 de km la stilul ala de condus de bosorog si incinge-o si tu un pic

hai mah ca ii mai dau chiar ieri am plecat la targoviste dimineata sa scot un cazier si apoi la pitesti direct sa fac o vizita medicala,autostrada cap coada 130km/h si targoviste gaesti,numai 100-110km.h cu a 4a ca sa fie mai sprintena in depasiri ca eram in criza de timp

cred ca a fost cea mai mare tromba pe care a vazut-o e12 ele la mine
Mihai_AMD
May 16 2011, 08:18 PM
mai intreb odata inainte sa ma apuc sa jumulesc cu flexu evacuarea la e12.........(evacuare de e28,din pozele de mai sus)..e posibil ca d-aia sa traga mai greu motoru cand e cald?ca ar fi infundate tobele din jumate?
bartro
May 16 2011, 09:36 PM
Doar la cald? Nu mi se pare legat cu tobele neaparat. Nu ai amestec prea bogat / sarac? Bujiile tale cum arat?
Mihai_AMD
May 16 2011, 09:54 PM
CITAT(bartro @ May 16 2011, 09:36 PM)

Doar la cald? Nu mi se pare legat cu tobele neaparat. Nu ai amestec prea bogat / sarac? Bujiile tale cum arat?
bujii sunt ok...
treaba asta e de la inceput,de cand am injectia motronic de la e34 MeHigh,si la el nu erau simptomele astea,deci sg treaba care nu e de la el sunt tobele.eu nu am sonda lambda pusa,nici el la e34 nu avea,asa a fost masina,cica de Italia,astea nu aveau sonda lambda...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.