Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 325 TD Automat
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
e36_gaby
an fab 1992

am schimbat de curand absolut toate consumabilele uleiuri , filtre , curele , intinzatoare etc dar tot nu reusesc sa inteleg dc atunci knd bag in viteza ( R sau D ) da sa moara motoru si cateodata chiar lesina se mai intampla chestia asta si knd virez pe loc fara sa accelerez ..... a si inca ceva knd pun avariile motorul face de pe avarii (scade si creste f putin in turatii nu prea se vede dar se simte si e ciudat ) are cineva idee ???
sckhreech
eu as incepe verificarile la pompa de injectie . Cauta topicurile despre problemele de la pompele de injectie de la TD si TDS si te vei lamuri .
bafta
eusi_c
QUOTE (e36_gaby @ Mar 30 2011, 06:52 PM) *
an fab 1992

am schimbat de curand absolut toate consumabilele uleiuri , filtre , curele , intinzatoare etc dar tot nu reusesc sa inteleg dc atunci knd bag in viteza ( R sau D ) da sa moara motoru si cateodata chiar lesina se mai intampla chestia asta si knd virez pe loc fara sa accelerez ..... a si inca ceva knd pun avariile motorul face de pe avarii (scade si creste f putin in turatii nu prea se vede dar se simte si e ciudat ) are cineva idee ???



Am si eu aceeasi problema. In plus fata de tine,vara cand merg cu A/C/ pornit si imi porneste compresorul,se oreste motorul. Am fost la un mecanic de BMW din Ploiesti si mi-a zis ca sunt 2 variante : ori un senzor ce regleaza automat turatia motorului cand sunt fluctuatii de curent,situat undeva pe sub motor,ori capul hidraulic de la pompa de injectie. Eu la primavara,cand s-o mai incalzi am sa imi remediez problema. Daca ai nevoie de vreo informatie sau altceva,ma poti contacta prin PM ca sa iti dau nr. de tel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.