- fabricație 09.1989;
- înmatriculat în România în 2009;
- proprietar, ofer fiscal, etc.;
- I.T.P. valabil 2013;
- vopsea originală schwarz metallic (aplicat autocolant negru mat peste vopseaua originală);
- fără accident;
- fără rugină;
- fără elemente revopsite;
- motronic 1.3;
- imobilizator motor;
- ABS, discuri frână faţă-spate;
- radiator răcire ulei;
- montat senzori/ceasuri indicatoare temperatură/presiune ulei;
- servodirecţie;
- cutie de viteze manuală;
- xenon;
- proiectoare ceaţă;
- jante aliaj BROCK B1 SILVER POLIERT (toate 16/9j - ca noi - cu anvelope Falken)- omologate în C.I.V.;
- diferenţial autoblocant cu raport S3,91 (acest tip de diferenţial a fost montat şi pe M5 E34);
- eşapament cu traseu dublu de după galeria de pe bloc, plus intermediară şi finală inox - BORLA;
- alarmă cu pornire din telecomandă;
- închidere centralizată;
- geamuri electrice;
- oglinzi reglabile electric;
- trapă manuală;
- panou check-control (indicatori completare ulei, antigel, lichid de frână, lichid spălător parbriz; indicatori becuri arse);
- OBC cu indicare oră/dată/temperatură exterioară;
- volan M-Tech2;
- interior RECARO ORIGINAL (piele NEAGRĂ);
- folie geamuri omologată R.A.R.
De remediat: amortizoare faţă cam "şubrede"; am pierdut senzorul de temperatură exterioară din bara faţă; baterie "șubredă" (nu prea am pornit mașina iarna asta).
Menţionez că totul la maşină este original! ... exceptând jantele
Nu există modificări artizanale/adaptări neortodoxe sau alte "moşmande".Totul este funcţional.
Nu o folosesc ca maşină de zi cu zi (posed un alt auto).
Maşina funcţionează în "minţile ei". Nu este un urs mort!
Cine este interesat vine, vede, examinează, îl "dau" cu maşina şi hotărăşte singur.
Preţ : 5000 EUR.












