Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW 318TDS BLACK din 1996
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Dani88br
Masina am cumparato cu cateva luni in urma, am povestit despre problemele care le a avut masinuta asta, in topicul asta http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9918&st=20

Prima oara cand am luato, mai mult fortat de taxele lui boc(bagamias p... in capu' mamicii lui) cam din cauza asta am ajuns sa imi dau 524td ul meu pe 318tds, in primele zile chiar nu mi a placut, uram masina asta, mult mai mica si mai rigida, interior cu finisaje mai inferioare fata de e34 etc, in fine m am acomodat destul de greu cu ea, trecand peste toate amintirele care le am avut in e34 ala:((

Am vrut sa pun ceva poze cu ea dar niciodata vremea nu mi a permis(deoarece e jegoasa mai mereu datorita soselelor patriei), si m am hotarat sa fac un filmulet de jur in prejur a masinii.

In primul am facut o pornire la rece, masina nefiind pornita de 2 zile, astazi fiind destul de frig+ ninsoare am zis sa va arat cum porneste un motor de frigider:P
http://www.youtube.com/watch?v=zu4ErW1W5iM

Dupa ce am rezolvat toate probleme din primul topic mentionat mai sus(pompa de injectie cu garnituri noi, injector cu fir ca nou absolut nici un defect) totusi mai am urmatoarea problema la relanti(oscileaza) dupa cum se vede in videoul urmator:
http://www.youtube.com/watch?v=Q7KkXxSQMQk
aveti idee de la ce ar putea fi oscilatia asta?, ma repet ca am alt injector cu fir si pompa pusa in banc si au iesit toate in parametrii de fabrica.

Iar cea de a 2 a problema este un sunet care il face la relanti(cei drept nu mereu, dar destul de des) si se aude din partea din fata a motorului, m am uitat eu pe acolo de nenumarate ori, dar totul pare absolut ok, la locul lor, chiar nu stiu deunde se poate auzi, am verificat si tobele am zis ca ating undeva, se pare ca m am inselat, tobele is la locul lor in suport de cauciuc cap coada, deci nu am nici o idee, am facut un filmulet si cu asta:
http://www.youtube.com/watch?v=rekI1itUv9E
IN ACEST ULTIM FILMULET, AM INSISTAT PUTIN ASUPRA TOBEI DE ESAPAMENT, MIE UNU CHIAR NU IMI PLACE, EU SUNT CU TOBELE DE FABRICA!
CINE ARE O TOBA ORIGINALA COMPLETA SI BINENTELES BUNA, SI VREA UN SCHIMB CU AC SCHNITZER, SUNT FOARTE DISPUS CU UNA ORIGINALA DE 318TDS/325TDS CHIAR NU MA INTERESEAZA, DE PREFERAT DE 325TDS DEOARECE OFERA O EVACUARE DE GAZE UN PIC MAI BUNA:)


Cand se mai indreapta vremea voi face si poze/filmulete interior exterior sa o vedeti mai bine.
Pana atunci poate remediez toate problemele mentionate mai sus, +o toba de fabrica originala 325tds/318tds , sa stiti ca as dori sa aud si parerile voastre cum sa repar troncaneala la relanti si relantiul ala.

In momentul asta masina are urmatoarele probleme:
-relantiu oscilant
-troncane ceva in fata la relanti
-se prelinje ulei pe la garnitura baii de ulei, trebuie si asta inlocuita
-bucsele alea de cauciuc care vin in spatele basculei pe fata
-nu am cheie de rezerva:( trebuie sa imi fac una
-display-ul acela din bord cand se aprinde complet, cand pe jumatate, are toane

PS: am uitat sa mentionez ca a primit filtru nou de polen (valeo)
Dani88br
am gasit sunetul ala enervant de la ce este, rola intinzatoarea facea ca naiba, noroc ca am avut de rezerva, acum nu mai face nici un zgomot la relanti!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.