Help - Search - Members - Calendar
Full Version: problema pornire BMW 540i 1995
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E39
io'sŪ
:nod: :unibrow:
V8 4000cmc 286cp
dar are o problema... porneste greu la cald, la rece totul e bine
s-a facut testul la filaret, s-au constatat sondele lambda naspa(care fusesera schimbate acum 40k km, asa putin sa tina?) si in rest totul pare ok
propietarul, un prieten de-al meu, a cumparat masina la 100k km(acum are 140k km REALI!!!) , i-am explicat de atunci cum sta treaba cu benzina de la noi (care are mult sulf) si a zis ca masina a mers numai cu 100+ de la OMV
i-am dat o veste cat se poate de trista :crybaby: MOTORUL VARZA, mi-a confirmat ca de la un timp a inceput sa pape si ulei, putin dar papa
mai multe detalii maine, azi ma duc sa o i-au de la el sa-i fac un test de compresie sa vad ce zice
o sa fac si niste poze, ca tare imi place masina asta, e full si arata impecabil (sau asa arata cand am vazut-o ultima oara in vara 2005) interior/exterior
am postat pentru a va mai da cu parerea cei care se mai pricep la motoarele BMW cu blocuri alu/nika, cu toate ca sunt aproape 100% convins ca este vb de motor naspa
Sorin
pune manuta si verifica sonda de temperatura a injectiei (ect) aia care spune motorului daca este cald sau rece daca e moarta intra in regim de avarie daca ii indica si la cald valoarea de rece e blocata si nu ii da sau ii da prea multa benzina si nu porneste
daca ii scoti capacul de la motor o sa vezi pe carcasa termostatului o sonda, e bine sa o masori si pe aia

legat de consumul de ulei la motoarele astea si BMW spune ca ele consuma , acum depinde cat

motor naspa nu prea cred astept un test de compresie ..( vezi sa-l faci cu pedala de acceleratie apasata si cu pauze de 15 minute intre 2-3 pistoane ca sa nu urce uleiul si sa te minta in caz ca e ceva naspa)

bafta
io'sŪ
mey, daca era sonda aia nasoala, nu trebuia sa zica la testul care l-au facut aia la filaret? cica acum toyul ar fi in regula (ok), oricum o sa ma duc sa-i mai fac si eu un test sa fiu sigur , dar dupa ce masor compresia
Sorin
nu toate sondele le vede computeru de la Filaret am patit la un 3500 e39

dar e manuala la asta a ta?
:unibrow: :unibrow:
io'sŪ
tocmai de aceea am sa mai fac si eu un test in alta parte tongue.gif
din pacate e automata dar se misca f bine :unibrow:
Sorin
vezi ca in spatele motorului este o conducta de racire metalica si pe ea sunt 2 sonde, pe acolo sa cauti , bafta
io'sŪ
OK, merci mult wink.gif
alex230ro
Mey unde e minunea asta biggrin.gif cand ma dai si pe mine cu ea tongue.gif
Sorin
tu esti in reconstructie .. stai in banca ta tongue.gif
io'sŪ
QUOTE (alex230ro)
Mey unde e minunea asta biggrin.gif  cand ma dai si pe mine cu ea  :p

am sa intru in posesie peste vre-o ora-doua :unibrow:
525da
QUOTE (alex230ro)
Mey unde e minunea asta biggrin.gif  cand ma dai si pe mine cu ea  :p

Daca te da cu ea si zici ca nici asta nu "fuge"? laugh.gif
Sorin
probabil o sa fie lenesa pana la 70km/h :unibrow: si pe urmaaa
io'sŪ
gata, am fost la tester si totul e OK (dpdv al testerului) urmeaza maine testul de compresie

si acum poze:
316i
Foarte frumos. M-am urcat intr-un 540i E39 si nu-mi venea sa ma mai dau jos...la propriu.
alex230ro
Piesa biggrin.gif :unibrow:
florin83
=P~ :eek: :eek:

motorul nu are 4400cmc? :cool:

de ce e pompa de frana asa? pusese butcky mai demult pe bmwclub poza cu motorul unui ix touring care avea tot asa..
io'sŪ
[quote=florin83]=P~ :eek: :eek:

motorul nu are 4400cmc? :cool:

de ce e pompa de frana asa? pusese butcky mai demult pe bmwclub poza cu motorul unui ix touring care avea tot asa..[/quote]
nope, are 4000 cmc
pai crezi ca intra tulumba de servo frana acolo unde sta normal la orice masina??? nu vezi ce mastodont de motor are? :unibrow: [/quote]
florin83
am vazut ca nu incape, dar de ce asa mare? (lol.. zici ca-s scufita rosie biggrin.gif) parca sunt 2 bucati..
io'sŪ
pey io stiu de ce e asa mare?!... biggrin.gif hai sa le facem un mail astora de la bmw sa-i intrebam smile.gif)
Robert
QUOTE (jaffar)
e vreo tija asa de lunga care merge de la pedala pina acolo ? n-as crede...
Eu stiam ca, desi paradoxal, asta e situatia reala: este o tija (mai exact, un sistem de tije) asa de lunga. Motorul M60 e foarte lat si din cauza asta a fost nevoie de o asemenea "inginerie".
io'sŪ
QUOTE (Robert)
QUOTE (jaffar)
e vreo tija asa de lunga care merge de la pedala pina acolo ? n-as crede...
Eu stiam ca, desi paradoxal, asta e situatia reala: este o tija (mai exact, un sistem de tije) asa de lunga. Motorul M60 e foarte lat si din cauza asta a fost nevoie de o asemenea "inginerie".

:nod:
Gabi_323i
asa fac si baietii care isi pun m60 sau m70 pe e30
io'sŪ
ah... jaffar.. sorry, tocmai ma duc s-o inapoiez propietarului, las'... poate data viitoare biggrin.gif
testul de compresie a iesit bine ~13-14 mai putin cilindrul 4 care a avut 11,5(banuiesc vre-o supapa vagaboanda), deci nu e de la compresie biggrin.gif (ah ce bine)
ulterior am aflat ca s-au curatat injectoarele :-k ...la AVIA MOTORS :puke: ... cred ca de la asta e :nod: , acum 2 ani cand a cumparat-o tot dupa un curatat de injectoare (care a fost facut tot la avia motors) au trebuit schimbate .... aia nu stiu sa curete injectoare
io'sŪ
QUOTE (jaffar)
aaa... credeam ca ti-ai luat-o tu si o sa avem parte de senzatii mai des :crybaby:

as fi vrut eu! :unibrow:
Gabi_323i
13 14 ce? cum masurati voi compresia?
io'sŪ
uite:
MuadDib
Am shi eu o intrebare: Ce reprezinta "A P" din bord, de langa check control? Stiu ca P = automata e in park, dar A-ul?

10x
io'sŪ
uite ca asta nu stiu, are un buton in bord de unde poti sa comuti A sau S, S probabil ca inseamna sport dar A nu stiu, am sa ma interesez
florin83
automatic? :paranoid:
io'sŪ
QUOTE (florin83)
automatic? :paranoid:
nu cred, si pe S tot automatic e biggrin.gif



QUOTE (jaffar)
later edit, ma scuzati, sint foarte prost, credeam ca e d-ala mai nou  ignorati  
:retard:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.