IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Montaj trapa electrica
Silviu
post May 7 2010, 09:44 AM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am intrat in posesia unui motoras de trapa de BMW E36 + releu + buton.

Mai am si niste cabluri, dar nu ma inteleg cu ele de nici o culoare.
In principiu ma descurc sa montez fizic trapa + butoane, problema este ca nu stiu sa fac instalatia electrica.

Ma poate ajuta cineva ?

ps : nu reusesc sa atasez poze. sad.gif

This post has been edited by Silviu: May 7 2010, 09:46 AM


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 7 2010, 10:28 AM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Incearca totusi sa pui niste poze, cat mai detaliate si poate te indrum eu cumva...


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post May 7 2010, 09:33 PM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





http://www.filefactory.com/file/b18cfdb/n/DSC08190.JPG


http://www.filefactory.com/file/b18cfea/n/poza.JPG


http://www.filefactory.com/file/b18cfg9/n/DSC08192.JPG


Am reusit! wink.gif)

This post has been edited by Silviu: May 7 2010, 09:34 PM


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 7 2010, 10:40 PM
Post #4


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Ok, am vazut pozele. M-am chinuit o gramada cu filefactory ala, linkurile sunt efectiv ascunse in pagina, am asteptat o gramada ca asa vrea el intre downloaduri succesive, dar pana la urma am reusit.

Asa, incepem cu mufa cea alba pe care o tii in mana in ultima poza. Firul rosu cu dunga violet trebuie conectat la siguranta 17 iar firul maro legata la masa, undeva, pe un surub nevopsit de la caroserie (de preferat pe sub volan pe undeva). Foloseste pentru prelungiri fire groase, de 2.5mm, trapa consuma mult curent. Gasesti fire de 2,5mm la orice magazin de electrice, doar sa fie litzate. Legatura pe siguranta 17 este cea de fabrica, dar daca iti e greu sa te legi acolo, leaga-te oriunde ai un +12v de la baterie. Eventual te poti lega direct pe baterie, dar pune tu atunci o siguranta de 30A imediat langa borna. NU IGNORA SIGURANTA! Fara ea masina poate lua foc.
Locul original (siguranta 17) este insa cel mai bun, pentru nu are tensiune decat in functionarea motorului (deci scapi de functionarea permanenta nedorita a trapei si de niste consumuri inutile la baterie cand masina e oprita).
Astea doua sunt cele mai importante, ca sunt alimentarile. Trebuie sa treci cu firele prin stalpul stang si sa ajungi sub volan si apoi mai departe in panoul de sigurante.

Mai departe nu imi este 100% clar, schema electrica nu mai arata culorile firelor, doar pinii. Uite-o:

(Ignora partea de sus, cu legatura la siguranta 30, aia e pt E36. La E30 sigranta e 17 cu am zis mai sus.)

Din pozele tale vad ca motorul are 2 fire, mov si bleu. Trebuie legate cu firele corespondente mov si bleu din releul negru.
Dupa cum vezi in schema electrica, in unitul respectiv figureaza si un microswitch. Ala are rolul de a opri alimentarea cand trapa ajunge in pozitia maxima, chiar daca tii in continuare mana pe buton. In ultima poza microswitchul pare a fi cel albastru de langa motor. Insa nu il vad prea bine. Nici nu imi dau seama daca are fire sau nu. Nu cunosc mecanismul de trapa pt E36. S-ar putea sa nici nu fie ala, si microswithcul sa fie undeva pe sina trapei, iar tie sa-ti lipseasca... Nu imi dau seamana. Oricum switchul ar trebui sa aiba si el fire, care sa se lege la cele rosu si albastru ramase in releu.

Important este ca in schema sunt notati pinii la fiecare componenta. Daca te uiti cu atentie la piesele tale ai sa vezi ca BMW noteaza intotdeauna pinii si pe piese, deci ar trebui sa te descurci ...



--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 16 2010, 06:27 PM
Post #5


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Ai mai facut ceva cu trapa aia?


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Feb 12 2012, 01:44 PM
Post #6


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





Am pastrat motorasul, imi lipsea panoul.
Am facut rost de un panou pentru trapa electrica, dar este negru. In conluzie, sunt dispus sa il schimb cu unul de culoarea gri sau cumpar capitonajele de culoare neagra de pe stalpii A.

Nu ma ating de masina pana nu fac rost de tot ce trebuie; pana la urma nu e o problema daca deschid trapa manual.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd April 2018 - 02:34 PM