IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> fabricanti scule profesionale, service auto
io's®
post Feb 27 2011, 01:30 AM
Post #21


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



facom - am de vreo 12 ani o trusa care e impecabila (fara piese decalibrate) si e destul de muncita, clichetul s-a stricat, am vrut sa-l repar si l-am stricat mai rau (spart etc) , ulterior am aflat ca daca-l duceam la ei (reprezentanta) il schimbau gatis (plateam doar transportul) si nu a fost cumparata trusa din romania. deci recomand

draper - tot de mult folosesc, sunt destul de multumit, am un clichet cu patrat de 10 (3/8???) de care nu prea am tinut cont, "T"-ul la fel (tot de 10), merg perfect de vreo 8 ani. am spart o tubulara (intr-un surub la turbo-ul babei) prima data cand am folosit-o si am schimbat-o a 2a zi fara sa comenteze cei de unde am luat-o (dandon)

beta - am lucrat putin vara trecuta cu asa ceva insa nu suficient de mult sa-mi fac o parere, am auzit de bine despre ei insa eu nu ma pot pronunta.

proxxon- are un prieten de cativa ani 2 truse, destul de trainice, nu au fost asa mult muncite pe mecanica ci mai mult pe tinichigerie si au rezistat.

restul nu cunosc deci nu-mi dau cu parerea.

ca o recomandare poti lua ordinea in care le-am pus

cred ca depinde ft mult si ce vrei sa faci cu trusa, una e sa o folosesti zilnic intr-un service auto si alta din cand in cand cand se strica ceva la masina personala.


PS: acum am vazut la ce vrei s-o folosesti, cred ca proxxon e ft buna thumbup.gif
la banii de proxxon (~500lei) iti iei clichet facom + 2-3 tubulare laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 27 2011, 09:34 AM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



e saraca rau proxxon la 500, iar cea de 216 care i-am aratat-o eu, stiu unele muncite zilnic in service de vreo 2 ani....fara pb...depinde mult de utilizator....nu poti sa faci forta cu trusa de operatii uzuale
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Feb 27 2011, 12:43 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





http://cgi.ebay.de/FACOM-Knarrenkasten-RS4...=item2309a2928c

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=Knarrenkas...6.c0.m270.l1313
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Feb 28 2011, 12:00 PM
Post #24


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ms tuturor de sfaturi. Sa vad ce gasesc .




--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sckhreech
post Mar 1 2011, 04:43 PM
Post #25


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4-September 09
Member No.: 2,945
Car: In cautare ...
Engine: Nu conteaza



Eu folosesc Proxxon si Roterwalt la motociclete de ceva ani si toate cheile sunt inca in bune conditii , nefiind foarte menajate. Trusa mare de la Manessman mi-am cumparat-o si eu , am lucrat cu ea si pare ok ..sunt scule spre partea de "hobby intensiv" zic eu , raport calitate pret bun .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Mar 1 2011, 09:58 PM
Post #26


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp





nu cumva unirea asta intre noi s-a degradat ? observ multe rautati , nu numai in topicul asta , ci si in altele , pana la urma nu facem decat sa ne ajutam unul pe ceilailti , eu lucrez bmw din 90... si , cu pusi , care-l cunoaste , dar inca nu stiu toate problemele , toti ne lovim de pragul de sus, diferenta o face cel ce lucreaza cu sculele respective , daca ai avea angajati si i-ai plati bine probabil ca-ti vor lucra cum trebuie daca nu si lucrezi singur ca mine , cu siguranta ai grija de scule , intervine mult si rutina si multe altele dar asta nu are de a face cu cunostiintele noastre in ale " motoarelor" si cu rautatea noastra in care am intrat si eu de cateva ori , BENEVOL , hai sa ne ajutam sa facem cati mai multi km., cu respect si un an cat mai bun

pe langa asta vorbesc in calitate de mecanic nu neaparat de sofer sau amator ,sculele sunt" imprevizibile "
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 1 2011, 10:21 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



bre liviu, chiar nu am vazut rautati aici, fiecare zice ce stie si ce crede, sau ce a testat. cati ani are prietenul tau pusi ? a lucrat cumva la ciclop ?

cu meseriasii si cu sculele, e o regula simpla, daca omu' are sculele in ordine, curate si nemutilate, e meserias No.1. daca le are varza, e "plantation boy".... valabil la orice meserie.
am auzit o vb de om batran, muncitor SPECIALIST in germania, omu' neamt curat de KOLN..., - daca nu ai grija de scule si nu le respecti,inseamna ca nu-ti respecti nici meseria, ca doar cu ele iti faci painea...


This post has been edited by brown.shark: Mar 1 2011, 10:22 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 1 2011, 10:24 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Da, a lucrat la Ciclop, la Ford.
49-50.

This post has been edited by Ciupanezu: Mar 1 2011, 10:25 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 1 2011, 10:40 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



nu la vw ? cum arata ca statura ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 1 2011, 10:44 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





A lucrat şi la VW din cāte ştiu.

Mic de statură, pus pe caterincă fină.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 1 2011, 11:31 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



daca te stii cu el, intreaba-l daca era prieten cu piti. pusi asta e saten ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Mar 2 2011, 05:54 AM
Post #32


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



de la piti a invatat si el meserie , si eu la randul meu de la pusi , piti are benzinaria pe chitila ,dacavb. de acelasi om , si da au lucrat in ciclop la magheru"

la etajul unu , unde era vw , 47 ani

eu am scule kamassa tools din 96" si mai sunt bune si acum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Mar 2 2011, 06:10 AM
Post #33


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



hazet si drapper mai noi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 2 2011, 09:12 AM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





ce vremuri ....i-am venit lu' piti pe atunci cu niste inventii de nu-i venea sa creada...oricum era frumos in perioada aia

This post has been edited by brown.shark: Mar 2 2011, 09:14 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Mar 2 2011, 09:17 AM
Post #35


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



eu am lucrat la el la udriste , cand avea garajul acolo , probabil ne cunoastem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 2 2011, 09:25 AM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



nu cred, cand erau in casa aia de la udriste, am venit decat de vreo 2-3 ori, asa p fuga, ca nu stateam in RO atunci, aveati o mare de usi de italiene majoritatea. ce sa mai ajuns de e21 ala baur argintiu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 2 2011, 10:21 AM
Post #37


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Miroasa a cafea pe aici smile.gif
E mica, lumea asta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 2 2011, 11:17 AM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





bart - inainte de revolutie cine avea masina occidentala era "smecher"....vindea statul toate masinile abandonate de ambasade/studenti/misiuni economice , straini, confiscate la vama cu "diverse", am fost cu hagi la sibiu cand si-a luat primul 190, 2,5td, full, piele, era masina pahar, i-au prins p niste turci cu "lapte praf"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 2 2011, 12:41 PM
Post #39


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (brown.shark @ Mar 1 2011, 11:31 PM) *
daca te stii cu el, intreaba-l daca era prieten cu piti. pusi asta e saten ?


Lucrează la service-ul unde mă duc eu de vreo 4 ani.
Nu, e brunet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Sep 7 2012, 09:17 AM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Acum ca am mai multa experienta, mi-am cam schimbat parerea.

Si anume, depinde enorm cat de mult vei lucra cu sculele respective.

Daca vrei sa ai un service auto sau macar ai un garaj unde-ti repari intotdeauna singur masinile, clar merita sa iei scule profesionale.
Profesionale adica Gedore (eu asta folosesc in mare parte), Hazet, Stahlwille, Facom (cele fabricate inainte de 2012 pentru ca si-au mutat recent fabricile in China si nu mai sunt la fel de calitative), Beta, Bahco etc.
Daca ai foarte multi bani, Snap On sunt probabil chiar mai bune, insa pretul e total descurajant.


Pe de alta parte, daca nu ai intentia de a folosi sculele cu adevarat intensiv, ci doar vrei sa surubaresti uneori sau vrei sa ai o trusa de scule care sa nu fie chiar o chinezarie, dar nici sa nu coste enorm, probabil ca Yato, Rothewald, Lincos si alte marci de genul acesta sunt ok.
Cheile fixe de la BGS sunt iar cat de cat ok, in orice caz mai bune decat niste scule IUS vechi si decalibrate.


Cheile profesionale sunt la ani lumina distanta de sculele hobby atat prin pret, dar mai ales prin calitate.
Dar, sa fim seriosi, daca nu ai grija de ele, le distrugi oricum.

O alta regula importanta cand vine vorba de scule este sa nu le imprumuti.
Chestia asta trebuie urmata fara exceptii.
Daca incepi sa imprumuti scule, mai bine le faci cadou, oricum vor fi distruse.

Ca tot am vazut ca cineva scria ca pune teava pe clichet, asta e o mare tampenie practicata de multi mecanici.

Un breaker bar e o solutie mult mai buna si mai eleganta.
Cu 50 lei iei unul bun si te poate ajuta sa si dai jos rotile fara efort.

Treaba cu teava pe clichet sau pe chei fixe se numeste cheater bar.

This post has been edited by Ciupanezu: Sep 7 2012, 09:19 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th November 2018 - 05:37 PM