![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#901
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Lagere de la ax unde iese din motor. Tine de bibilit. Dar logic ca daca ai desface, curata si unge ce e acolo, iese ceva mai serios decat ceva aplicat din afara fara sa desfaci.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#902
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Tu ai reusit vre-odata sa bagi vaselina cum trebuie la lagare, pe toate partile? Sau macar ai incercat? Eu mi-am zdrelit degetele de fiecare data si tot n-am fost multumit de rezultat. Plasticele alea incurca mult, dar e riscant sa le scoti. Unul din motarele pe care le am de rezerva are un zbat schimbat, dar cel schimbat nu mai e prins rigid pe ax si e si putin crapat. ti-am zis: l-am dat jos cu totul, dus in casa, schimbat carbuni, gresat. nu m-au incomodat cu nimic zbaturile. |
|
|
![]()
Post
#903
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Tu ai reusit vre-odata sa bagi vaselina cum trebuie la lagare, pe toate partile? Sau macar ai incercat? Eu mi-am zdrelit degetele de fiecare data si tot n-am fost multumit de rezultat. Plasticele alea incurca mult, dar e riscant sa le scoti. Unul din motarele pe care le am de rezerva are un zbat schimbat, dar cel schimbat nu mai e prins rigid pe ax si e si putin crapat. ti-am zis: l-am dat jos cu totul, dus in casa, schimbat carbuni, gresat. nu m-au incomodat cu nimic zbaturile. Asa i!E mai greu sa pui la loc carcasele alea de plastic!Nu trebuie sa dai paletii jos ca sa umblii la motor!Doar daca ti pui ambitia! ![]() |
|
|
![]()
Post
#904
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
daca e ca la e28 poti pune rulmenti in locul bucselor
iti fac o poza mai tarziu |
|
|
![]()
Post
#905
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu cred ca e nevoie, a mers 35 de ani si asa.
Azi am inlocuit ceas (timp) cu una functionala, imi place sunetul lui mechanic. A inceput sa curge in final robinet de caldura, sub pres fata e ud total. Am tot amanat momentul (reglaj nu mai mergea dar macar nu curgea), dar nu scap de investitie asta. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#906
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
si eu am aceeasi problema.de cand sta am balta sub pres.saptamana viitoare ma apuc sa desfac.sunt niste o-ring-uri pe acolo din cate am vazut cand am spalat aeroterma in vara.nu stiu de ce nu am remediat de atunci problema ca am desfacut-o pe toata. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#907
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pentru ca de obicei curge pe la ax de unde iese tija pentru reglaj. A mea am desfacut-o mai de mult, deja era umblat in ea, deranj atunci era ca nu puteam sa opresc caldura. Am rezolvat-o de nu se poate, dupa o saptamana iar aveam caldura permanent. Dar macar nu curgea, pana in iarna asta. Pe net se plang toti cu E12 ca la un moment dat le curge robinetul asta. Am impresie ca axa de la reglaj trece prin un fel de camasa de cauciuc, si daca asta s-a uzat, nu mai prea ai ce s-o faci. A mea avea deja un o-ring in plus acolo care aparent a tinut un pic.
Am gasit si alta SH acuma 2 ani, dar curgea ca la balamuc, tot la axa. So, de data asta, o sa caut una noua, dar e scump ca dracu. Alternativ e sa-l sigilez si sa reglezi debit prin alta metoda. Era interesant daca ceva E28 era adaptabil, electromechanic cu reglaj automat chiar ar fi un progres. Macar am aflat unde tot pierdea antigel ultima vreme. S-a dus un litru cel putin in mocheta. Nu sa va usuce pana la vara probabil. O sa am ceva mai multe rugina. O sa scot pres de cauciuc si o sa merg cu ventilatie pornita numai la picioare cat se poate, s-o mai ajut. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#908
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Cred ca ai putea sa pui un furtun la cele 2 tevi dupa ce desfaci robinetul, iar dupa aceea la e21 robinetul de caldura la cele facelift este afara, ai putea sa pui unul iar tija sa o conectezi la comanda din bord, numai sa iti ajunga cablul.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#909
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Probabil da, dar nu prea am timp si nici piese prin dulap ca sa fac teste. Imi trebuie o solutie rapida, ca nici yaris nu mai merge, e la doctor.
Nu pot sa inteleg cum au ajuns cei de la BMW se pune asa o prostie de robinet pe o masina. Adica, desigg mechanic mi se pare prost. De cand am masina ma enerveaza, intai prin caldura excesiva, acuma prin inundare. Mai e si un chin sa-l schimbi. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#910
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
in româna, ce experimentezi tu acum cu e12 se numeşte "dragoste cu năbădăi"... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#911
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Nu cred ca e nevoie, a mers 35 de ani si asa. Azi am inlocuit ceas (timp) cu una functionala, imi place sunetul lui mechanic. A inceput sa curge in final robinet de caldura, sub pres fata e ud total. Am tot amanat momentul (reglaj nu mai mergea dar macar nu curgea), dar nu scap de investitie asta. boala grea...si eu am patit la e12 acum 4 ani, din fericire am schimbat bord si aeroterma de e28 care nu mai are un asa robinet nemernic ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#912
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Azi dimineata, -10 grade, s-a simtit frigul; dupa pornire nu mergea servodirectie. Dupa un minut s-a remediat singur. O fi din cauza lichid veche?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#913
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Posibil sa fi inghetat lichidul pe vreo conducta...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#914
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Azi dimineata, -10 grade, s-a simtit frigul; dupa pornire nu mergea servodirectie. Dupa un minut s-a remediat singur. O fi din cauza lichid veche? si eu pateam la e12, cu lichid nou (cca 5luni) mobil atf220, cand era ger dimineata scartaia cand viram cat de putin,mergea volan greu o lasam un pic sa se incalzeasca si apoi isi revenea. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#915
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Poate ca din cauza frigului si-a mai pierdut din proprietati si-a devenit mai viscos
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#916
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi dimineata, -10 grade, s-a simtit frigul; dupa pornire nu mergea servodirectie. Dupa un minut s-a remediat singur. O fi din cauza lichid veche? si eu pateam la e12, cu lichid nou (cca 5luni) mobil atf220, cand era ger dimineata scartaia cand viram cat de putin,mergea volan greu o lasam un pic sa se incalzeasca si apoi isi revenea. La mine era invers!Dimineata pe frig mergea super usor apoi cand se incalzea mergea putin mai greu! |
|
|
![]()
Post
#917
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La mine era invers!Dimineata pe frig mergea super usor apoi cand se incalzea mergea putin mai greu! Da, si la mine e asa. Cu cat e mai cald, cu cat merge mai greu volanul. Maine merg la munte, voiam sa merg cu E12, dar vad ca anuntat filtre RAR in trafic ![]() Cred ca o sa caut un alternativ. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#918
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
RAR-ul e pentru omologari/stare tehnica sau doar pentru cauciucurile de iarna? In ce statiune pleci? Ma duc si eu in poiana dimineata, dar nu cu masina mea nici cu conserva de serviciu. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#919
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
au zis la tv ca pe langa stare tehnica verifica si autenticitatea
|
|
|
![]()
Post
#920
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu m-am dus departe, Azuga, ca e timp putin. Pentru VP cred ca a fost destul de ok.
Pana la urma am imprumutat VW diesel a cumnatului meu (multumesc). Generatie motor diesel mic cu turbo. E destul de fain, masinuta. M-am bucurat ca nici cu asta nu am putut sa urc o panta cu zapada. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 10:37 PM |