![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Sa fie, un set de Zentih INAT 35/40.
![]() Sunt happy pentru ca sunt mai bune ca ale mele, au filet la suruburi, pari ne-umblati. E fix model 76 ca cele de pe masina, par ok si membranele, soc-uri. Are si termoventil de pornire la rece (al meu e stricat). Pana si pompa de benzina este, dar nu stiu daca mai e bun si asta. Mechanismele mer, sunt doar prafuiti, aparent. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#622
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Sa fie, un set de Zentih INAT 35/40. ![]() Sunt happy pentru ca sunt mai bune ca ale mele, au filet la suruburi, pari ne-umblati. E fix model 76 ca cele de pe masina, par ok si membranele, soc-uri. Are si termoventil de pornire la rece (al meu e stricat). Pana si pompa de benzina este, dar nu stiu daca mai e bun si asta. Mechanismele mer, sunt doar prafuiti, aparent. ce gunoaie de carburi ai ![]() bine macar ca sunt complete. ca din ce ai si din ce ai cumparat poate iese u nset bun ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#623
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu cred ca cele din poza merg direct pus pe masina daca sterg praf un pic de pe ele ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#624
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am mai scapat de un stess - nu mai merge bec de ulei.
Am si pierdut si jumatate de bieleta de bara antiruliu pe dreapta, nu imi explic cum s-a intamplat asta. Asta am vazut sambata. Initial am crezut ca a fost omis la montaj anul trecut, dar acuma si aud cum bate ce a ramas in punte, deci se pare ca in mers se poate desface o piulita de pe un surub stramb si ruginit. Oh well, cum zic motociclisti, just ride. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]()
Post
#625
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Am mai scapat de un stess - nu mai merge bec de ulei. Am si pierdut si jumatate de bieleta de bara antiruliu pe dreapta, nu imi explic cum s-a intamplat asta. Asta am vazut sambata. Initial am crezut ca a fost omis la montaj anul trecut, dar acuma si aud cum bate ce a ramas in punte, deci se pare ca in mers se poate desface o piulita de pe un surub stramb si ruginit. Oh well, cum zic motociclisti, just ride. Eu am mers 1/2 an(in afara de cat am mers pana sa mi dau seama) fara si n-a avut nimic.Nici la mine nu stiu ce s a intamplat de am ramas fara ea.Eu zic sa scoti si becul la benzina sa nu mai ai un stres ca se aprinde des ![]() This post has been edited by eugene12: Mar 31 2011, 11:42 AM |
|
|
![]()
Post
#626
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Acuma simt si eu gropile - am schimbat amortizoare fata. Pari cam tari. Cele vechi nici ulei nu mai aveau, Boge, foarte vechi probabil. S-a reparat si bieleta antiruliu. Multumesc Interceptor ![]() Cand am dat etrierele jos am constatat cu stupoare ca am placute de frana facut de textolit ![]() poze: ![]() ![]() ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#627
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
bravo ai facut un lucru bun cu amortizoarele si placutele.daca mai ai amortizoarele vechi si nu ai nevoie de ele le vreau eu.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#628
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cele vechi au ramas la Interceptor, nu stiu ce are el de gand cu ele.
Placute inlocuitoare sunt o solutia temporara - imi trebuie si disc-uri.. Am gasit pe masina ne-ventilate si cam uzate, credeam ca trebuie sa fie ventilate. LE: vad ca pe 528 au fost discuri simple pana in 77. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#629
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ceva poze recente;
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Cauciucurile alea de pe spate, pirelli-urile, au fost bune de ceva iarna ? Am si eu unul identic pe 13 si mai caut inca unul. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#631
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu prea imi dau seamna daca au fost bune de ceva, nu am avut un challenge sa le testez. De alunecat oricum am alunecat
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#632
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce mai am mesterit:
Am gasit 4 pantofi SH la 100RON bucata, profil foarte bun. Acuma e mai confortabila masina. Geometrie mai trebuie reglat un pic, avea rotile prea inchise, am reglat, acuma sunt un pic prea deschise deci treb sa mai dau inapoi. De la Interceptor am mai primit 2 discuri de frana fata fara absolut nici un fel de uzura. Le montezi dupa ce o sa am si kit de reparatie pentru etriere. Atunci o sa am placute + discuri noi + etriere in parametrii ![]() Am facut o sedinta de reparat la maneta de frana de mana. Cel de pe masina era fisurat, si prinderi de pecaroserie sudat, indoit, ... . Nu-mi dau seamna ce forta a fost necesara pentru a distruge in hal asta fana de mana. M-am chinuit sa mai refac ceva acolo, maneta am inlocuit, acuma e ok. Sper sa primesc saptamana care vine mechanismu de stergatoare, al meu nu mai are zimti, si calorifer + robinet, ca robinetul meu nu sa mai inchide, si a venit caldura afara ![]() O sa schimb si carburatoarele mele cu cele pe care am cumparat de pe ebay, ca iar a cedat surub care tine carcasa de fultru de aer etansa pe ele. Cu ocazaia asta am sa spal si bloc si compartiment motor, si sa inlocuiesc furtunase de vacuum. Ar trebui si inlocuit robinet de caldura atunci, plus radiator, ca pierde un pic de antigel. Dar nu stiu cand, unde inca. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#633
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
A schimbat cineva de aici vreodata robinet de caldura la e12?
E groaznic! Oribil. Este prins cu 4 suruburi pe flanse de la tevi de aeroterma, sub bord, intre consola si volan. Piulite nu le vezi, doar le simti. Acces nu prea ai la ele, decat prin o spatiu cu latime de un deget. Acces cu o cheie de 9 care reusesti s-o pui pe piulita doar cu rabdare mare. Necisita si pozitii cu corp dubioase pe podele, pe scaune, in functie de piulita. Am avut onoarea azi sa inlocuiesc robinet cu una SH. Al meu nu inchide, am caldura mereu. Cel SH din pacate s-a dovedit si el defect, curge antigel din el ca la balamuc! Asta am aflat dupa chin di degete distruse si 2 ore din viata mea pierduta degeaba. Robinet al meu veche era modificat de comunisti, se poate desface, cand m-am uitat la el m-am dat seamna ca au montat saiba care inchide / deschide trecere de apa invers! Asa ca m pus piesele in robinet cum trebuie, si acuma inchide foarte frumos. Am golit iar instalatie de antigel, si m-am apucat cu demontarea robinet nou SH stricat. Intre timp bineinteles a inceput sa ploua. Cand am ajund sa desfac ultimul surub, am scapat cheie de 9 si nu il am mai gasit. A picat in spate pe aeroterma, ca sa ajung acolo trebuie demontat ... robinet. Avand in vedere ca nu am alta cheie de 9 care incapa acolo, le am injurat pe comunisti, pe piese SH, pe ploaia, pe viata la bloc si inca cateva lucruri ![]() Apoi am inchuiat masina si am aruncat cheiele intr-un dulap adanc. Morala: piese SH suck, 400RON pentru un robinet sucks si asta, si cand vrei sa termini ceva in timp limitat, sa intample lucruri care te impiedica sa termini in timpul disponibil. Piesa problema, vazut din spate: ![]() Asa arate montat in masina vazut din fata: -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#634
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
ca intr-un film cu mr. Bean. |
|
|
![]()
Post
#635
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am avut eu si interventii la masina care din cauza lipsei mele de experienta si a uneltelor nepotrivite au durat 2-3zile fata de 2-3 ore cat estimasem initial
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#636
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Aici nu e vorba de experienta, e pur si simplu prost gandit dpdvd mentenanta la masina. Si nu pot sa am orice scula x 3
![]() Imi pare rau pentru ca mergem ceva zile a munte incepand de azi, si in capul meu era sa mergem cu E12. Acuma, trebuie apelat la serviciile plictsitoare ale yarisului. Sotia mea sa bucura, probabil, desi nu comenteaza.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#637
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
nu am inteles eu bine sau ai dat 400 ron pe un robinet defect????
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#638
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu conteaza, experienta prin care a trecut e Priceless ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#639
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
ca sa ajung acolo trebuie demontat ... robinet. Avand in vedere ca nu am alta cheie de 9 care incapa acolo, le am injurat pe comunisti, pe piese SH, pe ploaia, pe viata la bloc si inca cateva lucruri ![]() Apoi am inchuiat masina si am aruncat cheiele intr-un dulap adanc. ![]() si cand vrei sa termini ceva in timp limitat, sa intample lucruri care te impiedica sa termini in timpul disponibil. Adica "graba strica treaba", pe romaneste. Cosmin, 400ron ar fi costat piesa noua, n-a dat atatia bani. Bart, cu un telefon poate gaseai ajutor la mine. Dar daca incepuse si ploaia nu cred ca-ti mai ardea de lucru. Vacanta placuta! -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#640
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
nu am inteles eu bine sau ai dat 400 ron pe un robinet defect???? Nu, am dat mult mai putin pe toate aeroterma mai putin motor. Nou ar fi 400RON si parca nu as vrea sa dau bani aia. Mai ales pentru ca masina e o gioarsa ![]() Adica "graba strica treaba", pe romaneste. Nu m-am grabit! intial ![]() Pur si simplu aveam dureri de degete, ca am tot strans si desfacut piulitele alea ruginite care nu merg tocmai smooth cu degete, ca sa economisesc timp, cu cheie ar fi durat o saptamana, dar mainile mele s-au obosit la a 2-a desfacere, care nu era luat in calcul in planul initial. N-aveam margina de eroare luat in calcul acolo. QUOTE (TiL) Bart, cu un telefon poate gaseai ajutor la mine. Dar daca incepuse si ploaia nu cred ca-ti mai ardea de lucru. Vacanta placuta! Da, ploua si eram nervos. Vacanta a fost scurta si placuta, mersi ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 11:05 PM |