IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

78 Pages V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E12 528, back to basics
Rating 4 V
bartro
post Mar 28 2011, 08:46 PM
Post #621


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Sa fie, un set de Zentih INAT 35/40.

Sunt happy pentru ca sunt mai bune ca ale mele, au filet la suruburi, pari ne-umblati. E fix model 76 ca cele de pe masina, par ok si membranele, soc-uri. Are si termoventil de pornire la rece (al meu e stricat). Pana si pompa de benzina este, dar nu stiu daca mai e bun si asta. Mechanismele mer, sunt doar prafuiti, aparent.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Mar 28 2011, 10:04 PM
Post #622


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (bartro @ Mar 28 2011, 09:46 PM) *
Sa fie, un set de Zentih INAT 35/40.

Sunt happy pentru ca sunt mai bune ca ale mele, au filet la suruburi, pari ne-umblati. E fix model 76 ca cele de pe masina, par ok si membranele, soc-uri. Are si termoventil de pornire la rece (al meu e stricat). Pana si pompa de benzina este, dar nu stiu daca mai e bun si asta. Mechanismele mer, sunt doar prafuiti, aparent.

ce gunoaie de carburi ai tongue.gif

bine macar ca sunt complete. ca din ce ai si din ce ai cumparat poate iese u nset bun smile.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 28 2011, 10:17 PM
Post #623


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Eu cred ca cele din poza merg direct pus pe masina daca sterg praf un pic de pe ele biggrin.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 30 2011, 08:46 PM
Post #624


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am mai scapat de un stess - nu mai merge bec de ulei.
Am si pierdut si jumatate de bieleta de bara antiruliu pe dreapta, nu imi explic cum s-a intamplat asta. Asta am vazut sambata. Initial am crezut ca a fost omis la montaj anul trecut, dar acuma si aud cum bate ce a ramas in punte, deci se pare ca in mers se poate desface o piulita de pe un surub stramb si ruginit. Oh well, cum zic motociclisti, just ride.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Mar 31 2011, 11:42 AM
Post #625


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



QUOTE (bartro @ Mar 30 2011, 09:46 PM) *
Am mai scapat de un stess - nu mai merge bec de ulei.
Am si pierdut si jumatate de bieleta de bara antiruliu pe dreapta, nu imi explic cum s-a intamplat asta. Asta am vazut sambata. Initial am crezut ca a fost omis la montaj anul trecut, dar acuma si aud cum bate ce a ramas in punte, deci se pare ca in mers se poate desface o piulita de pe un surub stramb si ruginit. Oh well, cum zic motociclisti, just ride.


Eu am mers 1/2 an(in afara de cat am mers pana sa mi dau seama) fara si n-a avut nimic.Nici la mine nu stiu ce s a intamplat de am ramas fara ea.Eu zic sa scoti si becul la benzina sa nu mai ai un stres ca se aprinde des biggrin.gif

This post has been edited by eugene12: Mar 31 2011, 11:42 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 2 2011, 04:27 PM
Post #626


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Acuma simt si eu gropile - am schimbat amortizoare fata. Pari cam tari. Cele vechi nici ulei nu mai aveau, Boge, foarte vechi probabil.
S-a reparat si bieleta antiruliu. Multumesc Interceptor smile.gif
Cand am dat etrierele jos am constatat cu stupoare ca am placute de frana facut de textolit blink.gif asa ca am gasit si explicatie de ce am ramas fara frane pe la serpentine vara trecuta.

poze:



--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Apr 2 2011, 08:04 PM
Post #627


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



bravo ai facut un lucru bun cu amortizoarele si placutele.daca mai ai amortizoarele vechi si nu ai nevoie de ele le vreau eu.


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 2 2011, 10:54 PM
Post #628


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Cele vechi au ramas la Interceptor, nu stiu ce are el de gand cu ele.
Placute inlocuitoare sunt o solutia temporara - imi trebuie si disc-uri.. Am gasit pe masina ne-ventilate si cam uzate, credeam ca trebuie sa fie ventilate.

LE: vad ca pe 528 au fost discuri simple pana in 77.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 19 2011, 01:54 PM
Post #629


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ceva poze recente;

[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Apr 19 2011, 08:28 PM
Post #630


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp





Cauciucurile alea de pe spate, pirelli-urile, au fost bune de ceva iarna ? Am si eu unul identic pe 13 si mai caut inca unul.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 19 2011, 08:35 PM
Post #631


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu prea imi dau seamna daca au fost bune de ceva, nu am avut un challenge sa le testez. De alunecat oricum am alunecat cool.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 30 2011, 07:30 PM
Post #632


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ce mai am mesterit:

Am gasit 4 pantofi SH la 100RON bucata, profil foarte bun. Acuma e mai confortabila masina.
Geometrie mai trebuie reglat un pic, avea rotile prea inchise, am reglat, acuma sunt un pic prea deschise deci treb sa mai dau inapoi.
De la Interceptor am mai primit 2 discuri de frana fata fara absolut nici un fel de uzura. Le montezi dupa ce o sa am si kit de reparatie pentru etriere. Atunci o sa am placute + discuri noi + etriere in parametrii cool.gif , chiar sunt curios cum o sa franeaza, ca nici acuma nu e rau.

Am facut o sedinta de reparat la maneta de frana de mana. Cel de pe masina era fisurat, si prinderi de pecaroserie sudat, indoit, ... . Nu-mi dau seamna ce forta a fost necesara pentru a distruge in hal asta fana de mana. M-am chinuit sa mai refac ceva acolo, maneta am inlocuit, acuma e ok.

Sper sa primesc saptamana care vine mechanismu de stergatoare, al meu nu mai are zimti, si calorifer + robinet, ca robinetul meu nu sa mai inchide, si a venit caldura afara smile.gif

O sa schimb si carburatoarele mele cu cele pe care am cumparat de pe ebay, ca iar a cedat surub care tine carcasa de fultru de aer etansa pe ele. Cu ocazaia asta am sa spal si bloc si compartiment motor, si sa inlocuiesc furtunase de vacuum. Ar trebui si inlocuit robinet de caldura atunci, plus radiator, ca pierde un pic de antigel. Dar nu stiu cand, unde inca.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 16 2011, 08:52 PM
Post #633


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



A schimbat cineva de aici vreodata robinet de caldura la e12?
E groaznic! Oribil.
Este prins cu 4 suruburi pe flanse de la tevi de aeroterma, sub bord, intre consola si volan. Piulite nu le vezi, doar le simti. Acces nu prea ai la ele, decat prin o spatiu cu latime de un deget. Acces cu o cheie de 9 care reusesti s-o pui pe piulita doar cu rabdare mare. Necisita si pozitii cu corp dubioase pe podele, pe scaune, in functie de piulita.

Am avut onoarea azi sa inlocuiesc robinet cu una SH. Al meu nu inchide, am caldura mereu. Cel SH din pacate s-a dovedit si el defect, curge antigel din el ca la balamuc! Asta am aflat dupa chin di degete distruse si 2 ore din viata mea pierduta degeaba.
Robinet al meu veche era modificat de comunisti, se poate desface, cand m-am uitat la el m-am dat seamna ca au montat saiba care inchide / deschide trecere de apa invers! Asa ca m pus piesele in robinet cum trebuie, si acuma inchide foarte frumos. Am golit iar instalatie de antigel, si m-am apucat cu demontarea robinet nou SH stricat. Intre timp bineinteles a inceput sa ploua. Cand am ajund sa desfac ultimul surub, am scapat cheie de 9 si nu il am mai gasit. A picat in spate pe aeroterma, ca sa ajung acolo trebuie demontat ... robinet. Avand in vedere ca nu am alta cheie de 9 care incapa acolo, le am injurat pe comunisti, pe piese SH, pe ploaia, pe viata la bloc si inca cateva lucruri smile.gif

Apoi am inchuiat masina si am aruncat cheiele intr-un dulap adanc.

Morala: piese SH suck, 400RON pentru un robinet sucks si asta, si cand vrei sa termini ceva in timp limitat, sa intample lucruri care te impiedica sa termini in timpul disponibil.

Piesa problema, vazut din spate:


Asa arate montat in masina vazut din fata:






--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post May 17 2011, 07:05 AM
Post #634


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





ca intr-un film cu mr. Bean.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post May 17 2011, 08:31 AM
Post #635


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Am avut eu si interventii la masina care din cauza lipsei mele de experienta si a uneltelor nepotrivite au durat 2-3zile fata de 2-3 ore cat estimasem initial smile.gif Legile lui Murphy... Daca e an secetos si nu ploua cu lunile, sigur va ploua torential cand iti doresti mai putin tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 17 2011, 10:04 AM
Post #636


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Aici nu e vorba de experienta, e pur si simplu prost gandit dpdvd mentenanta la masina. Si nu pot sa am orice scula x 3 smile.gif nu sunt service profesionist.
Imi pare rau pentru ca mergem ceva zile a munte incepand de azi, si in capul meu era sa mergem cu E12. Acuma, trebuie apelat la serviciile plictsitoare ale yarisului. Sotia mea sa bucura, probabil, desi nu comenteaza..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post May 17 2011, 01:19 PM
Post #637


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



nu am inteles eu bine sau ai dat 400 ron pe un robinet defect????


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post May 17 2011, 02:03 PM
Post #638


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





Nu conteaza, experienta prin care a trecut e Priceless laugh.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 17 2011, 04:44 PM
Post #639


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (bartro @ May 16 2011, 09:52 PM) *
ca sa ajung acolo trebuie demontat ... robinet. Avand in vedere ca nu am alta cheie de 9 care incapa acolo, le am injurat pe comunisti, pe piese SH, pe ploaia, pe viata la bloc si inca cateva lucruri smile.gif

Apoi am inchuiat masina si am aruncat cheiele intr-un dulap adanc.

laugh.gif


QUOTE (bartro @ May 16 2011, 09:52 PM) *
si cand vrei sa termini ceva in timp limitat, sa intample lucruri care te impiedica sa termini in timpul disponibil.

Adica "graba strica treaba", pe romaneste.


Cosmin, 400ron ar fi costat piesa noua, n-a dat atatia bani.

Bart, cu un telefon poate gaseai ajutor la mine. Dar daca incepuse si ploaia nu cred ca-ti mai ardea de lucru.
Vacanta placuta!


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 19 2011, 08:38 PM
Post #640


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (coman cosmin @ May 17 2011, 02:19 PM) *
nu am inteles eu bine sau ai dat 400 ron pe un robinet defect????

Nu, am dat mult mai putin pe toate aeroterma mai putin motor. Nou ar fi 400RON si parca nu as vrea sa dau bani aia. Mai ales pentru ca masina e o gioarsa tongue.gif

QUOTE (TiL @ May 17 2011, 05:44 PM) *
Adica "graba strica treaba", pe romaneste.

Nu m-am grabit! intial tongue.gif
Pur si simplu aveam dureri de degete, ca am tot strans si desfacut piulitele alea ruginite care nu merg tocmai smooth cu degete, ca sa economisesc timp, cu cheie ar fi durat o saptamana, dar mainile mele s-au obosit la a 2-a desfacere, care nu era luat in calcul in planul initial. N-aveam margina de eroare luat in calcul acolo.
QUOTE (TiL)
Bart, cu un telefon poate gaseai ajutor la mine. Dar daca incepuse si ploaia nu cred ca-ti mai ardea de lucru.
Vacanta placuta!

Da, ploua si eram nervos.
Vacanta a fost scurta si placuta, mersi smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

78 Pages V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 11:05 PM