![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
intreb pentru un prieten. ce reprezinta piesa din foto si link-ul de mai jos? e vorba de un e36 318i din 04.96 motor m43. si care sunt "simptomele" cand acea piesa este defecta? la el fluctueaza rau de tot relantiul daca scoate mufa aferenta acelei piese si daca o pune la loc, relantiul ii sta undeva peste 1000 rpm. multumesc de informatii.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40 - piesa nr. 6 This post has been edited by little six bmw: Nov 7 2009, 12:30 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
http://www.318ti.org/forum/showthread.php?p=105755
Mai au si altii problema asta, e un divais spun eu care regleaza debitul de aer, ori ceva de genul asta. Cred ca prima miscare e sa-l scoata cu grija de acolo sa incerce sa-l curete. Mai scriau altii pe undeva ca era plin de mizerie si nu se mai inchidea complet, rezultatul fiind "rough idle" - relanti zbuciumat. Daca nu rezolva la curatat, se poate schimba piesa. Daca scoti mufa si o pui la loc si ramane peste 1000 probabil intra in regim de avarie si tine clapeta din interior deschisa la maxim. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 07:52 PM |