IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> !!!!
fistaccio
post Oct 30 2009, 07:40 PM
Post #1


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 251
Joined: 18-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 2,335
Car: E21
Engine: M10 1.8 98CP



Am schimbat rulmentul de presiune pe stanga, dar nush ce se intampla cand totesc volanul la maxim de la stanga spre dreapta, roata nu se roteste uniform ca cea din dreapta ci parca ramane pe loc si dintro data vinde brusc la loc. M-am uitat de dedesubt si am vazut k parca se misca si arcul odata atunci cand revine brusc. Dati-mi un sfat, cum ar fi trebuit sa procedez cand am schimbat rulmentul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Oct 31 2009, 12:12 AM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



inainte de toate, trebuia sa pui un nume acestui topic....
inteleg cat de grava este situatia pentru tine, dar in cazul in care cineva are nevoie de acelasi sfat si da un search nu o sa gaseasca
apoi, daca nu stii nu te bagi....cel mai bine mergi la un mecanic sa ti repare masina, si in acest fel, daca bagi bine la cap vei sti si tu pe viitor cum se face



sa modifice cineva numele topicului


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 31 2009, 12:20 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





din descriere inteleg ca nu ti se mai invarte rulmentul flansei de sus? La el te refereai prin "rulment de presiune"?

Ceva trebuie sa fie in neregula cu flansa aia sau cu modul in care a fost montata...


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fistaccio
post Oct 31 2009, 02:19 AM
Post #4


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 251
Joined: 18-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 2,335
Car: E21
Engine: M10 1.8 98CP



Rulmentul e nou, eu am vrut un sfat de la cei ce au mai facut asta, nu sa veniti cu critici si sa-mi vb de sus, oki? k pur si simplu esti DEGEABA, nu mi-ai fost deloc de folos, pur si simplu ai facut pe desteptu cu mine.
Ma gandesc k poate ar fi trebuit montat cand se afla sub presiune, va rog astept in continuare sfaturi.

-TiL- sigur e ceva in neregula acolo doar k nush ce si as vre sa-mi spuna cineva cum ar trebui montat corespunzator tot. Am fost la mecanici si au facut acelasi lucru, nu a facut probleme prima data dar apoi a inceput iar.

This post has been edited by fistaccio: Oct 31 2009, 02:25 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Oct 31 2009, 10:31 AM
Post #5


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (fistaccio @ Oct 31 2009, 02:19 AM) *
Rulmentul e nou, eu am vrut un sfat de la cei ce au mai facut asta, nu sa veniti cu critici si sa-mi vb de sus, oki? k pur si simplu esti DEGEABA, nu mi-ai fost deloc de folos, pur si simplu ai facut pe desteptu cu mine.
Ma gandesc k poate ar fi trebuit montat cand se afla sub presiune, va rog astept in continuare sfaturi.

-TiL- sigur e ceva in neregula acolo doar k nush ce si as vre sa-mi spuna cineva cum ar trebui montat corespunzator tot. Am fost la mecanici si au facut acelasi lucru, nu a facut probleme prima data dar apoi a inceput iar.

daca ti asi promite ca data viitoare cand iti vorbesc, cobor in beci o sa mi zici ca am ceva cu tine.
nu pot sa am cu tine decat am cu toti ceilalti care "fac dezordine".
era vorba doar sa fi pus un titlu adecvat la post smile.gif
scuza ma daca te am atins atat de rau


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 31 2009, 11:52 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





fistaccio, flansa din fata se monteza cu arcul in tensiune, exista prese de arcuri care le strang ca sa intre flansa pe tija amortizorului.
Oricat de gresit ai monta lucrurile acolo nu vad cum s-ar intampla asa ceva, decat daca flansa nu-i buna si-i blocata.
Apropos, inca nu ai confirmat ca ai umblat intr-adevar la suspensie si flansa, nu in alta parte biggrin.gif

Unde-i masina, ca eu stau la Orizont.

Edi are dreptate, asta nu-i titlu de topic, dar avand in vedere ceata in care erai, e de inteles.

Edi, te votez presedinte, candidezi?


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Oct 31 2009, 01:13 PM
Post #7


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (TiL @ Oct 31 2009, 11:52 AM) *
fistaccio, flansa din fata se monteza cu arcul in tensiune, exista prese de arcuri care le strang ca sa intre flansa pe tija amortizorului.
Oricat de gresit ai monta lucrurile acolo nu vad cum s-ar intampla asa ceva, decat daca flansa nu-i buna si-i blocata.
Apropos, inca nu ai confirmat ca ai umblat intr-adevar la suspensie si flansa, nu in alta parte biggrin.gif

Unde-i masina, ca eu stau la Orizont.

Edi are dreptate, asta nu-i titlu de topic, dar avand in vedere ceata in care erai, e de inteles.

Edi, te votez presedinte, candidezi?

nu ti ai dori diablo.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 31 2009, 01:37 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



biggrin.gif


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fistaccio
post Oct 31 2009, 04:08 PM
Post #9


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 251
Joined: 18-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 2,335
Car: E21
Engine: M10 1.8 98CP



QUOTE (TiL @ Oct 31 2009, 11:52 AM) *
fistaccio, flansa din fata se monteza cu arcul in tensiune, exista prese de arcuri care le strang ca sa intre flansa pe tija amortizorului.
Oricat de gresit ai monta lucrurile acolo nu vad cum s-ar intampla asa ceva, decat daca flansa nu-i buna si-i blocata.
Apropos, inca nu ai confirmat ca ai umblat intr-adevar la suspensie si flansa, nu in alta parte biggrin.gif

Unde-i masina, ca eu stau la Orizont.

Edi are dreptate, asta nu-i titlu de topic, dar avand in vedere ceata in care erai, e de inteles.

Edi, te votez presedinte, candidezi?


masina nu o am in bucuresti, si din pacate m-am mutat din dr. taberei in tei , ma duc acasa (bacau) sa-i fac ultimele rectificari, singurul lucru la care am umblat a fost doar rulmentul, la suspensie nu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Nov 1 2009, 02:26 AM
Post #10


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





QUOTE (fistaccio @ Oct 31 2009, 04:08 PM) *
masina nu o am in bucuresti, si din pacate m-am mutat din dr. taberei in tei , ma duc acasa (bacau) sa-i fac ultimele rectificari, singurul lucru la care am umblat a fost doar rulmentul, la suspensie nu.

cand vii in iasi sa ma anunti....am un mecanic bun smile.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th November 2018 - 08:35 PM