IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> m20b20, probleme
05aBi
post Oct 12 2009, 04:32 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Acum cateva saptamani dau sa pornesc masina dupa ceva timp de stat, dau o cheie, doua 2 ... si deabia din a 3-a a luat-o. Desi in mod normal o lua la sfer, chiar dupa 5 luni de stat. In fine, toate bune si frumoase pana aici ...
Ies intr-o seara cu ea prin oras, si iar, din a 3-a cheie a luat-o ..., ma plimb eu ce ma plimb, stationez un pic ca sa vorbesc nitel la telefon cu cineva, iar motorul se opreste brusc, dau sa-l pornesc ... nimic. Cand dadeam sa pornesc masina, toate becurile erau aprinse si totul era normal ... iar atunci cand invart cheia la maxim ca sa invarta electromotorul, scade un pic intensitatea beculetelor din bord dar motorul nu zice nimic, nu invartea electromotorul de nici o culoare. Am schimbat electromotorul, a pornit la sfert din nou. Am fost nitel prin oras cu ea ... iar cand m-am intors si am dat sa o pornesc tot la fel facea ( asta dupa 5 min de stat, motorul era inca cald desi nu cred ca ar trebui sa aibe vreo relevanta acest aspect ), intensitatea beculetelor din bord scadea un pic iar electromotorul nu zicea nimic, deabia dupa vreo 4 - 5 chei am reusit deabia sa il fac sa invarta, unde a si luat-o ...
Credeti ca o fi si cel de-al doilea electromotor prost ?

Si as mai avea o nelamurire ...
Motorul initial la a mea masina a fost un m20b20 carburici, si am zis sa ii pun injectie pentru ca era cam dereglat carburatorul si nu gaseam pe cineva priceput sa rezolve problema. O injectie pe vremea aia era cam 150 euro cu tot cu montaj iar un motor era 300, si asa am ales sa cumpar un motor complet doar de pus pe masina. La vremea actuala am un m20b20 L-jetronic si as dori sa-l omologhez, motorul dupa cum bine stiti este indentic cu cel pe carburici, asta daca e sa nu tinem cont de injectie si de cei 3 cai in plus. Intra oare la modificari artizanale ? Niste preturi orientative ar putea sa-mi dea cineva ? Stiu ceva de vreo 6 - 7 mil., dar mi se pare cam mult sincer pentru ca n-am facut cine stie ce modificare.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Oct 12 2009, 05:01 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Da, probabil ca intra la artizanale. In mai am platit eu 563 ron, dar macar iti face si Itp-ul. Si la mine motorul era identic, doar ca fusese montat pe alta caroserie (e34).
Vezi releele. Scoate releu cu releu, verifica-le cu atentie. Eu patesc ce descrii tu in 2 cazuri:
1. Uit pozitia aprinsa. Nu am inteles de ce, dar nu porneste in cazul asta.
2. Face vreun releu figuri. Scad becurile in intensitate, dar nu cupleaza electromotorul. Asta am patit si la Cluj, la semestriala. S-a rezolvat miscand pe rand releele din panoul de sigurante de langa motor tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Oct 12 2009, 05:04 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp





Le-am hatanat/zgaltait/miscat de nu s-au vazut. biggrin.gif
Totusi, ar putea fi un releu daca stau bine sa ma gandesc ... o sa le inlocuiesc pe toate 4 sa vad ce se intampla dupa.

This post has been edited by 05aBi: Oct 12 2009, 05:11 PM


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 6 2011, 10:23 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



La problema de mai sus era contactul de vina, i-am tras un fir suplimentar de curent iar acum merge ok.

Acum alta problema biggrin.gif
Sambata seara am plecat cu masina de la circ, am luat-o prin tei, iar la intersectia dna. ghica incepe motorul sa balbaie si da sa moara asta la orice turatie ... masina stand in panta si avand putina benzina in rezervor am zis ca de acolo o fi, trag tare pana la o benzinarie, bag ceva benzina cat sa elimin acest aspect si cand am pornit masina tot la fel, in orice turatie s-ar fi aflat motorul, balbaia ca si cum imi vine benzina in reprize. Cu chiu cu vai ajung acasa, in urmatoarea zi am presupus ca o fi filtrul de benzina infundat de vreo impuritate din rezervor, l-am curatat cum am stiut mai bine, l-am pus la loc ... mergea bine, la fel ca inainte adica, pana sa am problema asta pe cap. Merg ce merg iar de la mine de la inceputul lui a2 pana aproape de xxl fundeni, iar de acolo tot asa balbait a inceput sa mearga. Intr-un final am decis sa dau filtrul de benzina jos, am dat sa plec cu ea si tot la fel merge, deci filtrul de benzina se poate elimina.
Din ce am constatat pana acum motorul cat e rece merge bine, cum se incalzeste incepe sa mearga balbait.
Eu suspectez ca bobina ar fi de vina, in sensul ca imi da curent cu cocoloase biggrin.gif. Ar avea cineva o bobina m20/m30 de imprumutat ca sa elimin acest aspect ? Alte idei sunt binevenite ...


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shapte
post Jun 6 2011, 10:33 PM
Post #5


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 211
Joined: 10-November 07
From: Galati
Member No.: 1,276
Car: E34, ex E12
Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP



verifica bobina, sau delcoul...ar putea fi fisurat


--------------------
e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 6 2011, 10:48 PM
Post #6


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Poti verifica daca scanteie nu vine continu, scoti o fisa si o pui pe bu bujie care pui pe ceva metal. Pornesti motor, o sa merge in 5 un pic, dar o sa vezi scanteie daca are.
Poate e modul ala de aprindere electronica (sau ai platine?) de vina.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 7 2011, 09:21 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Sonda de temperatura a motorului? wink.gif


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Jun 9 2011, 10:38 AM
Post #8


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



Am si eu sa zic o problema la al meu...ziua daca e foarte cald afara, motorul merge ca porcu, se balbaie relatiu, tacane avansu la accelerare...seara merge super, trage nici o problema...ce poate sa fie? senzorul ala mic de temperatura de la intrarea din debitmetru? sau ceva simptom de furtun crepat de vaccum care se umfla cand se incalzeste motorul...
2.0 L-jetronic

This post has been edited by Adrian Pintea: Jun 9 2011, 10:38 AM


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 13 2011, 04:19 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Daca era ca delcoul sa fie fisurat nu trebuia sa numai porneasca ? Iar la sonda de temperatura ar trebui sa fie cam aceeasi treaba pentru ca imi taie curentul daca e sa suspecteze el ceva dubios. biggrin.gif
Am inlocuit bobina, calculator si aprindere electronica pana acum si totul e ca la inceput, ba chiar mai rau, numai vrea deloc sa porneasca, nici macar un semn ca ar vrea sa o ia. Mai ramane releul de la instalatia electrica a motorului, s-ar putea sa fie ars pe partea cu injectoarele pentru ca pe partea cu benzina il am pe direct. biggrin.gif Maine o sa verific cu un aparat de masura sa vad daca deschid injectoarele.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shapte
post Jun 13 2011, 10:31 PM
Post #10


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 211
Joined: 10-November 07
From: Galati
Member No.: 1,276
Car: E34, ex E12
Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP





ca idee poate fi fisurat in dreptul plotului si da doar pe acolo scanteia aiurea, nu trebuie sa fie obligatoriuo o crapatura mare pe care sa o vezi imediat sau delcoul aproape rupt smile.gif dar scanteie da? cand pui contactul ar trebui sa auzi injectoarele bazaind


le: ma refeream la capacul de la delcou nu de delcou in sine desi si ala se poate strica, verifica si luleaua de la delcou: )

This post has been edited by shapte: Jun 13 2011, 10:34 PM


--------------------
e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 16 2011, 08:19 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Treaba cu capacul de la delco fisurat ar fi trebuit sa faca permanent, la mine mergea ok cand era rece iar dupa ce se incalzea putin murea.
Intre timp am gasit vinovatul, era releul de la pompa de benzina, cand se incalzea acolo ceva inauntru imi taia curentul din injectoare.
Problem solved. biggrin.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 16 2011, 08:23 PM
Post #12


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Te a mancat sa pui motor cu injectie tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 17 2011, 09:31 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Mai si gresim in viata. biggrin.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 18 2011, 07:56 AM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V





QUOTE (05aBi @ Jun 17 2011, 10:31 PM) *
Mai si gresim in viata. biggrin.gif


Corect mai si gresim in viata, dar trebuie sa si invatam din greseli. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Aug 25 2011, 11:11 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Sus cu topicul asta pentru ca a aparut alta problema ... biggrin.gif

Care sunt in felul urmator:
daca ma duc acum la masina si ii dau o cheie ( motorul fiind rece ), da un semn la inceput cum ca ar vrea sa o ia, dupa care numai zice nimic, numai zice nimic pentru ca daca e sa nu o ia din prima imi uda bujiile ( cu benzina )

benzina am, scanteie am, dar nu vrea sa plece nicaieri biggrin.gif

vreo sugestie ?

in prima faza suspectez ca problema ar fi la scanteie, ca nu ar fi la intensitatea care trebuie
aici presupun ca ar fi de vina aprinderea electronica

alte opinii sunt binevenite smile.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Aug 25 2011, 11:13 PM
Post #16


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



o fii sarita distributia?


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Aug 25 2011, 11:28 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



M-am uitat la ea si e la semne, am mai probat pe motor alte fise, bujii ...


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 26 2011, 07:25 AM
Post #18


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Poate primeste prea multe binezina, pur si simplu. Injector 7 e ok? Incearca sa pornesti cu pedala de acceleratie apasat pana in podea.



--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Aug 26 2011, 08:37 AM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



N-am al 7-lea injector, am LE-jetronic. Am incercat si treaba asta cu pedala pana in podea dar tot nici un semn.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Aug 26 2011, 01:33 PM
Post #20


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



schimba motorul smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th November 2018 - 11:12 PM