![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
propriu zis cati cp ? nu se stie, o cam tine secret, cred ca ii e frica , ca i-o fura careva ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cred ca o limita de bun simt de la care putem spune ca incepe sa traga un 2.5 este 2000rpm ... cred ca asta este minimul. Eu consider ca masina mea incepe sa trage cam la 4000rpm, M30 batranesc subdimensionat. Asta e si sustinut de grafica de cuplu pe care am gasit pe 7-forum. La 1500 - 2000 pot sa merg finut in oras, pe cuplu pe care are. Dar asta e un al mod de a utiliza motorul. Bine, pe langa masini cu motoare relativ si mai mici, accelereaza binisor la turatie mica. Dar nu e asta segmentul despre care vorbim. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
nu se stie, o cam tine secret, cred ca ii e frica , ca i-o fura careva ![]() Pai din ce am citit pe ici pe colo, la 1.8 is cu turbo la 0.8 bari obtii aprox 220-230 CP, iar daca i-a pus bilele si pistoane forjate poate sa ii bage 1.2 bari ajungand pe la 270 CP. ...presupun ca o fi schimbat si injectoarele.... Zi Vlade, am nimerit ? This post has been edited by poleposition: Aug 30 2009, 09:50 PM -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#444
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pe scurt M20 urca misto in ture de la 1500 banuiesc ca asta a vrut sa zica 2,3ul avea viata de pe la 4000 in sus acum sincer vorbind cu tot cu mama lui Vanos parca 2,5-ul trage o idee mai slab de la 1000 ture de pe la a 4-a in sus,pe de alta parte aveam pe 2,3 diferential destul de scurt(4,10) si asta ajuta clar,nu imi dau exact seama.la 2,5 iar parca trage cum trebuie de la 4000 in sus in primele 3 viteze trage cum trebuie si de la 1000 ture
![]() PS:Andrei nu stiu ce diferential are pe masina dar daca are 4,10 (parca asta pusese Gica) garantez ca masina urca in ture ca o motocicleta ![]() edit:pana la urma depinde destul de mult de la masina la masina treaba asta cu trage de la 1500.. personal cred ca de pe la 2500 trage cum trebuie cam orice motor de 2,5 de pe BMW parere personala nu dati cu pietre ![]() This post has been edited by alex230ro: Aug 30 2009, 09:55 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
are diferentialul care s-a pus pe 320is... 3 si ceva parca era.
in ceea ce priveste treaba cu turbo care trage de la turatii joase... al meu turbo trage de la 2500 de ture in sus... bine, e diesel da tot turbo e asa ca afirmatia de mai sus e spusa aiurea ![]() interesant topicu asta... e un fel de dan diaconescu in direct ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
E un fel de tata topicurilor. All in one ![]() |
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
are diferentialul care s-a pus pe 320is... 3 si ceva parca era. in ceea ce priveste treaba cu turbo care trage de la turatii joase... al meu turbo trage de la 2500 de ture in sus... bine, e diesel da tot turbo e asa ca afirmatia de mai sus e spusa aiurea ![]() Uită-te la orice motor aspirat pe benzină, spune-mi şi mie cum ar putea trage mai de jos decât un motor cu turbo? |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
colegu am avut 325ix m20b25 care nu era in mintile lui si tragea mai vioi la ture mai joase decat al meu m51d25 cu 100 de mii de km. deci vorbesc din experienta. in al doilea rand, avand in vedere ca boostul intra de la o anumita turatie in sus (vreo 2500 la mine) si motorul turbo are compresia mai scazuta cand nu face boost... tragem concluzia ca...?
PS: zice ionusunt sa nu mai confunzi compresorul cu turbo ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#449
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
3.46 are ionusunt in diff.si masina trage bine de pe la 2000.dar sincer nu cred k asta conteaza. fie ca e 1500 sau 2000 sau 4000.e turbo domnle trage de rupe face si zgomot ca pun bov.nu
![]() |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
colegu am avut 325ix m20b25 care nu era in mintile lui si tragea mai vioi la ture mai joase decat al meu m51d25 cu 100 de mii de km. deci vorbesc din experienta. in al doilea rand, avand in vedere ca boostul intra de la o anumita turatie in sus (vreo 2500 la mine) si motorul turbo are compresia mai scazuta cand nu face boost... tragem concluzia ca...? PS: zice ionusunt sa nu mai confunzi compresorul cu turbo smile.gif Scuze, eu până acum nu am condus maşini, am avut doar o vagă impresie că aş conduce. Probabil am doar o bicicletă, altfel nu înţeleg de ce nu trage de la 1500 rpm. Probabil trebuie să pedalez mai tare. ![]() Spune-i că n-am confundat nimic, compresorul trage liniar şi de jos, e adevărat, însă există motoare supraalimentate care trag aproape la fel de liniar, nici nu-ţi dai seama că sunt supraalimentate. De exemplu, E92 335i. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 31 2009, 12:08 AM |
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
Scuze, eu până acum nu am condus maşini, am avut doar o vagă impresie că aş conduce. Probabil am doar o bicicletă, altfel nu înţeleg de ce nu trage de la 1500 rpm. Probabil trebuie să pedalez mai tare. ![]() Spune-i că n-am confundat nimic, compresorul trage liniar şi de jos, e adevărat, însă există motoare supraalimentate care trag aproape la fel de liniar, nici nu-ţi dai seama că sunt supraalimentate. De exemplu, E92 335i. mai omule mai sus ziceai ca toate turbo trag liniar ![]() ![]() ![]() @batz ti s-a urat cu binele maestre? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
3.46 are ionusunt in diff.si masina trage bine de pe la 2000.dar sincer nu cred k asta conteaza. fie ca e 1500 sau 2000 sau 4000.e turbo domnle trage de rupe face si zgomot ca pun bov.nu ![]() vrei sa spui....tragea...ca acum RIP ![]() Scuze, eu până acum nu am condus maşini, am avut doar o vagă impresie că aş conduce. Probabil am doar o bicicletă, altfel nu înţeleg de ce nu trage de la 1500 rpm. Probabil trebuie să pedalez mai tare. ![]() Spune-i că n-am confundat nimic, compresorul trage liniar şi de jos, e adevărat, însă există motoare supraalimentate care trag aproape la fel de liniar, nici nu-ţi dai seama că sunt supraalimentate. De exemplu, E92 335i. ia zi mi tu cat de turbo e ala.cauta repede pe wikipedia si vezi ![]() o fi mai turbo ca altele? mai putin ?ia vezi unde intra turbina 1 ,si turbina 2. iar vb fara sa stii....ai mers cu el si ai constatat ca trage liniar.asta pt ca sunt 2 melcisori mici mici mici, care intra pe rand. marind concomitent boost ul.d-aia ai lag mai mic,daia multe. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#453
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
da!sa mor de imi place!
![]() |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
@Ciupanezu: O masina aspirata trage mult mai bine de jos decat una turbo. Am condus Subaru Impreza STI si pana la 3000rpm era MUCI.. cred ca si un logan te facea daca faceai o linuta pana la 3000rpm, dupa 3000... ![]() Si apropo de LSD.. si eu eram de parere ca e o greseala ca nu s-a pus si pe modelele noi, dar ieri mi-am schimbat opinia. Am fost plecat in weekend in zona Brasov cu un amic cu masina asta. Stiu masina de cand si-a luat-o (vreo 6 ani) ca e un prieten bun. Am mai multi km in masina aia decat in a mea cred ![]() Vreau sa zic ca m-a impresionat pe Cheia ieri f.tare. Ne grabeam sa prindem meciul (steaua-dinamo) si i-a dat... Lua curbele extrem de tare.. eu cu a mea m-as fi rasturnat cred daca faceam asta ![]() O singura data a intrat DSC-ul calumea si s-a simitit destul de nasol ca aveam in jur de 80km/h intr-o curba destul de stransa. Nu stiu cum ar fi fost cu LSD, dar nu electronica a fost cea care a tinut masina pe sosea asa de bine. Totul la un consum de 9.2% ![]() |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Sigur ca Subaru asta a fost facut sa merge asa. Cred ca alte masini sunt mai lineari, de exemplu Saab-urile veche. Depinde de ce vrei de la o masina.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
mai omule mai sus ziceai ca toate turbo trag liniar ![]() ![]() ![]() Am zis că trag mai bine de jos nu liniar. Am amintit de motoarele turbo care trag liniar doar când ionusunt a amintit de compresoare. ia zi mi tu cat de turbo e ala.cauta repede pe wikipedia si vezi ![]() o fi mai turbo ca altele? mai putin ?ia vezi unde intra turbina 1 ,si turbina 2. iar vb fara sa stii....ai mers cu el si ai constatat ca trage liniar.asta pt ca sunt 2 melcisori mici mici mici, care intra pe rand. marind concomitent boost ul.d-aia ai lag mai mic,daia multe. Acum mi-am dat seama de ce eşti atât de vehement. Tu ai impresia că dacă am multe posturi pe BMW****, probabil că sunt vreun analfabet care nu ştie nici măcar codul motoarelor. ![]() Ştiu foarte bine că E92 335i este twin turbo, n-am nevoie să intru pe wikipedia pentru aşa ceva. La fel de bine ştiu cum funcţionează, chiar am văzut o prezentare la BMW unde era explicată şi chestia asta. @Ciupanezu: O masina aspirata trage mult mai bine de jos decat una turbo. Am condus Subaru Impreza STI si pana la 3000rpm era MUCI.. cred ca si un logan te facea daca faceai o linuta pana la 3000rpm, dupa 3000... ![]() Turbinele pot intra şi puţin mai jos, nu sunt toate maşinile setate la fel. Uite un exemplu: http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=183403 Maximum torque 400.0 Nm (295 ft·lb) (40.8 kgm) @ 1300-5000 rpm Şi pentru E30 325i: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=31163 Maximum torque 226.0 Nm (167 ft·lb) (23 kgm) @ 4000 rpm La orice motor aspirat la care te-ai uita, nu vei vedea cuplu maxim la fel de jos ca la unul supraalimentat, eu la asta mă refer. Faptul că ionusunt are impresia că îi trage bine de la 1500 rpm se datorează următoarelor lucruri. Merge în general cu Smart-ul şi atunci când conduce E30 îşi dă seama că este o diferenţă de la cer la pământ. În plus, probabil nici nu prea pleacă vreodată de pe loc încet ca să-şi dea seama că nu trage chiar de la 1500 rpm. Am condus şi eu E30 325i, trage într-adevăr bine de la 2000-2500 rpm. |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Si al meu 2.0 m20 trage liniar de la 1500, poate ca te-ai obisnuit prea mult cu masina ta, iar cand te-ai suit in e30 diferenta a fost aproape insesizabila (asta la turatii mici). Dar partea proasta e ca noi nu avem nici cai si nici cuplul tau.
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#458
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Bănuiesc că a fost o experienţă relaxantă.
![]() Si al meu 2.0 m20 trage liniar de la 1500, poate ca te-ai obisnuit prea mult cu masina ta, iar cand te-ai suit in e30 diferenta a fost aproape insesizabila (asta la turatii mici). Dar partea proasta e ca noi nu avem nici cai si nici cuplul tau. ![]() Oricum mi-aş dori unul. ![]() E30-urile au un farmec aparte. |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Eu consider ca masina mea incepe sa trage cam la 4000rpm, M30 batranesc subdimensionat. Asta e si sustinut de grafica de cuplu pe care am gasit pe 7-forum. La 1500 - 2000 pot sa merg finut in oras, pe cuplu pe care are. Dar asta e un al mod de a utiliza motorul. Bine, pe langa masini cu motoare relativ si mai mici, accelereaza binisor la turatie mica. Dar nu e asta segmentul despre care vorbim. http://www.e46fanatics.com/faq/m54engine.html Aici sunt curbele de cuplu pt 3 litri M54 nu vad mari diferente cel putin la prima vedere 40 Nm in plus la 3 litri M54 si cuplul maxim la 3500 ture in loc de 4000 ture la M30 mda deci 40 Nm e ceva ![]() This post has been edited by alex230ro: Aug 31 2009, 12:33 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:11 PM |