IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Chat Room versiunea BmwZone
Rating 5 V
io's®
post Aug 30 2009, 09:22 PM
Post #441


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(aeerdna @ Aug 30 2009, 10:07 PM) *
propriu zis cati cp ?

nu se stie, o cam tine secret, cred ca ii e frica , ca i-o fura careva laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 30 2009, 09:23 PM
Post #442


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (franko @ Aug 30 2009, 09:37 PM) *
cred ca o limita de bun simt de la care putem spune ca incepe sa traga un 2.5 este 2000rpm ... cred ca asta este minimul.

Eu consider ca masina mea incepe sa trage cam la 4000rpm, M30 batranesc subdimensionat. Asta e si sustinut de grafica de cuplu pe care am gasit pe 7-forum. La 1500 - 2000 pot sa merg finut in oras, pe cuplu pe care are. Dar asta e un al mod de a utiliza motorul.
Bine, pe langa masini cu motoare relativ si mai mici, accelereaza binisor la turatie mica. Dar nu e asta segmentul despre care vorbim.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poleposition
post Aug 30 2009, 09:48 PM
Post #443


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 23
Car: M6
Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP





QUOTE (io's @ Aug 30 2009, 09:22 PM) *
nu se stie, o cam tine secret, cred ca ii e frica , ca i-o fura careva laugh.gif


Pai din ce am citit pe ici pe colo, la 1.8 is cu turbo la 0.8 bari obtii aprox 220-230 CP, iar daca i-a pus bilele si pistoane forjate poate sa ii bage 1.2 bari ajungand pe la 270 CP.
...presupun ca o fi schimbat si injectoarele....
Zi Vlade, am nimerit ?

This post has been edited by poleposition: Aug 30 2009, 09:50 PM


--------------------
BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 30 2009, 09:53 PM
Post #444


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



pe scurt M20 urca misto in ture de la 1500 banuiesc ca asta a vrut sa zica 2,3ul avea viata de pe la 4000 in sus acum sincer vorbind cu tot cu mama lui Vanos parca 2,5-ul trage o idee mai slab de la 1000 ture de pe la a 4-a in sus,pe de alta parte aveam pe 2,3 diferential destul de scurt(4,10) si asta ajuta clar,nu imi dau exact seama.la 2,5 iar parca trage cum trebuie de la 4000 in sus in primele 3 viteze trage cum trebuie si de la 1000 ture smile.gif
PS:Andrei nu stiu ce diferential are pe masina dar daca are 4,10 (parca asta pusese Gica) garantez ca masina urca in ture ca o motocicleta biggrin.gif
edit:pana la urma depinde destul de mult de la masina la masina treaba asta cu trage de la 1500..
personal cred ca de pe la 2500 trage cum trebuie cam orice motor de 2,5 de pe BMW
parere personala nu dati cu pietre laugh.gif

This post has been edited by alex230ro: Aug 30 2009, 09:55 PM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledocteur
post Aug 30 2009, 10:09 PM
Post #445


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial



are diferentialul care s-a pus pe 320is... 3 si ceva parca era.
in ceea ce priveste treaba cu turbo care trage de la turatii joase... al meu turbo trage de la 2500 de ture in sus... bine, e diesel da tot turbo e asa ca afirmatia de mai sus e spusa aiurea smile.gif
interesant topicu asta... e un fel de dan diaconescu in direct laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Aug 30 2009, 10:17 PM
Post #446


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp





E un fel de tata topicurilor. All in one tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 30 2009, 11:02 PM
Post #447


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (ledocteur @ Aug 30 2009, 11:09 PM) *
are diferentialul care s-a pus pe 320is... 3 si ceva parca era.
in ceea ce priveste treaba cu turbo care trage de la turatii joase... al meu turbo trage de la 2500 de ture in sus... bine, e diesel da tot turbo e asa ca afirmatia de mai sus e spusa aiurea smile.gif


Uită-te la orice motor aspirat pe benzină, spune-mi şi mie cum ar putea trage mai de jos decât un motor cu turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledocteur
post Aug 30 2009, 11:54 PM
Post #448


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial



colegu am avut 325ix m20b25 care nu era in mintile lui si tragea mai vioi la ture mai joase decat al meu m51d25 cu 100 de mii de km. deci vorbesc din experienta. in al doilea rand, avand in vedere ca boostul intra de la o anumita turatie in sus (vreo 2500 la mine) si motorul turbo are compresia mai scazuta cand nu face boost... tragem concluzia ca...?
PS: zice ionusunt sa nu mai confunzi compresorul cu turbo smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Aug 31 2009, 12:06 AM
Post #449


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



3.46 are ionusunt in diff.si masina trage bine de pe la 2000.dar sincer nu cred k asta conteaza. fie ca e 1500 sau 2000 sau 4000.e turbo domnle trage de rupe face si zgomot ca pun bov.nu smile.gif e o intreaga poveste in motor.si alta cu turbo si alta cu compresor...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 31 2009, 12:06 AM
Post #450


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





QUOTE (ledocteur @ Aug 31 2009, 12:54 AM) *
colegu am avut 325ix m20b25 care nu era in mintile lui si tragea mai vioi la ture mai joase decat al meu m51d25 cu 100 de mii de km. deci vorbesc din experienta. in al doilea rand, avand in vedere ca boostul intra de la o anumita turatie in sus (vreo 2500 la mine) si motorul turbo are compresia mai scazuta cand nu face boost... tragem concluzia ca...?
PS: zice ionusunt sa nu mai confunzi compresorul cu turbo smile.gif


Scuze, eu până acum nu am condus maşini, am avut doar o vagă impresie că aş conduce.
Probabil am doar o bicicletă, altfel nu înţeleg de ce nu trage de la 1500 rpm.
Probabil trebuie să pedalez mai tare. biggrin.gif

Spune-i că n-am confundat nimic, compresorul trage liniar şi de jos, e adevărat, însă există motoare supraalimentate care trag aproape la fel de liniar, nici nu-ţi dai seama că sunt supraalimentate.
De exemplu, E92 335i.

This post has been edited by Ciupanezu: Aug 31 2009, 12:08 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledocteur
post Aug 31 2009, 12:17 AM
Post #451


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial



QUOTE (Ciupanezu @ Aug 31 2009, 01:06 AM) *
Scuze, eu până acum nu am condus maşini, am avut doar o vagă impresie că aş conduce.
Probabil am doar o bicicletă, altfel nu înţeleg de ce nu trage de la 1500 rpm.
Probabil trebuie să pedalez mai tare. biggrin.gif

Spune-i că n-am confundat nimic, compresorul trage liniar şi de jos, e adevărat, însă există motoare supraalimentate care trag aproape la fel de liniar, nici nu-ţi dai seama că sunt supraalimentate.
De exemplu, E92 335i.

mai omule mai sus ziceai ca toate turbo trag liniar smile.gif acel "da ce e turbo sa traga de jos?" fix asta inseamna. iti zic eu ca e34 525tds nu trage liniar si de jos smile.gif de pe la 2500 de ture alta mancare de peste. acu e30u n-o fi e92demii cu jdemii de turbo si litri multi, da e o masinuta care m-a impresionat pt ca fata de altele trage de mai de jos. mentionez ca pana acu am condus mercedes e230, range rover 4.6 v8, e30 325, e34 525tds, grand cherokee v6 3.0 turbodiesel, smart 0.8 litri compresor, polo de 1.4 parca si un suzuki swift de 1.3. in afara de alea cu v in fata mi s-a parut ca trage cel mai bine e30u smile.gif ba parca si fata de grand cherokee...
@batz ti s-a urat cu binele maestre? tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Aug 31 2009, 12:28 AM
Post #452


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (batz @ Aug 31 2009, 01:06 AM) *
3.46 are ionusunt in diff.si masina trage bine de pe la 2000.dar sincer nu cred k asta conteaza. fie ca e 1500 sau 2000 sau 4000.e turbo domnle trage de rupe face si zgomot ca pun bov.nu smile.gif e o intreaga poveste in motor.si alta cu turbo si alta cu compresor...

vrei sa spui....tragea...ca acum RIP sad.gif

QUOTE (Ciupanezu @ Aug 31 2009, 01:06 AM) *
Scuze, eu până acum nu am condus maşini, am avut doar o vagă impresie că aş conduce.
Probabil am doar o bicicletă, altfel nu înţeleg de ce nu trage de la 1500 rpm.
Probabil trebuie să pedalez mai tare. biggrin.gif

Spune-i că n-am confundat nimic, compresorul trage liniar şi de jos, e adevărat, însă există motoare supraalimentate care trag aproape la fel de liniar, nici nu-ţi dai seama că sunt supraalimentate.
De exemplu, E92 335i.

ia zi mi tu cat de turbo e ala.cauta repede pe wikipedia si vezi wink.gif
o fi mai turbo ca altele? mai putin ?ia vezi unde intra turbina 1 ,si turbina 2. iar vb fara sa stii....ai mers cu el si ai constatat ca trage liniar.asta pt ca sunt 2 melcisori mici mici mici, care intra pe rand. marind concomitent boost ul.d-aia ai lag mai mic,daia multe.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Aug 31 2009, 12:31 AM
Post #453


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



da!sa mor de imi place! badtaste (9).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 31 2009, 08:47 AM
Post #454


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





@Ciupanezu: O masina aspirata trage mult mai bine de jos decat una turbo. Am condus Subaru Impreza STI si pana la 3000rpm era MUCI.. cred ca si un logan te facea daca faceai o linuta pana la 3000rpm, dupa 3000... snf (30).gif

Si apropo de LSD.. si eu eram de parere ca e o greseala ca nu s-a pus si pe modelele noi, dar ieri mi-am schimbat opinia.
Am fost plecat in weekend in zona Brasov cu un amic cu masina asta. Stiu masina de cand si-a luat-o (vreo 6 ani) ca e un prieten bun. Am mai multi km in masina aia decat in a mea cred tongue.gif. Am condus-o de cateva ori, stiu ce poate.
Vreau sa zic ca m-a impresionat pe Cheia ieri f.tare. Ne grabeam sa prindem meciul (steaua-dinamo) si i-a dat... Lua curbele extrem de tare.. eu cu a mea m-as fi rasturnat cred daca faceam asta tongue.gif. Nici nu clipea becul de la DSC. Incredibila suspensia asta sport oem.. masina nu se inclina absolut deloc desi luat majoritatea curbelor la limita aderentei. Sincer, eu sunt de parere ca nici un E30 nu ar fi luat curbele asa fara sa trezeasca prin pomi.
O singura data a intrat DSC-ul calumea si s-a simitit destul de nasol ca aveam in jur de 80km/h intr-o curba destul de stransa.
Nu stiu cum ar fi fost cu LSD, dar nu electronica a fost cea care a tinut masina pe sosea asa de bine.

Totul la un consum de 9.2% biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 31 2009, 09:14 AM
Post #455


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Sigur ca Subaru asta a fost facut sa merge asa. Cred ca alte masini sunt mai lineari, de exemplu Saab-urile veche. Depinde de ce vrei de la o masina.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 31 2009, 11:37 AM
Post #456


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (ledocteur @ Aug 31 2009, 01:17 AM) *
mai omule mai sus ziceai ca toate turbo trag liniar smile.gif acel "da ce e turbo sa traga de jos?" fix asta inseamna. iti zic eu ca e34 525tds nu trage liniar si de jos smile.gif de pe la 2500 de ture alta mancare de peste. acu e30u n-o fi e92demii cu jdemii de turbo si litri multi, da e o masinuta care m-a impresionat pt ca fata de altele trage de mai de jos. tongue.gif


Am zis că trag mai bine de jos nu liniar.
Am amintit de motoarele turbo care trag liniar doar când ionusunt a amintit de compresoare.

QUOTE (ionusunt @ Aug 31 2009, 01:28 AM) *
ia zi mi tu cat de turbo e ala.cauta repede pe wikipedia si vezi wink.gif
o fi mai turbo ca altele? mai putin ?ia vezi unde intra turbina 1 ,si turbina 2. iar vb fara sa stii....ai mers cu el si ai constatat ca trage liniar.asta pt ca sunt 2 melcisori mici mici mici, care intra pe rand. marind concomitent boost ul.d-aia ai lag mai mic,daia multe.


Acum mi-am dat seama de ce eşti atât de vehement.
Tu ai impresia că dacă am multe posturi pe BMW****, probabil că sunt vreun analfabet care nu ştie nici măcar codul motoarelor. laugh.gif
Ştiu foarte bine că E92 335i este twin turbo, n-am nevoie să intru pe wikipedia pentru aşa ceva.
La fel de bine ştiu cum funcţionează, chiar am văzut o prezentare la BMW unde era explicată şi chestia asta.


QUOTE (florin83 @ Aug 31 2009, 09:47 AM) *
@Ciupanezu: O masina aspirata trage mult mai bine de jos decat una turbo. Am condus Subaru Impreza STI si pana la 3000rpm era MUCI.. cred ca si un logan te facea daca faceai o linuta pana la 3000rpm, dupa 3000... snf (30).gif

Turbinele pot intra şi puţin mai jos, nu sunt toate maşinile setate la fel.

Uite un exemplu:

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=183403

Maximum torque 400.0 Nm (295 ft·lb) (40.8 kgm)
@ 1300-5000 rpm

Şi pentru E30 325i:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=31163

Maximum torque 226.0 Nm (167 ft·lb) (23 kgm)
@ 4000 rpm

La orice motor aspirat la care te-ai uita, nu vei vedea cuplu maxim la fel de jos ca la unul supraalimentat, eu la asta mă refer.
Faptul că ionusunt are impresia că îi trage bine de la 1500 rpm se datorează următoarelor lucruri.
Merge în general cu Smart-ul şi atunci când conduce E30 îşi dă seama că este o diferenţă de la cer la pământ.
În plus, probabil nici nu prea pleacă vreodată de pe loc încet ca să-şi dea seama că nu trage chiar de la 1500 rpm.

Am condus şi eu E30 325i, trage într-adevăr bine de la 2000-2500 rpm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Aug 31 2009, 11:59 AM
Post #457


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Si al meu 2.0 m20 trage liniar de la 1500, poate ca te-ai obisnuit prea mult cu masina ta, iar cand te-ai suit in e30 diferenta a fost aproape insesizabila (asta la turatii mici). Dar partea proasta e ca noi nu avem nici cai si nici cuplul tau. biggrin.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 31 2009, 12:08 PM
Post #458


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (Ciupanezu @ Aug 31 2009, 12:37 PM) *
Merge în general cu Smart-ul şi atunci când conduce E30 îşi dă seama că este o diferenţă de la cer la pământ.


Am condus si eu ieri un smart din centru pana in bucurestii noi. Asta dupa ce mersesem (n-am condus eu) ~300km intr-un e46 325 in regim sport. laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 31 2009, 12:28 PM
Post #459


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Bănuiesc că a fost o experienţă relaxantă. laugh.gif

QUOTE (05aBi @ Aug 31 2009, 12:59 PM) *
Si al meu 2.0 m20 trage liniar de la 1500, poate ca te-ai obisnuit prea mult cu masina ta, iar cand te-ai suit in e30 diferenta a fost aproape insesizabila (asta la turatii mici). Dar partea proasta e ca noi nu avem nici cai si nici cuplul tau. biggrin.gif


Oricum mi-aş dori unul. smile.gif
E30-urile au un farmec aparte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 31 2009, 12:32 PM
Post #460


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (bartro @ Aug 30 2009, 10:23 PM) *
Eu consider ca masina mea incepe sa trage cam la 4000rpm, M30 batranesc subdimensionat. Asta e si sustinut de grafica de cuplu pe care am gasit pe 7-forum. La 1500 - 2000 pot sa merg finut in oras, pe cuplu pe care are. Dar asta e un al mod de a utiliza motorul.
Bine, pe langa masini cu motoare relativ si mai mici, accelereaza binisor la turatie mica. Dar nu e asta segmentul despre care vorbim.


http://www.e46fanatics.com/faq/m54engine.html

Aici sunt curbele de cuplu pt 3 litri M54 nu vad mari diferente cel putin la prima vedere 40 Nm in plus la 3 litri M54 si cuplul maxim la 3500 ture in loc de 4000 ture la M30
mda deci 40 Nm e ceva smile.gif

This post has been edited by alex230ro: Aug 31 2009, 12:33 PM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Pages V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 11:11 PM