![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 18-July 09 From: Bucuresti Member No.: 2,866 Car: E30 Engine: M20B23 2.3 149CP ![]() |
Masina e un 323i jetronic. Am schimbat garnitura de chiulasa , insa nici o schimbare....ba acum imi intra mai multa, care sa fie cauza?
Sa fie chiulasa fisurata? Ma gandesc sa pun una de 2.0, o merge? Sugestii si pareri? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ar trebui sa mearga si chiulasa de 2.0 schimb-o si verifica sistemul de racire
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca are circuit de apa prin bloc, si cam toate motoarele au, trebuie verificat si blocul motor sa nu fie fisurat. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Blocul il fisurezi cam greu.
![]() Cel mai probabil este ori chiulasa fisurata intr-un loc unde n-ai vazut ori la schimbarea garniturii nu a fost stransa chiulasa corespunzator. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Din pacate blocul se poate fisura usor la inghet, daca nu e antigelul ok. Am patit asta la un motor. Ar fi bine sa fie totusi garnitura sau chiulasa de vina.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
eu nu am rausit sa fisurez blocul de m20 desi am ramas cu apa curata in motor de 2 ori, mia aruncat un step din ala si gata. dac ai nevoie de chiuloasa da-mi unu pm, abea am facut rost de una. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Merită riscul?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
chiulase am si eu 2
dar tu inainte sa o pui la loc ai planat o sau ai pus garnitura noua si ai pus o la loc..ca de mecanici care fac asta sunt satul pana peste cap..sau care se dau mecanicosi am facut sapt trecuta un e 34 2000 12 v care baga ulei in apa....a durat 3 zile din care 1 zi la strungarie am stat pe bara.....axa cu came era cam varza insa prietenul meu nu a mai vrut sa o schimbe si pe aia...si masina merge....nu vad dece la tine sa faca mai rau....... eu am spart un bloc insa iarna .nu avea antigel.......si eu aveam impresia ca am dat drumul la apa........da ea era tot acolo.uitasem..dar am rezolvat o si pe aia -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 18-July 09 From: Bucuresti Member No.: 2,866 Car: E30 Engine: M20B23 2.3 149CP ![]() |
Multzam de sfaturi.
Azi am dus-o la garaj din nou si o iau de la zero, cu tot cu rectificat ssi verificat sa vad cum stau Sper sa o rezolv.Bafta! |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 18-July 09 From: Bucuresti Member No.: 2,866 Car: E30 Engine: M20B23 2.3 149CP ![]() |
chiulase am si eu 2 dar tu inainte sa o pui la loc ai planat o sau ai pus garnitura noua si ai pus o la loc..ca de mecanici care fac asta sunt satul pana peste cap..sau care se dau mecanicosi am facut sapt trecuta un e 34 2000 12 v care baga ulei in apa....a durat 3 zile din care 1 zi la strungarie am stat pe bara.....axa cu came era cam varza insa prietenul meu nu a mai vrut sa o schimbe si pe aia...si masina merge....nu vad dece la tine sa faca mai rau....... eu am spart un bloc insa iarna .nu avea antigel.......si eu aveam impresia ca am dat drumul la apa........da ea era tot acolo.uitasem..dar am rezolvat o si pe aia Zici ca ai de vanzare chiulase? Ma intereseaza si pe mine, mai ales ca a mea am aflat ca e fisurata. Iti las date de contact si daca ai de vanzare as aprecia daca ma contactezi.Merci anticipat. 0765.058.429 0751.79.33.73 Filip |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 18-July 09 From: Bucuresti Member No.: 2,866 Car: E30 Engine: M20B23 2.3 149CP ![]() |
Am rezolvat, chiulasa era fisurata, am luat alta.
Multumesc de sfaturi.Bafta! Topic inchis. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 03:03 PM |