IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> schimbare fara ambreiaj
florin83
post Feb 11 2006, 06:48 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



am auzit ca se pot schimba vitezele in anumite conditii fara sa apesi pedala de ambreiaj..
ce stiti de asta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 11 2006, 06:56 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



nu cred ca it trebuie nici o cutie smechera pt asta..
se pare ca la dacii merge: link
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 11 2006, 06:57 PM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost





I-a sa incercati voi si sa vedeti ca merge f usor numai ca trebuie sa ai o amunita turatie si un anumit ritm de schimbat ,sa existe ca o armonie intre tine si cutie si merge f usor fara ambreaj,iti trebuie numai la plecat de pe loc in rest merge.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Feb 11 2006, 06:58 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



se poate, sdar trebuie sa fii asa de bun sofer incat sa schimbi viteza in momentul in care ai o anumita turatie... din pacate nu pot sa iti dau mai multe amanunte, pentru ca eu nu sunt asa de bun sofer biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Feb 11 2006, 07:05 PM
Post #5


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



eu am vazut ,auzit si pus in practica ce-i drept nu p bmw ci pe o dacie, am auzit k este un lucru facil dk este facut cum trebuie,scutesti un timp si sa numai vb de ambreiaj , pt cei care vor sa incerce am un sfat cu grija si niciodata in jos , merge bine d la a 2-a in sus si ma repet sub nici un fel in jos k spargi cutia :-' , nush sigur cum sa explic la ce turatii se ushureaza trecerea, dk mergi cu cineva care schimba fara ambreiaj pur si simplu simti momentul optim.


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Feb 11 2006, 07:36 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Merge fara probleme, eu am schimbat la a mea (Audi 80) de foarte multe ori din a 2-a in a 3-a si din a 3-a in a 4-a (cel mai des), si de cateva ori si din a 4-a in a 3-a (asta nu merge mereu, merge mai bine daca o scoti din viteza, accelerezi, apoi impingi in schimbator). Foarte importanta e turatia motorului, altfel nu intra in treapta urmatoare.
La mine am sesizat ca merge bine schimbarea din a 3-a in a 4-a daca turatia este aproape de 3000, astfel incat dupa schimbare in a 4-a sa fie cam pe la 2000. Dupa cateva incercari "simti" turatia la care o sa mearga schimbarea treptei fara apasarea ambreiajului.
De iesit din viteza fara apasarea ambreiajului merge fara nici o problema.
A, si cand o introduci in treapta urmatoare ridici piciorul de pe acceleratie.

PS. De obicei cand sunt nervos mai schimb fara ambreiaj, dar nu mi-am facut un obicei din asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Feb 11 2006, 07:49 PM
Post #7


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Soferul de pe o Dacia Papuc de la mine de la munca schimba asa smile.gif
Dar mie imi e frica sa incerc biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Feb 11 2006, 10:19 PM
Post #8


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



nu castigi absolut nimic daca schimbi asa, doar strici cutia de viteze.

jafar stie el ceva , la masinile de curse mai vechi erau niste cutii care permiteau schimbarea fara a folosi ambreiajul, acum sunt electronice ,electro-mecanice etc.

NU FACETI ASA CEVA , IN CEL MAI BUN CAZ REUSITI SA SCHIMBATI VITEZA, IN CEL MAI RAU DISTRUGETI CUTIA SAU CRESTETI UZURA.

schimbatu fara ambreiaj se foloseste doar daca vrei sa furi o masina cu imobilizator pe ambreiaj.


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neamih
post Feb 11 2006, 10:29 PM
Post #9


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 177
Joined: 19-October 05
From: bucharest
Member No.: 33



eu la motocileta schimb asa, si din treapta inf in treapta superioara si invers. acuma nu mi-a spus nimeni daca e bine sau nu, pur si simplu am observat ca pot face asta cand schimbam foarte rapid si imi dadeam seama ca aproape nu am atins ambreiajul si dupa am incercat fara.ce am observat e ca e bine sa tai usor acceleratia cand faci asta altfel intra si sare din viteza. mia e o chestie, la motocilete ambreiajul este o chestie multi-disc in ulei, poate din cauza asta se poate schimba asa. si din ce am observat motorul se simtea destul de bine cand treceam in treapta superioara, la inferioara era putin mai deranjant... acuma nu stiu daca are vreo legatura, sau daca asa sunt concepute motoarele si cutiile lor, repet mie alti motociclisti nu au stiut sa-mi spuna clar edaca e bine sau nu sau asa si asa. la motocileta mai e o chestie, vitezele se schimba de la o maneta actionand in sus pt superioara si in jos pt inferioara ca un + - la steptronic, ma gandesc ca la masini pierzi ceva timp din a 2-a in a 3-a din a 4-a in a 5-a....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Feb 11 2006, 10:38 PM
Post #10


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16





cum sa nu iti spuna nici un motociclist, e un topic pe motociclism.ro, poate e vechi acum...

oricum cutia de motocicleta nu are nici o legatura cu aia auto.

la motocicletele de viteza merge sa schimbi asa, probabil si naked... la chopere scrie clar in cartea technica sa nu faci asa chiar daca merge.. dar e una din placerile oferite de motocicleta totusi.

si la speed stiam ca se schimba fara ambreiaj numai in sus, in jos ar trebui sa folosesti frana de motor asa ca e inutil.


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neamih
post Feb 11 2006, 10:43 PM
Post #11


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 177
Joined: 19-October 05
From: bucharest
Member No.: 33



prima mea motocicleta a fost una de tereniun ktm de 125 in 2t si mergea si in sus si in jos, si dac adai in jos fara ambreiaj nu e tot frana de motor? in rest am mai incercat numai la speed si nuami treapta superioara si a mers perfect. la speed cred ca e cam nasol sa dai inferioara fara ambreiaj pt ca ar fi prea brusc si e posibil sa derapezi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 12 2006, 12:34 AM
Post #12


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Motocicletele au un sistem de ambreiere din lavierul pt schimbarea vitezelor adica atunci cand apesi sa bagi intro viteza actionaza si ambreiajul si de obicei cutiile la motociclete sunt nesincronizate acum poate la touringurile alea de 400kg or fi ca alea sunt masini pe 2 roti


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Feb 12 2006, 12:57 AM
Post #13


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



levierul de schimbare nu actioneaza nici un ambreiaj dar cutiile permit schimbarea, oricum este irelevant.

p.s. frana de motor este prezenta atat timp cat ambreiajul este patinat, deci trebuie folosit pt a produce frana de motor.
la masini poti face si frana de motor cu debraiere brusca care rezulta in pierderea aderentei pe puntea motoare timp de 1-2 secunde, la bmw e chiar frumos sa faci asa biggrin.gif


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Feb 12 2006, 08:58 AM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





cand m-a lasat pompa de ambreiaj a trebuit sa ajung cu ea acasa, si la anumite turatii puteam sa schimb normal treptele fara ambreiaj


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th July 2025 - 03:55 PM