![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#681
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
rola intinzatoare e noua, am schimbat-o odata cu cureaua de distributie.mai sunt si alte role?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#682
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
cum sa opresc elicea cu mana?
![]() Adevarul e ca daca turez motorul se simte ca elicea o ia in turatie, si cand las piciorul de pe accelratie, elicea se simte ca se detureaza mai incet ca si motorul. si se aude un zgomot de aer de parca ar fii elicopter cand o accelerez... This post has been edited by Adrian Pintea: Aug 16 2008, 02:21 PM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#683
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E ok daca se aude elicea. Dar sa nu fie legata fix, sudata. Adica atunci cand motorul e oprit, sa o poti invarti cu mana. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#684
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
MI-au venit niste idei, ma gandeam daca se potriveste oare chiulasa de 2,5 motronic cu tot ce e pe ea pe bloc de 2,0 jetronic? ce ziceti?
This post has been edited by Adrian Pintea: Sep 8 2008, 05:34 PM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#685
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
MI-au venit niste idei, ma gandeam daca se potriveste oare chiulasa de 2,5 motronic cu tot ce e pe ea pe bloc de 2,0 jetronic? ce ziceti? Incearca sa il reglezi pentru un motor jetronic t"trage" mai bine decat un motronic, cel putin asa am observat eu, eu am facut ce vrei tu dar am lasat chiuloasa de 2000 si am schimbat tot corpul admisiei, toate fisele (vezi k ai un senzor pe una din ele la cea motronic), am schimbat si zenzorul de la fulia din fata (fara el nu porneste masina), am mai schimbat debitmetru cu tot ce tine de partea de admisie, pinionul de la axa cu came + curea+fulie vibrochen, instalatia electrica de la motor + ECU si nu in ultimul rand un electrician care chiar stie ce inseamna instalatia electrica la urs (sa stie si motronic firele pe derost si jetroncul) nu de alta dar daca releele de la pompa de benzina daca nu sant actionate nu iti da scanteie. Bafta multa. |
|
|
![]()
Post
#686
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
ce ai castigat prin faptul ca ai pus chiuloasa tot de 2000? am mai vazut bloc de 2,7 cu chiulasa de 2,3 2,5 sau de 2,5 cu chiulasa de 2,3;2.0...dar 2,0 cu chiulasa de 2,0 ce castigi? sau ai vrut doar sa-l faci motronic -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#687
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
ce ai castigat prin faptul ca ai pus chiuloasa tot de 2000? am mai vazut bloc de 2,7 cu chiulasa de 2,3 2,5 sau de 2,5 cu chiulasa de 2,3;2.0...dar 2,0 cu chiulasa de 2,0 ce castigi? sau ai vrut doar sa-l faci motronic Eu am vrut doar sa il fac motronic si nimic mai mult, acum incerc sa caut o chiuloasa de 2000, am nevoie de ea doar 5 min sa vad cum cade garnitura de chiuloasa de 2500 pe o chiuloasa de 2000. Sper sa gasesc. |
|
|
![]()
Post
#688
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Cum ai facut cu delcoul?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#689
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Cum ai facut cu delcoul? Si aici este o combinatie, trebuie sa fii atent, imi cer scuze chiar am uitat sa iti spun de el, vezi ca de la blocul donator sa ii iei aparatoarea cu tot cu ce se duce in jos, ai grija ca acel ax invarte pompa de ulei, sa nu uiti de el ca s-a dus dreaq motorul in cativa km, sa nu uiti si de "rulmentul cu bile cilindrice care il inconjoara, eu am dat intamplator peste el. Mai intreaba si tu daca ai chiuloasa de 2,5 ce poti sa faci cu ea, poate te ajuta la ceva in plus, nu vreau inca sa vb ca nu am testat. |
|
|
![]()
Post
#690
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
revin cu o mica problema la masina, ca de obicei cand totu merge bine trebuie sa mi se intample ceva la masina. cand calc ambreiajul in mers imi scade turatia sub 500 rpm. de asemenea cand dau cu spatele si calc ambreiajul (masina fiind in marsarier in momentul calcarii ambreiajului) imi moare motorul. in plus la ultimul plin facut masina a consumat aprox 26 la suta. 50 de litri in 190 km. imi moare motorul uneori si imediat dupa ce-l pornesc (da niciodata la prima pornire dupa mai multe ore). de fiecare data cand il pornesc imi scade mai intai pana la vreo 300 de ture apoi urca la 1000. am verificat motorasul de relanti. cand scot mufa din el cade turatia. am incercat si cu motorasul lui fratimiu si la fel se intampla. banuiesc ca asta inseamna ca motorasul merge. are cineva vreo idee ce ar putea fi? ca am destul de mult de mers prin oras si cu consum de 26 nu ma descurc ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#691
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
nu stie nimeni? please help! o idee ceva
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#692
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am si eu o problema: am scos borna (+) si dupa ce am pus-o la loc nu mai tinea relantiul . Am zis ca isi revine ea si ca va fi ca inainte, dar nu vrea .
![]() Ce e de facut ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#693
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am vrut sa atasez un film cu relantiul picat in baie, dar nu am reusit !
This post has been edited by Silviu: Oct 13 2008, 09:00 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#694
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
acusi am vazut. ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#695
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am si eu nevoie de ceva ajutor cu un E30.. e un 320is, motor de 2000cmc s14 sau ce o fi.. problema e ca masina nu porneste. Sa invarte, scantei are, pompa de benzina merge (dar nu sunt sigur f. bine) si are ceva presiune in rampa, ca prin o garnitura de la un injector transpira un pic de benzina, si prin retur vine benzina.
Am impresie ca nu primesc comanda injectoarele. Bujiile sunt uscate si dupa mai incercari de pronire. Masina s-a defectat stand pe loc, oprit. Ce as putea sa mai verific? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#696
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pai eu la a mea cand nu aveam presiune cum trebuie din pompa de benzina mergea in 4 5 pistoane..dupa care se oprea...la mine problema a fost un contact de fir nasol intre firul din alternator in baterie ,nu incarca bateria cum trebuia astfel nu ajungea destul curent in pompa de benzina sa aibe presiunea care trebuie .
masurati bateria si ce vine din alternator in ea masurati la pompa de benzina cat curent vine . dupa care puneti problema de injectoare sau poate ecu . LE : s14 e esti sigur ? e 2.0 16valve ? daca da ala e .,..are capac de delco asta parca ca e evoluat din m30 daca nu ma insel ....nu sunt sigur .daca da verificati ce e cu el.. LE 2 : ca sa vezi ca ai pompa intreaga ca nu e ea de vina trage-i curent din baterie direct cu sticla pe retur si vezi ce si cum...jetul stii ca tre sa fie puternic ![]() LE3 : al cui e 320is ul ? ![]() This post has been edited by ionusunt: Nov 13 2008, 02:08 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#697
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
controleaza si senzorul de pozitie de la vibrochen....cauta pe net valorile si masoara-l....
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#698
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Motor nu porneste, nici macar un rateu. Deci alternator nu pot fi verificat. Masina e ca cel din thread asta . Nu e al meu ![]() Ce ma mai gandesc, oare are un sistem antifurt undeva? Din fabrica? Alarma 'din comert' nu are. Daca nu merge sensor de pozitie, mai are scantei? E cu un soi de motronic. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#699
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
pai daca e nasol senzorul nu da scanteie, si are pe ea motronic 1,3 parca...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#700
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
pai daca e nasol senzorul nu da scanteie, si are pe ea motronic 1,3 parca... ![]() Scanteie da. Motronic nu e 1.3, e ceva dubios. Dar ca sistem cred ca tot aia e. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 04:19 AM |