![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#641
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Am scris mai sus codul de pe tablita 1140A51744...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#642
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
trebuia sa mai scrie ceva in afara de codul asta, ceva gen 3,45 sau 4,10 sau 3,25 si tot asa ... ala e raportul diff-ului sau poti afla invartind de cardan si numarand turele care le face planetara
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#643
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si eu am grup pe care la fel, nu scrie nici un raport, doar insiruirea aia lunga. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#644
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
am o mica problema cu masina, si anume cand calc brusc acceleratia are o mica ezitare si balbaie masina, face ca si cum as fi in a3a la 10 km/h.
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#645
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
si la mine merge gatuita...dar numai cand bag benzina proasta de la OMW
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#646
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
si la mine merge gatuita...dar numai cand bag benzina proasta de la OMW io bag de la petrom din acelasi loc mereu. da pana acu vreo 2 sapt n-a facut d-astea. am pus azi din alta parte... sa vad daca merge diferit. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#647
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
a lui domn doctor doar fuge prea tare masina
![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#648
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
La mine de cand am schimbat debitmetrul cu unu sigilat imi bate uenori avansul...probabil fostul proprietar nu a putut regla debitmetrul celalalt si a umblat si pe la avans...dar poa sa fie si de la benzina cred...ca este cand bag de la orice pompa si bate avansul cand o calc brusc si merg subturat fara sa dau treapta inferioara...
Si inca o chestie? cum se manifesta un catalizator infundat invechit? ca mam uitat dedesupt si e si putin indoit...masina mi se accelereaza liniar daca o calc brusc ca sa se duca trebuie sa dau inferioara...e normal?sau e simpton de avans prost reglat? Si mai este cand in relantiu se simte dar rar ca intrerupe un cilindru? sa fie de la bujii ,fise, capac de delcou, lulea? daca da ce firme sunt bune de fise, bujii de care model, capacul e nou, dar luleaua n-am schimbat-o This post has been edited by Adrian Pintea: Jun 27 2008, 09:54 AM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#649
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
ieri am auzit un zornait sub masina,ceva ce semana cu un colier desprins sau ceva pe la esapament.azi pe lumina m-am uitat mai atent,si m-am ingrozit.suspensia cutiei (jugul pe care sta prinsa cutia,cel care se prinde in podeaua masinii cu 2 suruburi) atarna intr-o parte,spre stanga....
sa imi fac probleme mari ? daca s-a rupt surubul ala (stiu ca e un pic mai ciudat-e o piulita in forma de t ,partea de sus a t-ului fiind prinsa in potea ,tre sa tii contra in T ul ala sa strangi ) se mai poate inlocui ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#650
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
rezolva problema repede... Surubul ala e facut sa nu aiba nevoie de contra, dar daca s-a lasat sina pe care sta, incepe sa ceara contra la insurubat/desurubat. Greu de crezut ca s-a rupt surubul, mai degraba s-a lasat sina atat de mult incat a iesit capul surubului din ea. Dar mai bine arunca un ochi. Sina se lasa mai ales pentru ca surubul nu-i strans corect, adica in loc sa ramana asezat cum trebuie pe sina, sta cu colturile pe ea si o forteaza. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#651
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
rezolva problema repede... Surubul ala e facut sa nu aiba nevoie de contra, dar daca s-a lasat sina pe care sta, incepe sa ceara contra la insurubat/desurubat. Greu de crezut ca s-a rupt surubul, mai degraba s-a lasat sina atat de mult incat a iesit capul surubului din ea. Dar mai bine arunca un ochi. Sina se lasa mai ales pentru ca surubul nu-i strans corect, adica in loc sa ramana asezat cum trebuie pe sina, sta cu colturile pe ea si o forteaza. la ce sa ma astept ? ![]() http://bmwfans.info/original/E30/Cab/325i-...23/ill-23_0380/ 7 8 9 10 This post has been edited by ionusunt: Jul 4 2008, 05:21 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#652
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca e scenariul de mai sus, posibil sa nu-ti trebuiasca nimic, decat un ciocan mare sa aduci sina la o forma acceptabila, sa tina iar surubul.
Iti vor trebui 7,8,9, daca au apucat sa se desfaca de tot si au picat de pe jug. Piesa 10 nu o ai, sina e sudata pe burta masinii. Mai poti improvisa cu o saiba mai mare, daca sina nu mai poate fi facuta sa tina bine surubul. Tu ai un singur surub de fiecare parte a jugului? Naspa, la mine sunt doua. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#653
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
unu pe stanga si unu p dreapta da....
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#654
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
parca am mai intrebat eu acum ceva timp, dar nu stia nimeni... cand apas pedala de frana imi intra abs-ul aiurea, chiar si cand stau pe loc. la un moment dat dupa ce merg mai mult se aprinde martorul din bord de abs si nu mai am probleme. daca nu apas nicio pedala vreo 2 minute dupa ce pornesc motorul se aprinde martorul... in schimb daca apas una din pedale dupa ce pornesc motorul martorul se aprinde mult mai tarziu. cand am ridicat masina cu platforma ca sa o transport la service, mai demult, am observat ca atarna un fir de la roata dreapta spate. o fi senzorul de abs? pe realoem n-am vazut insa niciun fir la senzor. a mai intalnit cineva aceeasi problema? ma streseaza rau ca era sa fac accident de 2 ori din cauza ca se decuplase abs-ul. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#655
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Trebuie masurati senzorii de ABS si vazut care dintre ei sau cati dintre ei sunt defecti. Firul care-l vedeai atarnand pe spate putea sa fie ori de la senzorul de abs, ori senzorul de la placute.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#656
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
si cum fac asta? adica cum ajung la senzori?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#657
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
si cum fac asta? adica cum ajung la senzori? ![]() Daca dai roata jos si te uiti in spatele discului de frana trebuie sa vezi un fir negru si mai gros, grosimea unui cablu de alimentare de 220v, ca sa ajungi la acel senzor daca nu ma insel trebuie sa desfaci un surb cu o clema care il tine prins in jamba, e logic sa nu iti mearga abs-ul din moment ce un senzor este dus sau nu mai da info. Nu stiu cum se testeaza senzorii de abs, poate iti spune colegul nostru, apropos - cred ca o sa ai nevoie si de o resetare pt eroare de la senzor. bafta |
|
|
![]()
Post
#658
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
mersi mult de informatii. din ce-mi zici cred ca e chiar firul care atarna acolo. resetarea cum se face? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#659
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Cum functioneaza avansu vacuumatic? Ce se poate strica la el? Se infunda furtunasul? Am reglat avansu cu strobo si tot am tacanitul mecanic cand ii dau talpa si sunt subturat.
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#660
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Hai ca vad ca toti ursii de la noi merg bine, vin eu cu o idee ce o am in cap de cateva zile. Ursul de serie (fara m3) are prinderea rotilor la prezoane la dimesiunea de 4x100, se stie f bine ca pe acest tip de prindere nu se gasesc pe multe modele de jante, se mai stie ca puntea spate + fata de E36 compact este cea de la E30 fara nicio modificare doar la butucul rotii care in loc de prindere 4x100 are 5x120. intrebarea vine acum, daca bascula este la fel as putea sa cumpar doar butucul + rulment de E36 si sa il schimb cu cel original al masinii, stie cineva dimensiunile rulmentilor, sau are cineva acasa un butuc de compact, sant dispus sa ma duc sa il iau cu imprumut iar la inapoiere sa ofer si o sticla de vin, daca nu in acest week-end voi incerca marea cu degetul, voi desface masina ca oricum sta pe bara ca nu are jante si cu butucul in mana ma voi duce pe la dezmembrari sau cine mai desface pe aici masini. In caz ca cineva stie un link unde as putea sa gasesc dimensiunile rulmentilor la prima intalnire care vin si eu voi veni cu 2 beri 0% alcool. Voi mai cauta cum am facut si cu motorul in caz ca nu gasesc aici raspuns. O seara buna.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 07:27 PM |